abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juli 2004 @ 20:03:31 #126
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_20557218
nueken in een bosje
  zondag 11 juli 2004 @ 21:14:12 #127
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_20558678
Gelukkig ben ik bijna alles de volgende ochtend weer vergeten, maar soms komen er ineens weer vlagen boven...
Die verhalen over de niet-gejatte fiets komen me ook erg bekend voor. Verder vaak m'n kop kapot gehad na het vallen met de fiets.

Ook een keer bij een politiebureau dat in een oude kerk in het centrum zat, twee van die kleine raampjes ingeslagen met m'n blote vuisten omdat ik kwaad was dat ik geflitst was.
Toen met een spoor van bloed een café ingelopen om een pleister te vragen :')

Ook een keer midden op een kruispunt in een villawijk gaan liggen slapen na een eind lopen uit de stad omdat ik donders dronken en moe was, en het blijkbaar net ff te ver was. Maat van me ging kijken waar ik bleef en vond me voor er een auto over me heen was gedenderd... Ik weet er niks meer van...

Of 's ochtends wakker worden na het stappen en er lag weer eens een onbekende fiets in de tuin. Bleek die 's middags van de moeder van een maat van me te zijn die al helemaal in paniek was omdat ie was gepikt bij de bushalte :')

Op vakantie een keer na het stappen dat ik stond te pissen ergens achter een huis met nog een paar maten, en eentje had z'n fiets midden op straat laten liggen. Ineens een gegier van banden en wat gekletter, was er een surveillerende politiewagen op gereden.

En voor de rest ontken ik alles...

Edit: een maat van me stond eens tegen een etalageruit van een reisbureau te pissen na het stappen, en hij bedenkt zich niet en schopt zo dat raam in. Hij wist zelf achteraf ook niet waarom
Gelijk *klik klik* in de boeien, bleek dat er net een politiebusje de straat in kwam die het voor hun ogen zagen gebeuren :')

[ Bericht 6% gewijzigd door pieter_pontiac op 12-07-2004 02:51:16 ]
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  zondag 11 juli 2004 @ 21:20:21 #128
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_20558803
-De vriendin van een maat op d'r bek pakken;
-De sloot in fietsen;
-De heg in fietsen op staan en de verkeerde kant op fietsen;
-In slaap vallen op de meest rare plaatsen;
-Als ik straalbezopen ben keihard beweren dat ik nog bijna nuchter ben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 11 juli 2004 @ 21:22:11 #129
91300 pieter_pontiac
pi_20558851
quote:
Op zondag 11 juli 2004 15:08 schreef Tiemie het volgende:
Als ik dronken ben ga ik met mensen praten die ik niet ken en mensen waar ik normaal nog geen hoi tegen zou zeggen.
dan ga ik stomme vragen stellen en op een of andere manier kom ik dan altijd op een of andere "afterparty" (nouja, meestal bij iemand thuis of een pizzaria/shoarmatent) terecht, waar ik helemaal niemand ken .

ik kom trouwens wel altijd weer thuis. gek genoeg
Ook een paar keer gehad :')
Hopen dat je die lui niet de volgende dag in de stad tegen komt
quote:
Op zondag 11 juli 2004 15:15 schreef Skv het volgende:
Keer bij een maat van me, totaal kapotgezopen, ik wou gaan slapen..
Ik lig in bed (eerste verdieping), voel ik een berg kots opkomen; ik doe het raam open en kots een metertje of 4 naar beneden. Alle kots klept over het terras, en een paar lieve pluizige stenen konijntjes

Daarna naar een andere kamer gelopen en daar in slaap gevallen in het bed van de moeder van die vriend van me. Die leek me dihter bij de plee voor als ik weer moest kotsen. Godzijdank kwam ze 's nachts niet meer thuis, anders was ik dood.

Was wel raar, volgende ochtend werd k wakker in het bed van die moeder, geen idee meer wat ik had gedaan voel je je best ff kut.
Ook lullig als je 10 minuten later met een krabber de opgespetterde kots van de ramen beneden af staat te schrapen, en je er achter komt dat je 2 joints op het aanrecht hebt laten liggen..

heb dr achteraf (toen mn extreme kater over was) wel om kunnen lachen
Ook erg bekend, soms stond de voordeur dan ook nog open, en alle muziek enzo aan. En liggen/staan de lege bierflessen tot in de wijde omgeving in de wijk :')
(Rijd je er later langs in de auto met die ouders: "kijk Kees, overal lege flesjes Palm bier, dat hebben wij toch ook altijd?" *Kuch proest* van de achterbank)
Blijkt dus de volgende ochtend gelukkig meestal dat ze besloten hebben om een nachtje langer te blijven, of sowieso niet thuis waren gekomen .

Dat heb ik ook eens bij een maat van me thuis gehad, toen z'n ouders er wel waren. Zaten we de volgende zondagochtend lieftallig te ontbijten, zag ik ineens een grote plak kots op het grasveld liggen half over de terrasstoelen. En ik wist niet meer of het van mij of van hem was. Gelukkig zaten zijn ouders er met de rug naar toe, maar ik kreeg geen hap door m'n keel... Later ging hij ze af leiden en ik het snel opruimen. Bleek het van een andere goser te zijn geweest waarvan we helemaal vergeten waren dat ie was geweest

[ Bericht 1% gewijzigd door pieter_pontiac op 12-07-2004 02:44:39 ]
Spatie is kapot.
pi_20559037
Dan pak ik nog een biertje, ik krijg geen excessen door dronkenschap. Ik word alleen wat vrolijker
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zondag 11 juli 2004 @ 21:40:40 #131
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_20559293
quote:
Op zondag 11 juli 2004 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
Dan pak ik nog een biertje, ik krijg geen excessen door dronkenschap. Ik word alleen wat vrolijker
Ja maar jij bent ook al oud en volwassen
  zondag 11 juli 2004 @ 21:44:35 #132
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_20559391
quote:
Op zondag 11 juli 2004 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
Kan ook een kwestie zijn van nog niet dronken genoeg zijn. Ik kan heel wat hebben voor ik domme dingen begin te doen, waar het omslagpunt ligt kom ik echter pas altijd achter als ik eroverheen ga .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 11 juli 2004 @ 21:58:27 #133
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_20559805
quote:
Op zondag 11 juli 2004 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kan ook een kwestie zijn van nog niet dronken genoeg zijn. Ik kan heel wat hebben voor ik domme dingen begin te doen, waar het omslagpunt ligt kom ik echter pas altijd achter als ik eroverheen ga .
tru tru
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
pi_20565977
quote:
Op zondag 11 juli 2004 21:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ook een keer bij een politiebureau dat in een oude kerk in het centrum zat, twee van die kleine raampjes ingeslagen met m'n blote vuisten omdat ik kwaad was dat ik geflitst was.
Toen met een spoor van bloed een café ingelopen om een pleister te vragen :')
quote:
Of 's ochtends wakker worden na het stappen en er lag weer eens een onbekende fiets in de tuin. Bleek die 's middags van de moeder van een maat van me te zijn die al helemaal in paniek was omdat ie was gepikt bij de bushalte :')
Klinkt bekend, alleen ligt die fiets bij mij altijd op mijn kamer. Zie je me al in een dronken bui een fiets 5 verdiepingen omhoog slepen. Wat ook een keer gebeurd is, denken dat ik een perfecte fiets gevonden had, 30 minuten op mijn nek mee naar huis gesleept...

... kom je er de volgende dag achter dat de fiets maar een wiel heeft, geen zadel, lekke band, geen licht etc. etc.
quote:
Op vakantie een keer na het stappen dat ik stond te pissen ergens achter een huis met nog een paar maten, en eentje had z'n fiets midden op straat laten liggen. Ineens een gegier van banden en wat gekletter, was er een surveillerende politiewagen op gereden.
Whehehe geweldig! Fiets nog terug gekregen?

[ Bericht 4% gewijzigd door El_Nino op 12-07-2004 04:29:25 (beetje overdreven met de verdiepingen, 1tje ervoor) ]
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  maandag 12 juli 2004 @ 02:52:30 #135
91300 pieter_pontiac
pi_20566052
quote:
Op maandag 12 juli 2004 02:38 schreef El_Nino het volgende:
Dat hebben we maar niet gevraagd, we zijn via een paar andere tuinen lopend verder gegaan
Spatie is kapot.
  maandag 12 juli 2004 @ 03:47:09 #136
19840 Libris
Live from Singapore
pi_20566215
quote:
Op maandag 12 juli 2004 02:38 schreef El_Nino het volgende:

[..]

[..]

[..]

*Proest, vooral die fiets mee naar huis nemen...

Ik val meestal gewoon in slaap, paar maanden geleden vaak afterparties bij een Amerikaan in zijn penthouse, meestal viel ik 'gewoon' in slaap op de bank om de volgende ochtend om 8:00 wakker te worden. Ik heb me toen echt een paar keer afgevraagd of er een schietpartij was geweest, overal lagen mensen op de grond, in de meest achtelijke posities. Gewoon zo zat dat iedereen een voor een in slaap was gevallen... Erg jammer dat ik geen foto's heb gemaakt, ik heb wel een keer een digitale videocam gepakt en alles opgenomen, alleen heb ik de tape niet

Vriend van me pas geleden, neemt een taxi naar huis, valt in slaap en kan niet meer wakker worden, taxi chauffeur weet niet waar ie woont, dus levert hem op het politiebureau af. Wordt die vriend 's ochtends tussen allemaal Singaporese politieagenten wakker die hem uitlachen

Ook een leuke van mezelf, was wel niet erg zat, maar een Australische stewardess (denk een jaar of 32-35) zat de hele tijd tegen me te zeggen: "You are gay", denk 5 minuten lang, was het zo zat dat ik 'r op haar bek pakte en weg ben gelopen, ze keek zeer vertwijfeld
  maandag 12 juli 2004 @ 13:19:06 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_20571393
quote:
Op maandag 12 juli 2004 03:47 schreef Libris het volgende:

[..]

*Proest, vooral die fiets mee naar huis nemen...

Ik val meestal gewoon in slaap, paar maanden geleden vaak afterparties bij een Amerikaan in zijn penthouse, meestal viel ik 'gewoon' in slaap op de bank om de volgende ochtend om 8:00 wakker te worden. Ik heb me toen echt een paar keer afgevraagd of er een schietpartij was geweest, overal lagen mensen op de grond, in de meest achtelijke posities. Gewoon zo zat dat iedereen een voor een in slaap was gevallen... Erg jammer dat ik geen foto's heb gemaakt, ik heb wel een keer een digitale videocam gepakt en alles opgenomen, alleen heb ik de tape niet

Vriend van me pas geleden, neemt een taxi naar huis, valt in slaap en kan niet meer wakker worden, taxi chauffeur weet niet waar ie woont, dus levert hem op het politiebureau af. Wordt die vriend 's ochtends tussen allemaal Singaporese politieagenten wakker die hem uitlachen

Ook een leuke van mezelf, was wel niet erg zat, maar een Australische stewardess (denk een jaar of 32-35) zat de hele tijd tegen me te zeggen: "You are gay", denk 5 minuten lang, was het zo zat dat ik 'r op haar bek pakte en weg ben gelopen, ze keek zeer vertwijfeld
haha dat is een goeie ja
pi_20571601
De eerste keer dat ik écht dronken was, schijn ik tegen iedereen gezegd te hebben dat ze eruitzagen alsof ze gebeft/gepijpt wilden worden .
  maandag 12 juli 2004 @ 13:32:55 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_20571719
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:27 schreef martinuhhh het volgende:
De eerste keer dat ik écht dronken was, schijn ik tegen iedereen gezegd te hebben dat ze eruitzagen alsof ze gebeft/gepijpt wilden worden .
jij mag mij wel een keer pijpen als je dronken bent (nuchter mag ook wel, als je er een beetje fatsoenlijk uitziet)
pi_20571769
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

jij mag mij wel een keer pijpen als je dronken bent (nuchter mag ook wel, als je er een beetje fatsoenlijk uitziet)
martinuhhh pijpt niet, en een beetje meer respect voor mijn stalkee !
pi_20572939
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

martinuhhh pijpt niet, en een beetje meer respect voor mijn stalkee !

Idd pijp ik niet, maar ik had toen ook al aardig wat op .
pi_20572954
quote:
Op zondag 11 juli 2004 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, ik kan echt goed dronken zijn. Het domste wat ik gedaan was toen ik zat was was denk ik in een fontein staan springen....Ik ben een vrolijke drinker, geen depri-/Einstein-/luidruchtige- of stille drinker.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20572977
quote:
Op zondag 11 juli 2004 21:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja maar jij bent ook al oud en volwassen
En hoogegaafd, aardig doch kritisch, ervaren doch inspiratievol en wat al niet.
pi_20573362
quote:
Op zondag 11 juli 2004 18:47 schreef S-Two het volgende:

[..]

je komt uit 1983 en bent 17? hmmm, raar
Wie zegt dat ik me profiel dinges goed invul?
  maandag 12 juli 2004 @ 14:59:05 #145
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20573820
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:25 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

En hoogegaafd, aardig doch kritisch, ervaren doch inspiratievol en wat al niet.

Volgens mij kunnen we over jouw drankgebruik een boekschrijven...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_20574006
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:24 schreef RichardQuest het volgende:

Ik ben een vrolijke drinker, geen depri-/Einstein-/luidruchtige- of stille drinker.
Ik kan het allemaal zijn, hangt er echt helemaal vanaf, maar als ik echt helemaal toeter ben weet ik dus gewoon echt niet meer wat ik doe of wat ik gedaan heb. Dit is een niveau van dronkenschap wat ik overigens pas ongeveer de laatste 7 maanden ken. Weet niet of ik daar wel blij mee moet zijn .
pi_20574028
Eh was 2 maanden gelden zo zat dat ik mn toemalige vriendin belde en er ff vertelde dat ze best wel een dikke reet had
pi_20574132
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik kan het allemaal zijn, hangt er echt helemaal vanaf, maar als ik echt helemaal toeter ben weet ik dus gewoon echt niet meer wat ik doe of wat ik gedaan heb. Dit is een niveau van dronkenschap wat ik overigens pas ongeveer de laatste 7 maanden ken. Weet niet of ik daar wel blij mee moet zijn .
Ja, soms weet ik ook niet meer wat ik gedaan heb, maar er zijn altijd mensen die me het kunnen vertellen.
pi_20574142
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:08 schreef Asshole het volgende:
Eh was 2 maanden gelden zo zat dat ik mn toemalige vriendin belde en er ff vertelde dat ze best wel een dikke reet had :')
:'(

"toenmalige" ...
pi_20574240
Tijdens een strandfestival aan twee volkomen onbekenden een piercing op een wel heel intieme plaats laten zien.
(zij dramden door dat ze 'm wilden zien, en als ik dronken ben word ik erg inschikkelijk)
Don't follow me, I'm lost too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')