abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20528814
alles lijkt vertraagd te gaan, fietsen enzo... totdat je op je smoel klettert.
ik hou (meestal) wel controle over mn acties..
pi_20528860
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:18 schreef Praag het volgende:

[..]

Whehehe... ik at een keertje bij de shoarma tent, kon daarna m'n fiets niet meer vinden. werd helemaal gek. begon bijna met hekken te gooien en probeerde een fiets te vinden om te stelen. loop ik naar het station om een taxi te nemen. loop ik langs de shoarma tent. staat m'n fiets daar...
Ik werd ook nog opgelicht door de Taxidriver. Liet 2 euro tussen zijn benen vallen onder de stoel. Hij zo: Dat ga ik niet opzoeken. Ik: Ja vast, ik zou een beetje tussen jouw benen gaan snuffelen zeker...
Hij: Het is heel moeilijk te vinden, dan moeten we de stoel er uithalen...
IK: Ja vast, ik zou een beetje tussen jouw benen gaan snuffelen zeker...
IK: Hier knul, heb je nog een euro...
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
pi_20528912
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:25 schreef El_Nino het volgende:

[..]

Ik werd ook nog opgelicht door de Taxidriver. Liet 2 euro tussen zijn benen vallen onder de stoel. Hij zo: Dat ga ik niet opzoeken. Ik: Ja vast, ik zou een beetje tussen jouw benen gaan snuffelen zeker...
Hij: Het is heel moeilijk te vinden, dan moeten we de stoel er uithalen...
IK: Ja vast, ik zou een beetje tussen jouw benen gaan snuffelen zeker...
IK: Hier knul, heb je nog een euro...
ik heb een hekel aan taxi chauffeurs. in Praag neem ik ook nooit meer een taxi.
All good things must come to an end...
pi_20528949
Moest jij ook tussen hun benen gaan snuffelen?
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
pi_20529520
Ik heb in een dronken bui de hele avond blauwtjes gelopen
pi_20529599
Elke week pleur ik wel tegen mn vriend aan tijdens het fietsen. Dan kom ik mn mn schoen tussen zijn voorwiel of met mn trapper in zn achterwiel. Standaard elke week vallen we wel Elke maand moet ik naar de fietsenmaker voor nieuwe spaken en slag eruit laten halen.

Of tegen iedereen aan gaan lullen en bij de kleinste afstapjes in de discotheek op je bek pleuren terwijl iedereen je aan zit te kijken en flink uit je dak gaan op de dansvloer en dan echt ontzettend lomp doen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_20530067
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word altijd heel emotioneel als ik veel gezopen heb Dan vertel ik echt ALLES tegen IEDEREEN.
Same here. Ze kunnen echt ALLES te weten komen als ik een beetje gedronken heb. Gewoon vragen...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_20530087
vanacht ook weer zwaar bezopen.... zou eigenlijk niet weten of ik nog lompe acties heb gehad
when i die bury me up side down so the whole world kan kiss my ass
  zaterdag 10 juli 2004 @ 14:33:05 #59
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_20530195
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 19:38 schreef Beach het volgende:
En dan vijf minuten aan je slot zitten te purren omdat het niet open wil, blijk je de verkeerde fiets voor je te hebben
Klinkt bekend.

Ik heb overigens weleens half(en misschien nog wel verder) in de sloot gelegen. Ik was zo verlamd van de alcohol dat ik met héél veel moeite weer mezelf aan de kant kon trekken(in de bosjes!). Wilde ik mijn moeder bellen(met haar mobiel btw), maar die lag dus mooi in het water . Later kwam er een voorbijganger, heeft me meegesleept naar zijn huis, heeft de politie gebeld, door politie naar huis gebracht etc. etc.
Ja dat was best kut, vooral als je achteraf hoort dat je daar lag te ratelen als een junkie in een f*ckin achterstandswijk.....(ik was met mijn dronken kop maar ergens heen gefietst, precies de vekeerde kant op ). En ik heb nog zoveel idiote ervaringen, maar dit is wel een van de ''beste''
Ik hou het nu ook vaker bij een joint....of 2......of 3.....
Die zoute stokjes...
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:04:01 #60
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20530824
t topic wordt al leuker
OJAAJOH?
pi_20530849
Ik ben bijna nooit echt dronken eigenlijk

Weet nog wel dat ik een keer zoveel op had, dat ik niet meer kon lopen. Ik moest toen een groot grasveld over (was nat), en over een stukje van 100 meter viel ik zéker 10 x op het natte gras
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:06:37 #62
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20530883
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:05 schreef Stuart het volgende:
Ik ben bijna nooit echt dronken eigenlijk

Weet nog wel dat ik een keer zoveel op had, dat ik niet meer kon lopen. Ik moest toen een groot grasveld over (was nat), en over een stukje van 100 meter viel ik zéker 10 x op het natte gras
nee nee, of weet je dat niet meer?

vertel maar hoor.. je hoeft je er niet voor te schamen

vanavond heb ik weer een examenfeest en moet ik WEL naar lieshout.. waar zal ik dan heen fietsen?
OJAAJOH?
pi_20531632
ik heb een keer de keuken ondergekotst van wildvreemde mensen die mij in zatte toestand van de straat hadden geplukt. aardig dankjewel zou ik zeggen. enige keer dat ik ooit van alcohol heb gekotst. Alweer 6,5 jaar geleden.

zaterdag 10 juli 2004 @ 15:47:06 #64
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20531671
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:44 schreef Praag het volgende:
ik heb een keer de keuken ondergekotst van wildvreemde mensen die mij in zatte toestand van de straat hadden geplukt. aardig dankjewel zou ik zeggen. enige keer dat ik ooit van alcohol heb gekotst. Alweer 6,5 jaar geleden.

Das ook lekker subtiel! zoiets van houdoe en bedankt he!
OJAAJOH?
  Redactie Frontpage zaterdag 10 juli 2004 @ 16:02:56 #65
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_20531944
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 11:57 schreef Nuek het volgende:
Ik word alleen maar knuffelig
Word ik vaak ook

zie ik een bekende lopen, aanloopje nemen en even stevig omhelzen
Als die ook zat is, is dat niet zo'n ramp, anders krijg je zo'n blik van

Word ook wel eens chagerijnig maar dat is dan weer omdat ik dat al een beetje was, en dan moet je niet gaan zuipen. Ik niet iig
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 10 juli 2004 @ 16:09:09 #66
86327 dujour
Nou daaaaag
pi_20532074
bij je vriendin blijfen slapen als je dronken bent en toen zou ik gezegt hebben dat er een leppelaar, reiger en een olifant onder haar bed zat.
pi_20532139
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 16:09 schreef dujour het volgende:
bij je vriendin blijfen slapen als je dronken bent en toen zou ik gezegt hebben dat er een leppelaar, reiger en een olifant onder haar bed zat.
nou, als het waar is dan zeg je geen rare dingen. toch?
  zaterdag 10 juli 2004 @ 16:45:44 #68
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20532719
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:26 schreef Keios het volgende:

[..]

Same here. Ze kunnen echt ALLES te weten komen als ik een beetje gedronken heb. Gewoon vragen...
Lijkt me eigenlijk best klote
Vampire Romance O+
  zaterdag 10 juli 2004 @ 16:53:04 #69
82589 S-Two
barba macacu
pi_20532837
ik ben een keer gaan opdrukken midden op straat :S (hoorde ik een dag later)
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_20533118
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 16:53 schreef S-Two het volgende:
ik ben een keer gaan opdrukken midden op straat :S (hoorde ik een dag later)
pi_20533184
Nou euh gisteren.
Kwas 10 euro kwijt geraakt aan het begin van de avond (zat in evelop in mn zak en was bedoelt als 'cadeau-tje' voor slagen) Maar goed envelop was uit mn zak gevallen ergens onderweg naar dat feest. Feest was geen klap aan, zijn we naar de stad gegaan en daar gaan zuipen. Goed uiteindelijk dan toch naar huis... kwam ik op het geniale idee om die envelop te gaan zoeken.
Het begon ook te regenen. Echt stromende regen gisteren. Heb er een uur over gedaan... maar kheb de envelop wonderbaarlijk genoeg met mn zatte kop toch weten te vinden

Met oud en nieuw
Van mn fiets afgevallen en de man die me opraapte en met me mee liep wel 100 keer een gelukkig nieuwjaar gewenst. Daarna in slaap vallen in het brandgangetje omdat je het sleutelgat + sleutel niet gevonden krijgt. Na een half uur wakker worden en dan toch eindelijk de deur open krijgen. Naar binnen, slapen, wakker worden... heel mn bed onder gekots. Ook mn raam... had waarschijnlijk geprobeert uit mn raam te kotsen na de eerste golf, magoed het raam was gewoon dicht...

Ennuh... als ik drank op heb vertel ik ook best veel... gisteren even in details verteld aan al mn vrienden wat ik en mn vriendin al wel niet gedaan hebben (tis 3 weken aan)

Zucht drank... en vanavond gaan we weer zuipen
Jupiler is goed
  Redactie Frontpage zaterdag 10 juli 2004 @ 17:14:04 #72
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_20533274
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:10 schreef Aurelium het volgende:
Nou euh gisteren.
Kwas 10 euro kwijt geraakt aan het begin van de avond (zat in evelop in mn zak en was bedoelt als 'cadeau-tje' voor slagen) Maar goed envelop was uit mn zak gevallen ergens onderweg naar dat feest. Feest was geen klap aan, zijn we naar de stad gegaan en daar gaan zuipen. Goed uiteindelijk dan toch naar huis... kwam ik op het geniale idee om die envelop te gaan zoeken.
Het begon ook te regenen. Echt stromende regen gisteren. Heb er een uur over gedaan... maar kheb de envelop wonderbaarlijk genoeg met mn zatte kop toch weten te vinden

Respect
quote:
Met oud en nieuw
Van mn fiets afgevallen en de man die me opraapte en met me mee liep wel 100 keer een gelukkig nieuwjaar gewenst. Daarna in slaap vallen in het brandgangetje omdat je het sleutelgat + sleutel niet gevonden krijgt. Na een half uur wakker worden en dan toch eindelijk de deur open krijgen. Naar binnen, slapen, wakker worden... heel mn bed onder gekots. Ook mn raam... had waarschijnlijk geprobeert uit mn raam te kotsen na de eerste golf, magoed het raam was gewoon dicht...
quote:
Ennuh... als ik drank op heb vertel ik ook best veel... gisteren even in details verteld aan al mn vrienden wat ik en mn vriendin al wel niet gedaan hebben (tis 3 weken aan)

Zucht drank... en vanavond gaan we weer zuipen
:')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:15:31 #73
82589 S-Two
barba macacu
pi_20533300
tjah.. drank doet rare dingen met je.... het een keer de hele wc onder gekotst op het feest bij een meisje waar ik helemaal gek op was.... tjaaaaaaah
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_20533339
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:15 schreef S-Two het volgende:
tjah.. drank doet rare dingen met je.... het een keer de hele wc onder gekotst op het feest bij een meisje waar ik helemaal gek op was.... tjaaaaaaah
leg dat dan maar eens aan haar uit
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:23:02 #75
82589 S-Two
barba macacu
pi_20533450
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:17 schreef Beach het volgende:

[..]

leg dat dan maar eens aan haar uit
tjah ik heb het haar maar vertelt..... en ze vond het niet echt erg