das in ieder geval beter dan dat je je af gaat rukken midden op straatquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:53 schreef S-Two het volgende:
ik ben een keer gaan opdrukken midden op straat :S (hoorde ik een dag later)
ah nee, dat meen je niet???quote:Op zondag 11 juli 2004 14:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
das in ieder geval beter dan dat je je af gaat rukken midden op straat
*hier nog 1quote:Op zondag 11 juli 2004 15:08 schreef Tiemie het volgende:
Als ik dronken ben ga ik met mensen praten die ik niet ken en mensen waar ik normaal nog geen hoi tegen zou zeggen.
dan ga ik stomme vragen stellen en op een of andere manier kom ik dan altijd op een of andere "afterparty" (nouja, meestal bij iemand thuis of een pizzaria/shoarmatent) terecht, waar ik helemaal niemand ken.
ik kom trouwens wel altijd weer thuis. gek genoeg
quote:Op zondag 11 juli 2004 17:55 schreef pimpin het volgende:
Ik weet niet hoe het kom maar ik ga altijd Duits praten, maar dan echt op een Hitler toon.
Situatie in shoarmatent: DREI BRODCHEN SHOARMA BITTE SCHNEL SCHNEL SCHNEL!!
breek-dancenquote:Op zondag 11 juli 2004 15:05 schreef Jaystified het volgende:
Ik ben een x gaan breakdancen midden op straat, en dat terwijl ik het dus tot dan nog nooit had gedaan.. heb het geweten ook, allemaal blauwe plekken & mooie bloederige kleren
Het is dat ik een lachbui heb, maar:quote:Op zondag 11 juli 2004 17:55 schreef pimpin het volgende:
Ik weet niet hoe het kom maar ik ga altijd Duits praten, maar dan echt op een Hitler toon.
Situatie in shoarmatent: DREI BRODCHEN SHOARMA BITTE SCHNEL SCHNEL SCHNEL!!
je komt uit 1983 en bent 17? hmmm, raarquote:Op zondag 11 juli 2004 18:39 schreef pimpin het volgende:
of met van die oude vrouwen knuffelen, jaar of 30. Ben zelf 17.
Hij loopt geestelijk wat achterquote:Op zondag 11 juli 2004 18:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
je komt uit 1983 en bent 17? hmmm, raar
Vind je?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:52 schreef Beach het volgende:
Of een meisje naar huis brengen en haar op een bepaald punt afzetten en zeggen:"loop de rest maar , ik ga naar huis." Moest ze nog 10 km lopen.![]()
Best lullig van me![]()
hehehequote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:50 schreef brainiac11 het volgende:
de stad uitfietsen??? 10 km fietsen is wel ietsjes verder dan gewoon de stad uitfietsen...
maar iets ergers dan het water inlopen omdat ik d8 dat het kroost gras was is mij niet overkomen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |