en hoe voelde het?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:47 schreef JPM01 het volgende:
nog een keer wat me boven komt drijven
ik had na een feesje aardig wat op, en deed een wedstrijdje met een vriend
alleen mijn remmen begaven het vloog ik recht door de bosjes in![]()
Dat zijn natuurlijk wel DE dronken acties bij uitstek waar je 's ochtends spijt van krijgt. Ben je in het trotse bezit van een sick mind?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word altijd heel emotioneel als ik veel gezopen heb![]()
Dan vertel ik echt ALLES tegen IEDEREEN.
Tot op heden valt het gelukkig wel meequote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:31 schreef MouseOver het volgende:
Dat zijn natuurlijk wel DE dronken acties bij uitstek waar je 's ochtends spijt van krijgt.
O niet? O nou, dan hallucineer ik zelf zekerquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:58 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet drink en nooit dronken ben...
SNEU!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:58 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet drink en nooit dronken ben...
Ik drink meestal nooooit meer bier als ik dronken benquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:10 schreef Outckast het volgende:
IK drink meestal nog meer bier als ik dronken ben
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik word van (te veel bier) of heel erg depressief of juist heel erg vrolijk. Maar echt absurde dingen doe ik nooit. Teminste niet dat ik me kan herinneren.
Als jij achter het stuur zat ben je een debiel. Als je passagier was en je vriend had gezopen en je stapt bij hem in ben je ook niet slim bezigquote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:52 schreef Foo_niks het volgende:
Op zijn kop de Lek in na eerst een bushok en een bank te hebben weggevaagd(gelukkig auto van een vriend)
verder meestal thuis mailen hoe ik de avond en de mensen vond/valt niet altijd in goede aarde.
Whehehe... ik at een keertje bij de shoarma tent, kon daarna m'n fiets niet meer vinden. werd helemaal gek. begon bijna met hekken te gooien en probeerde een fiets te vinden om te stelen. loop ik naar het station om een taxi te nemen. loop ik langs de shoarma tent. staat m'n fiets daar...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:16 schreef El_Nino het volgende:
HHmm... ik ga ook altijd enorm ouwehoeren als ik bezopen ben. Het stomste verhaal...
Taxi genomen omdat mijn fiets gejat was. Afgezet door de taxichauffeur. Toen ik thuis was een grote schaar gepakt en weer gaan lopen. Wist dat er verderop een fiets stond die er al 4 maanden geparkeerd was. Fiets dus meegenomen. Bleek de volgende ochtend dat mijn fiets helemaal niet gejat was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |