In je kontzak?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:10 schreef Aurelium het volgende:
Nou euh gisteren.
Kwas 10 euro kwijt geraakt aan het begin van de avond (zat in evelop in mn zak en was bedoelt als 'cadeau-tje' voor slagen) Maar goed envelop was uit mn zak gevallen ergens onderweg naar dat feest. Feest was geen klap aan, zijn we naar de stad gegaan en daar gaan zuipen. Goed uiteindelijk dan toch naar huis... kwam ik op het geniale idee om die envelop te gaan zoeken.
Het begon ook te regenen. Echt stromende regen gisteren. Heb er een uur over gedaan... maar kheb de envelop wonderbaarlijk genoeg met mn zatte kop toch weten te vinden
nee het zat in mn jas zak, maar die is niet zo diep.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:38 schreef MouseOver het volgende:
[..]
In je kontzak?
hahahahaha meesterlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:10 schreef Aurelium het volgende:
verhaaltje
Ennuh... als ik drank op heb vertel ik ook best veel... gisteren even in details verteld aan al mn vrienden wat ik en mn vriendin al wel niet gedaan hebben (tis 3 weken aan)
Zucht drank... en vanavond gaan we weer zuipen
whahaha, LOLquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:51 schreef Onderbroek het volgende:
Ooit met een meid in de friettent staan dansen
hahaha en dat meisje maar denken dat je een of andere verkrachter wasquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:19 schreef TerryD het volgende:
____________-
Andere keer. Zelfde discotheek. Vriend en ik gaan met de bus naar huis.
Aangekomen bij huis stap ik de bus uit, en loop achter mijn vriend aan richting huis.
Na een wandeling van 5 minuten, begint ie opeens keihard weg te rennen; dus ik ren er keihard achteraan. Stopt ie opeens, blijkt het een meisje te zijn die zegt: "Waarom volg je me nou!!!".
Achteraf is dus gebleken dat mijn vriend halverwege de busrit uit de bus was gevallen tijdens het uitstappen van andere feestgangers, en een nachtje heeft geslapen in het bushokje daar.
Ja, en probeer haar maar eens wijs te maken dat je dacht dat het een vriend van je was, die overigens ook totaal de verkeerde kant op liep..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:22 schreef hellmondunited het volgende:
hahaha en dat meisje maar denken dat je een of andere verkrachter was
haha denk inderdaad niet dat ze dat zal gelovenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:25 schreef TerryD het volgende:
[..]
Ja, en probeer haar maar eens wijs te maken dat je dacht dat het een vriend van je was, die overigens ook totaal de verkeerde kant op liep..![]()
nou ik werd over de bosjes heen geslingert bijna het water in wat daar lagquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en hoe voelde het?
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:10 schreef Aurelium het volgende:
Ook mn raam... had waarschijnlijk geprobeert uit mn raam te kotsen na de eerste golf, magoed het raam was gewoon dicht...
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:00 schreef Andiyan het volgende:
Ik bestelde een keer drankjes aan de bar... En toen moest ik op eens.
Waren ze niet zo blij mee. [veeg de bar schoon en iedereen kan je zien]
Ben toen ook de kroeg uit gezet![]()
![]()
Dat heeft onze hond ook eens gedaan. Maar die was niet zat.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:50 schreef brainiac11 het volgende:
de stad uitfietsen??? 10 km fietsen is wel ietsjes verder dan gewoon de stad uitfietsen...
maar iets ergers dan het water inlopen omdat ik d8 dat het kroost gras was is mij niet overkomen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |