abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juli 2004 @ 09:39:17 #276
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_20737474
Praten, veeeeeeel praten, en beatboxen (don't ask )
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_20739039
Ik begin te loensen
  woensdag 21 juli 2004 @ 20:44:02 #278
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_20773674
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 09:39 schreef cerror het volgende:
en beatboxen (don't ask )
Haha ik ook.
Die zoute stokjes...
pi_20777818
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 11:17 schreef Yodaah het volgende:
Ik begin te loensen
Te WAT?
  donderdag 22 juli 2004 @ 11:14:04 #280
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_20783817
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 00:57 schreef Chasin het volgende:
-tering lang verhaal-
en hoeveel heb je nu op een paar enters ertussen zou wel wast prettiger lezen...
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
  donderdag 22 juli 2004 @ 19:41:52 #281
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20794173
hmm afgelopen weekend heb ik blijkbaar de hele avond aan een meid gezeten
OJAAJOH?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 22 juli 2004 @ 19:44:20 #282
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_20794213
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 19:41 schreef hellmondunited het volgende:
hmm afgelopen weekend heb ik blijkbaar de hele avond aan een meid gezeten
die Hellmond

TIJD NIET GESPROKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 22 juli 2004 @ 20:30:32 #283
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20795057
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 19:44 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

die Hellmond

TIJD NIET GESPROKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vriend

jij nog leuke verhaaltjes om hier in te posten?
OJAAJOH?
pi_20798838
foutje wacht effe
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_20798890
ooit eens (is echt lang geleden hoor) uitgeweest in Hilversum naar de Tagrijn echt zo'n ehm,. "typische tent" veel donkere hoeken met zwetende alto-rocker-jochies en meisjes die hun meisjes-zijn hard proberen te ontkennen (daar deed ik natuurlijk niet aan mee , een strak truitje was daar echt oooooowwwhhh Wát Doé Je??! dus veel wijvennijd om me heen) ( )

Maar goed, paar biertjes teveel, new_moon begeeft zich discreet richting wc, in eerste instantie nog om echt gewoon naar de wc te gaan, bij het zien van de toiletpot dacht ik daar toch even anders over, boog voorover en hóppa! pheew, niks aan de hand, handjes wassen en de rest even fatsoeneren en weer gáán..

Ben weer terug bij de friends, "biertje?"
neuh, doe maar even een vodka-appelsap
  Redactie Frontpage donderdag 22 juli 2004 @ 23:42:15 #286
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_20798919
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 23:45 schreef yogidrink het volgende:

[..]

Te WAT?
da's scheelkijken

Ik heb laatst 2 mixen bij elkaar gegooid

echt héél ranzig toen
maar wel opzuipen he, anders is het zonde
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_20813092
mijn ergste ervaring was vorig jaar op renesse, een keer had ik bier, jonge en oude jenever door elkaar had gedronken en ik dus gewoon praktisch niet meer kon lopen...
ik lag toen tegen een muurtje aan te kotsen en ik maar proberen recht op te staan maar ik viel steeds... na een half uur toch opgestaan en opeens begon het hele terras te klappen (helemaal niet door gehad dat daar een terras was)
daarna geprobeerd met een vriend naar de bus te lopen maar toen toch even gaan liggen, helemaal gaar en maar kotsen... allemaal voorbijgangers die mij broodjes gaven (dat zou moeten helpen) en maar zeggen dat ik naar het ziekenhuis moest.
toen eindelijk bij de bus aangekomen mocht ik eerst niet erin
maar na lang aandringen van die vriend mocht ik toch erin, maar als ik zou kotsen dan zou ik eruit getrapt worden en dan zou ik hem de dag erna moeten poetsen...dus toen had ik toch gekotst in die bus gelukkig had die buschauffeur het niet gezien...
toen waren we eindelijk bij de camping en heb ik liggen de naam liggen schreeuwen van een meisje dat ik daar had leren kennen
de dag erna kende de hele camping me
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_20813185
oja ook nog n keer toen ging ik met n paar vrienden naar een cafe , maar ik had niks van tevoren gegeten dus dat kón gewoon niet goed gaan...
na een tijdje naar de wc en toen kwam het allemaal eruit, ik had het idee dat ik daar 5 minuten zat, klopt opeens iemand op de deur "ja we gaan sluiten dus schiet ff op"
ik strompelend naar buiten en ik lag daar, het ergste was dat mijn pa me zou komen ophalen
dus die vriend belde mn pa "ja hij ligt hier, hij heeft iets "verkeerd" gegeten"...
mijn pa kwam me ophalen ik in de auto, naar huis gereden heb ik uit het raam van de auto gekotst tegen het achterraam aan

wat wel stoer was dat mijn pa toen we thuis waren zei "maakt niks uit, ben vroeg ook wel eens dronken geweest als je maar n beetje oplet"
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_20813639
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:29 schreef MuseMuse het volgende:
...., hij heeft iets "verkeerd" gegeten"...

je andere verhaal was trouwens ook
  vrijdag 23 juli 2004 @ 18:59:46 #290
38433 snijder
snijderdotcom
pi_20813858
Een vriend van me is eens doodleuk, na gigantisch op zijn bek te gaan, weer op de fiets gestapt. De volgende morgen toen hij wakker werd, bleek zijn enkel gebroken.....
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_20814390
Ook een keer, in de discotheek, ik was al helemaal weg.
Ik loop opeens naar een meisje toe en pak dr meteen op de bek.
Tot mijn verbazing deed ze nog mee ook.
Maar ze stopte toen ik nogal hard in een van dr tieten begon te knijpen
Later tegen vriendinnen van haar aanzeuren:"Waar is ze nou."
En dat met zon bezopen stem.
En hebben jullie dat ook, hoe meer je gedronken heb, hoe donkerder de omgeving lijkt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_20818375
De vaste bezigheid is een tijdje geweest om tuintjes te wisselen. Dan hoeft er maar 1 iemand te roepen: tuintje wisselen en dan als een stel mongolen de tuinen van mensen omwisselen

Dus je trekt de conifeer er bij iemand uit, plaats die bij de buren erin en andersom. Dus die mensen compleet andere tuinen de volgende ochtend. En toch alles netjes aanstampen en 'water'geven.

Verder het standaard werk:
-sloot fietsen
-met drank in de hand worden aangehouden en maar beweren dat er roosvice inzit
-stapels glazen ommikken en onschuldig kijken
-blauwtjes lopen
-kontknijpen en vervolgens pas zien of ze knap is ja/nee
-zoenen met t lelijkste meisje wat er op dat moment beschikbaar is
  zaterdag 24 juli 2004 @ 08:26:27 #293
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_20823566
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 22:14 schreef dagizmo het volgende:

-sloot fietsen
ik dacht eerst dat er stond: "Fiets slooten"
  zaterdag 24 juli 2004 @ 08:27:20 #294
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_20823568
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:24 schreef Beach het volgende:
Ook een keer, in de discotheek, ik was al helemaal weg.
Ik loop opeens naar een meisje toe en pak dr meteen op de bek.
Tot mijn verbazing deed ze nog mee ook.
Maar ze stopte toen ik nogal hard in een van dr tieten begon te knijpen
Later tegen vriendinnen van haar aanzeuren:"Waar is ze nou."
En dat met zon bezopen stem.
En hebben jullie dat ook, hoe meer je gedronken heb, hoe donkerder de omgeving lijkt?
true true...en die dingen verlicht met blacklight zijn weer heel fel
pi_20824181
in de discotheek, m'n broertje waarschuwen dat hij niet met een maf/lelijk/gek wijf moest gaan die bij hem zat te slijmen (toen nog aangeschoten) en op het eind van de avond zelf die meid scoren (bezopen) en 1 minuut nadat ik haar gescoord had over m'n nek gaan en klein beetje op d'r schoen morsen. Was nog binnen in de discotheek ook, maar was al op het eind, dus was nagenoeg niemand meer aanwezig.

waarschijnlijk m'n lichaam die haar niet zo leuk vond

op een fietspad slapen

Een keer onuitgenodigd op een feest verschijnen. Daar kwam eerst een meid langs met een rieten schaal. Dit was om geld op te halen voor de pot daar. Maar toen ze bij mij kwam zei ik: "Wat is dit nou? Er ligt geen chips meer in, haal es nieuwe!" Daarna keek ze niet zo blij. Later op de avond ook over m'n nek. En een vriend van me hoorde ik nog zeggen: waar is hij nou? Dus ging hij tegen mij praten, en ik maar denken wat lult hij nou?!!! Stond ie tegen een zandzak te praten ipv tegen mij. Voor de rest zag ik de maan als een jojo heen en weer gaan, maar dan 20x zo snel.

Tegenwoordig bijna nooit meer last meer de drank
pi_20826901
De trein willen slopen omdat ie even stil staat en ik naar huis wil, gelukkig hield een vriend me tegen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 24 juli 2004 @ 15:48:02 #297
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_20828730
Op zaterdag 10 juli 2004 12:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik word van (te veel bier) of heel erg depressief of juist heel erg vrolijk. Maar echt absurde dingen doe ik nooit. Teminste niet dat ik me kan herinneren.

.... Heeft iedereen toch wel eens.. de volgende dat met je vrienden die "zwarte gaten" opvullen?... :/
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_20829484
Ik heb ooit in mijn losbandige jaren tegen een politiewagen gezeken terwijl er een agent inzat en de andere buiten met wat mensen stond te praten. Er stonden toen echt iets van 30 mensen om die auto heen en ik stond daar tegenaan te zeiken. Dat verhaal heeft me nog lang achtervolgd.

Trouwens ook een keer het hok van een conducteur in de trein helemaal ondergezeken, over de 'controls' heen en alles.

Ik weet het niet, als ik dronken ben heb ik iets met urine en autoriteit.
Of misschien zijn het de uniformen ?

[ Bericht 0% gewijzigd door GrootmeesterFlits op 24-07-2004 16:33:26 (thypvoutjuh) ]
War. War never changes.
pi_20830965
ok het is al weer heel lang geleden (denk zo 14 jaar geleden) maar goed daar komt mijn verhaal dan ook maar.

we gingen zuipen met een stel vrienden. Nu dat was niet zo moeilijk en dus waren we rond een uur of 11 's avonds apezat. Of we een stukkie gingen lopen....mij best was toch zat. Eerste deel was het vaste onderdel heg-jumpen en dat ging mij prima af.

Tot we bij een bruggetje kwamen over water, hey wat is dat, een touw aan een tak, das gaaf, we gaan zwieren over de sloot. Nou goed ik hoef niet te vertellen dat dat met een zatte kop makkelijk mis gaat en ja hoor, daar lag ik in de sloot.

nu goed, wij terug naar het huis van een vriendje. ik mezelf uitkleden in de keuken op het deurmatje, druipend en kroos overal, dat vriendje was ff wat kleren aan het pakken boven. Dus ik wil me boxershort uittrekken en, tja zat gaat dat niet echt geweldig, dus ik sta op 1 been te hannessen en leun even tegen de keukendeur voor steun.

goed, die keukendeur zat dus niet goed in het slot en ik flikker met de reeds uitgewurmde boxershort in me hand naar buiten beng kletter bam tussen een stuk of 10 geparkeerde fietsen in. Kabaal van jewelste natuurlijk, in de hele buurt lichten aan, mensen uit het raam...wat gebeurt daar

nu ja.....geheel naakt tussen de fietsen met je boxershortje in je hand als vlag van ''red mij' is niet echt charmant.......hehehe sindsdien keken ze iewat verstoord naar mij als ik weer eens mijn opwachting maakte in het betreffende dorp
  zaterdag 24 juli 2004 @ 23:12:46 #300
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_20836479
in de berm liggen pitten - maakt een voorbijganger me wakker
'wat doe je?!'
- eehm ik lig hier lekker te slapen - en vervolgens weer rustig gaan liggen

mij werd door hem toch aangeraden om het nog maar weer eens te proberen om naar huis te fietsen

de weg gevraagd naar het enige cafe waarvan wij gehoord hadden dat het nog laat open was
-> 'dan moet je langs het spoor lopen'
in plaats van er langs midden tussen de rails blijven lopen.. achteraf best link

en lam of nuchter.. skinnydippen blijft geniaal (hoewel je het seizoen niet te lang moet rekken, als er al bijna ijs ontstaat op het water niet meer doen.. kan je nog wel eens ziek van worden )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')