Ik werd ook nog opgelicht door de Taxidriver. Liet 2 euro tussen zijn benen vallen onder de stoel. Hij zo: Dat ga ik niet opzoeken. Ik: Ja vast, ik zou een beetje tussen jouw benen gaan snuffelen zeker...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:18 schreef Praag het volgende:
[..]
Whehehe... ik at een keertje bij de shoarma tent, kon daarna m'n fiets niet meer vinden. werd helemaal gek. begon bijna met hekken te gooien en probeerde een fiets te vinden om te stelen. loop ik naar het station om een taxi te nemen. loop ik langs de shoarma tent. staat m'n fiets daar...
ik heb een hekel aan taxi chauffeurs. in Praag neem ik ook nooit meer een taxi.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:25 schreef El_Nino het volgende:
[..]
Ik werd ook nog opgelicht door de Taxidriver. Liet 2 euro tussen zijn benen vallen onder de stoel. Hij zo: Dat ga ik niet opzoeken. Ik: Ja vast, ik zou een beetje tussen jouw benen gaan snuffelen zeker...
Hij: Het is heel moeilijk te vinden, dan moeten we de stoel er uithalen...
IK: Ja vast, ik zou een beetje tussen jouw benen gaan snuffelen zeker...
IK: Hier knul, heb je nog een euro...
Same here. Ze kunnen echt ALLES te weten komen als ik een beetje gedronken heb. Gewoon vragen...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word altijd heel emotioneel als ik veel gezopen heb![]()
Dan vertel ik echt ALLES tegen IEDEREEN.
Klinkt bekend.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:38 schreef Beach het volgende:
En dan vijf minuten aan je slot zitten te purren omdat het niet open wil, blijk je de verkeerde fiets voor je te hebben![]()
nee nee, of weet je dat niet meer?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:05 schreef Stuart het volgende:
Ik ben bijna nooit echt dronken eigenlijk![]()
Weet nog wel dat ik een keer zoveel op had, dat ik niet meer kon lopen. Ik moest toen een groot grasveld over (was nat), en over een stukje van 100 meter viel ik zéker 10 x op het natte gras![]()
Das ook lekker subtiel! zoiets van houdoe en bedankt he!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:44 schreef Praag het volgende:
ik heb een keer de keuken ondergekotst van wildvreemde mensen die mij in zatte toestand van de straat hadden geplukt. aardig dankjewel zou ik zeggen. enige keer dat ik ooit van alcohol heb gekotst. Alweer 6,5 jaar geleden.
Word ik vaak ookquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:57 schreef Nuek het volgende:
Ik word alleen maar knuffelig
nou, als het waar is dan zeg je geen rare dingen. toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:09 schreef dujour het volgende:
bij je vriendin blijfen slapen als je dronken bent en toen zou ik gezegt hebben dat er een leppelaar, reiger en een olifant onder haar bed zat.
Lijkt me eigenlijk best klotequote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:26 schreef Keios het volgende:
[..]
Same here. Ze kunnen echt ALLES te weten komen als ik een beetje gedronken heb. Gewoon vragen...
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:53 schreef S-Two het volgende:
ik ben een keer gaan opdrukken midden op straat :S (hoorde ik een dag later)
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:10 schreef Aurelium het volgende:
Nou euh gisteren.
Kwas 10 euro kwijt geraakt aan het begin van de avond (zat in evelop in mn zak en was bedoelt als 'cadeau-tje' voor slagen) Maar goed envelop was uit mn zak gevallen ergens onderweg naar dat feest. Feest was geen klap aan, zijn we naar de stad gegaan en daar gaan zuipen. Goed uiteindelijk dan toch naar huis... kwam ik op het geniale idee om die envelop te gaan zoeken.
Het begon ook te regenen. Echt stromende regen gisteren. Heb er een uur over gedaan... maar kheb de envelop wonderbaarlijk genoeg met mn zatte kop toch weten te vinden
quote:Met oud en nieuw
Van mn fiets afgevallen en de man die me opraapte en met me mee liep wel 100 keer een gelukkig nieuwjaar gewenst. Daarna in slaap vallen in het brandgangetje omdat je het sleutelgat + sleutel niet gevonden krijgt. Na een half uur wakker worden en dan toch eindelijk de deur open krijgen. Naar binnen, slapen, wakker worden... heel mn bed onder gekots. Ook mn raam... had waarschijnlijk geprobeert uit mn raam te kotsen na de eerste golf, magoed het raam was gewoon dicht...
:')quote:Ennuh... als ik drank op heb vertel ik ook best veel... gisteren even in details verteld aan al mn vrienden wat ik en mn vriendin al wel niet gedaan hebben (tis 3 weken aan)
Zucht drank... en vanavond gaan we weer zuipen
leg dat dan maar eens aan haar uitquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:15 schreef S-Two het volgende:
tjah.. drank doet rare dingen met je.... het een keer de hele wc onder gekotst op het feest bij een meisje waar ik helemaal gek op was.... tjaaaaaaah
tjah ik heb het haar maar vertelt..... en ze vond het niet echt ergquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:17 schreef Beach het volgende:
[..]
leg dat dan maar eens aan haar uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |