ok het is al weer heel lang geleden (denk zo 14 jaar geleden) maar goed daar komt mijn verhaal dan ook maar.
we gingen zuipen met een stel vrienden. Nu dat was niet zo moeilijk en dus waren we rond een uur of 11 's avonds apezat. Of we een stukkie gingen lopen....mij best was toch zat. Eerste deel was het vaste onderdel heg-jumpen en dat ging mij prima af.
Tot we bij een bruggetje kwamen over water, hey wat is dat, een touw aan een tak, das gaaf, we gaan zwieren over de sloot. Nou goed ik hoef niet te vertellen dat dat met een zatte kop makkelijk mis gaat en ja hoor, daar lag ik in de sloot.
![]()
nu goed, wij terug naar het huis van een vriendje. ik mezelf uitkleden in de keuken op het deurmatje, druipend en kroos overal, dat vriendje was ff wat kleren aan het pakken boven. Dus ik wil me boxershort uittrekken en, tja zat gaat dat niet echt geweldig, dus ik sta op 1 been te hannessen en leun even tegen de keukendeur voor steun.
goed, die keukendeur zat dus niet goed in het slot en ik flikker met de reeds uitgewurmde boxershort in me hand naar buiten beng kletter bam tussen een stuk of 10 geparkeerde fietsen in. Kabaal van jewelste natuurlijk, in de hele buurt lichten aan, mensen uit het raam...wat gebeurt daar
nu ja.....geheel naakt tussen de fietsen met je boxershortje in je hand als vlag van ''red mij' is niet echt charmant.......hehehe sindsdien keken ze iewat verstoord naar mij als ik weer eens mijn opwachting maakte in het betreffende dorp