Ook een paar keer gehad :')quote:Op zondag 11 juli 2004 15:08 schreef Tiemie het volgende:
Als ik dronken ben ga ik met mensen praten die ik niet ken en mensen waar ik normaal nog geen hoi tegen zou zeggen.
dan ga ik stomme vragen stellen en op een of andere manier kom ik dan altijd op een of andere "afterparty" (nouja, meestal bij iemand thuis of een pizzaria/shoarmatent) terecht, waar ik helemaal niemand ken.
ik kom trouwens wel altijd weer thuis. gek genoeg
Ook erg bekend, soms stond de voordeur dan ook nog open, en alle muziek enzo aan. En liggen/staan de lege bierflessen tot in de wijde omgeving in de wijk :')quote:Op zondag 11 juli 2004 15:15 schreef Skv het volgende:
Keer bij een maat van me, totaal kapotgezopen, ik wou gaan slapen..
Ik lig in bed (eerste verdieping), voel ik een berg kots opkomen; ik doe het raam open en kots een metertje of 4 naar beneden. Alle kots klept over het terras, en een paar lieve pluizige stenen konijntjes
Daarna naar een andere kamer gelopen en daar in slaap gevallen in het bed van de moeder van die vriend van me. Die leek me dihter bij de plee voor als ik weer moest kotsen. Godzijdank kwam ze 's nachts niet meer thuis, anders was ik dood.
Was wel raar, volgende ochtend werd k wakker in het bed van die moeder, geen idee meer wat ik had gedaanvoel je je best ff kut.
Ook lullig als je 10 minuten later met een krabber de opgespetterde kots van de ramen beneden af staat te schrapen, en je er achter komt dat je 2 joints op het aanrecht hebt laten liggen..
heb dr achteraf (toen mn extreme kater over was) wel om kunnen lachen
Ja maar jij bent ook al oud en volwassenquote:Op zondag 11 juli 2004 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
Dan pak ik nog een biertje, ik krijg geen excessen door dronkenschap. Ik word alleen wat vrolijker
Kan ook een kwestie zijn van nog niet dronken genoeg zijn. Ik kan heel wat hebben voor ik domme dingen begin te doen, waar het omslagpunt ligt kom ik echter pas altijd achter als ik eroverheen gaquote:Op zondag 11 juli 2004 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
Dan pak ik nog een biertje, ik krijg geen excessen door dronkenschap. Ik word alleen wat vrolijker
tru truquote:Op zondag 11 juli 2004 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan ook een kwestie zijn van nog niet dronken genoeg zijn. Ik kan heel wat hebben voor ik domme dingen begin te doen, waar het omslagpunt ligt kom ik echter pas altijd achter als ik eroverheen ga.
quote:Op zondag 11 juli 2004 21:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ook een keer bij een politiebureau dat in een oude kerk in het centrum zat, twee van die kleine raampjes ingeslagen met m'n blote vuisten omdat ik kwaad was dat ik geflitst was.
Toen met een spoor van bloed een café ingelopen om een pleister te vragen:')
Klinkt bekend, alleen ligt die fiets bij mij altijd op mijn kamer. Zie je me al in een dronken bui een fiets 5 verdiepingen omhoog slepen. Wat ook een keer gebeurd is, denken dat ik een perfecte fiets gevonden had, 30 minuten op mijn nek mee naar huis gesleept...quote:Of 's ochtends wakker worden na het stappen en er lag weer eens een onbekende fiets in de tuin. Bleek die 's middags van de moeder van een maat van me te zijn die al helemaal in paniek was omdat ie was gepikt bij de bushalte :')
Whehehe geweldig! Fiets nog terug gekregen?quote:Op vakantie een keer na het stappen dat ik stond te pissen ergens achter een huis met nog een paar maten, en eentje had z'n fiets midden op straat laten liggen. Ineens een gegier van banden en wat gekletter, was er een surveillerende politiewagen op gereden.
Dat hebben we maar niet gevraagd, we zijn via een paar andere tuinen lopend verder gegaanquote:Op maandag 12 juli 2004 02:38 schreef El_Nino het volgende:
Whehehe geweldig! Fiets nog terug gekregen?
*Proest, vooral die fiets mee naar huis nemen...quote:Op maandag 12 juli 2004 02:38 schreef El_Nino het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Whehehe geweldig! Fiets nog terug gekregen?
haha dat is een goeie jaquote:Op maandag 12 juli 2004 03:47 schreef Libris het volgende:
[..]
*Proest, vooral die fiets mee naar huis nemen...
Ik val meestal gewoon in slaap, paar maanden geleden vaak afterparties bij een Amerikaan in zijn penthouse, meestal viel ik 'gewoon' in slaap op de bank om de volgende ochtend om 8:00 wakker te worden. Ik heb me toen echt een paar keer afgevraagd of er een schietpartij was geweest, overal lagen mensen op de grond, in de meest achtelijke posities. Gewoon zo zat dat iedereen een voor een in slaap was gevallen... Erg jammer dat ik geen foto's heb gemaakt, ik heb wel een keer een digitale videocam gepakt en alles opgenomen, alleen heb ik de tape niet
Vriend van me pas geleden, neemt een taxi naar huis, valt in slaap en kan niet meer wakker worden, taxi chauffeur weet niet waar ie woont, dus levert hem op het politiebureau af. Wordt die vriend 's ochtends tussen allemaal Singaporese politieagenten wakker die hem uitlachen
Ook een leuke van mezelf, was wel niet erg zat, maar een Australische stewardess (denk een jaar of 32-35) zat de hele tijd tegen me te zeggen: "You are gay", denk 5 minuten lang, was het zo zat dat ik 'r op haar bek pakte en weg ben gelopen, ze keek zeer vertwijfeld
jij mag mij wel een keer pijpen als je dronken bent (nuchter mag ook wel, als je er een beetje fatsoenlijk uitziet)quote:Op maandag 12 juli 2004 13:27 schreef martinuhhh het volgende:
De eerste keer dat ik écht dronken was, schijn ik tegen iedereen gezegd te hebben dat ze eruitzagen alsof ze gebeft/gepijpt wilden worden![]()
![]()
.
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
jij mag mij wel een keer pijpen als je dronken bent (nuchter mag ook wel, als je er een beetje fatsoenlijk uitziet)
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]martinuhhh pijpt niet, en een beetje meer respect voor mijn stalkee
!
Nee, ik kan echt goed dronken zijn. Het domste wat ik gedaan was toen ik zat was was denk ik in een fontein staan springen....Ik ben een vrolijke drinker, geen depri-/Einstein-/luidruchtige- of stille drinker.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan ook een kwestie zijn van nog niet dronken genoeg zijn. Ik kan heel wat hebben voor ik domme dingen begin te doen, waar het omslagpunt ligt kom ik echter pas altijd achter als ik eroverheen ga.
En hoogegaafd, aardig doch kritisch, ervaren doch inspiratievol en wat al niet.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook al oud en volwassen![]()
Wie zegt dat ik me profiel dinges goed invul?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
je komt uit 1983 en bent 17? hmmm, raar
quote:Op maandag 12 juli 2004 14:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En hoogegaafd, aardig doch kritisch, ervaren doch inspiratievol en wat al niet.
Ik kan het allemaal zijn, hangt er echt helemaal vanaf, maar als ik echt helemaal toeter ben weet ik dus gewoon echt niet meer wat ik doe of wat ik gedaan heb. Dit is een niveau van dronkenschap wat ik overigens pas ongeveer de laatste 7 maanden ken. Weet niet of ik daar wel blij mee moet zijnquote:Op maandag 12 juli 2004 14:24 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben een vrolijke drinker, geen depri-/Einstein-/luidruchtige- of stille drinker.
Ja, soms weet ik ook niet meer wat ik gedaan heb, maar er zijn altijd mensen die me het kunnen vertellen.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal zijn, hangt er echt helemaal vanaf, maar als ik echt helemaal toeter ben weet ik dus gewoon echt niet meer wat ik doe of wat ik gedaan heb. Dit is een niveau van dronkenschap wat ik overigens pas ongeveer de laatste 7 maanden ken. Weet niet of ik daar wel blij mee moet zijn.
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:08 schreef Asshole het volgende:
Eh was 2 maanden gelden zo zat dat ik mn toemalige vriendin belde en er ff vertelde dat ze best wel een dikke reet had :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |