abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juli 2004 @ 17:15:56 #251
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20703197
hmm gisteren weer een feest gehad

was verliefd geworden op een meid en zij op mij.. ze had mijn trui bij zich want ze had het koud.. ik ga naar huis wil ze me die trui geven. Zeg ik dat ze die maar bij moet houden dan heb ik een excuus om dr nog een keer te zien

nee deze is idd niet grappig, eerder vaag
OJAAJOH?
pi_20703707
Ik word onzettend moe en val vrijwel direct in slaap
"Who's General Failure and why's he reading my disk?"
pi_20704288
euhm 'k ben wel is op de grond gaan liggen en ging ik een kleine struik beetje opschudden (zoals je met een kussen doet soms) om erop te gaan slapen

diezelfde avond nog naar huis gefietst, 2 keer snoeihard gedonderd blijkbaar, en ongeveer de helft van de rit met mn stuur 360 graden gedraaid terug gefietst o_0 Opzich is dat niet zo lastig, behalve dat de kabels van je rem dan half strak staan
  zondag 18 juli 2004 @ 19:17:26 #254
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_20705776
Tijdens een napilsje in t Tramhuis in R'dam lijntjes coke van de pleebril afpissen, en dan gebons op de toiletdeur horen
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  zondag 18 juli 2004 @ 19:51:18 #255
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_20706570
quote:
Op zondag 18 juli 2004 19:17 schreef ScudRaket het volgende:
Tijdens een napilsje in t Tramhuis in R'dam lijntjes coke van de pleebril afpissen, en dan gebons op de toiletdeur horen
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_20711808
Gisteravond was ik bezopen in de discotheek en ik en een vriend gingen samen op een verhoging midden op de dansvloer ontzettend 'geil' tegen elkaar aan staan te rijen.
We hebben daar een kwartier ofzo tegen elkaar aangedanst.
Volgens een andere vriend stonden we echt voor lul en zat iedereen te kijken
En ik bleef bij die vriend slapen, gingen we toen we terug kwamen patat bakken en ik scheen op de vloer te hebben gekotst.
En ik ben maar in het bed van zijn ouders gaan slapen (op vakantie) omdat de bank niet zo lekker lag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 19-07-2004 00:30:41 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 19 juli 2004 @ 00:29:19 #257
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_20712432
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:02 schreef Beach het volgende:
Gisteravond was ik bezopen in de discotheek en ik en een vriend gingen samen op een verhoging midden op de dansvloer ontzettend 'geil' tegen elkaar aan staan te rijen.
We hebben daar een kwartier ofzo tegen elkaar aangedanst.
Volgens een andere vriend stonden we echt voor lul en zat iedereen te kijken
En ik bleef bij die vriend slapen, gingen we toen we terug kwamen patat bakken en ik scheen op de vloer te hebben gekotst.
En ik ben maar in het bed van zijn ouders gaan slapen (op vakantie) omdat de bank niet o lekker lag.
Hmm was ik dan met jou in die discotheek
pi_20712461
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hmm was ik dan met jou in die discotheek
Zelfde meegemaakt?
  maandag 19 juli 2004 @ 00:32:00 #259
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_20712499
ge-ni-aal topic

* Freeflyer gaat het vrouwlijke deel in zijn gsm sms-en...

op zich geen probleem ware het niet dat het regelmatig oneerbare voorstellen betreft
ik heb dan ook regelmatig wat uit te leggen het weekend erna... misschien toch maar es wat minder gaan drinken ???
Neerkomen wel!
  maandag 19 juli 2004 @ 00:33:22 #260
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_20712542
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:30 schreef Beach het volgende:

[..]

Zelfde meegemaakt?
jep mezelf beetje voor lul gezet op Extrema volgens mij (voor in hoe ver dat daar kan)
pi_20712844
Ik was een keer op een feestje van een vriend van me, en hij wou mij en m'n vriendin heel graag zijn nieuwe kamer later zien. Wij waren al ver heen, en hij laat ons zo zijn slaapkamer zien. Wij zo van "He, leuk! Een een stuiterbed!" Dus wij beginnen als idioten op dat bed te springen, tot dat ding (Met veel lawaai) compleet inzakt. Wij hebben nog een half uur op de grond gelegen van het lachen.
Wij daarna dus weer naar beneden toe, en ik laat een glas op de grond kapot vallen. Wij konden geen prullenbak vinden, dus gooiden we het glas en een zooi andere afval maar bij de buren in de tuin (Was toen heel logisch ). Bleek die gozer de volgende dag nog dikke ruzie hebben gehad met zijn buren daarom. Hij vondt het dus minder geslaagd .

Ook wel eens gehad dat ik en een vriend hadden besloten om een wedstrijdje 'cross-zo-hard-mogelijk-met-je-fiets-door-de-zandbak' te houden. Ik viel dus, natuurlijk, vol gas met m'n hoofd in het zand. Ik begin dan ook gewoon vrolijk zand te happen in plaats van op te staan. Dus ik helemaal het gevoel dat ik stikte, en flink misselijk daarna.
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
  maandag 19 juli 2004 @ 00:48:52 #262
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20712874
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:47 schreef Massive het volgende:
Ik was een keer op een feestje van een vriend van me, en hij wou mij en m'n vriendin heel graag zijn nieuwe kamer later zien. Wij waren al ver heen, en hij laat ons zo zijn slaapkamer zien. Wij zo van "He, leuk! Een een stuiterbed!" Dus wij beginnen als idioten op dat bed te springen, tot dat ding (Met veel lawaai) compleet inzakt. Wij hebben nog een half uur op de grond gelegen van het lachen.
Wij daarna dus weer naar beneden toe, en ik laat een glas op de grond kapot vallen. Wij konden geen prullenbak vinden, dus gooiden we het glas en een zooi andere afval maar bij de buren in de tuin (Was toen heel logisch ). Bleek die gozer de volgende dag nog dikke ruzie hebben gehad met zijn buren daarom. Hij vondt het dus minder geslaagd .

Ook wel eens gehad dat ik en een vriend hadden besloten om een wedstrijdje 'cross-zo-hard-mogelijk-met-je-fiets-door-de-zandbak' te houden. Ik viel dus, natuurlijk, vol gas met m'n hoofd in het zand. Ik begin dan ook gewoon vrolijk zand te happen in plaats van op te staan. Dus ik helemaal het gevoel dat ik stikte, en flink misselijk daarna.
whaaaaaaaaaaaaaat

wat had jij op man?
OJAAJOH?
pi_20713222
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:48 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

whaaaaaaaaaaaaaat

wat had jij op man?
Mwah, viel wel mee . Ik ben geen grote drinker, maar als je wat op hebt en iemand stelt zoiets voor, dan lijkt het allemaal heel logisch .
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_20713304
Hebben jullie wel eens zoiets gedaan?
pi_20713389
quote:
Op maandag 19 juli 2004 01:08 schreef Mtijn het volgende:
Stoned is kut, ik begon helemaal te trillen enzo en ik voelde allemaal 'stroompjes' door mn tanden gaan.
Blowen doe ik nooit meer.
  maandag 19 juli 2004 @ 23:34:16 #266
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_20733349
quote:
Op maandag 19 juli 2004 01:08 schreef Mtijn het volgende:
Gelukkig niet, wel vaak de neiging gehad!(ook in dronken toestand). Maar ik ben sinds kort met blowen gekapt......voorlopig...........
Geef mij maar een aantal biertjes en ik ben dik tevreden
Die zoute stokjes...
pi_20733493
Had ik een aantal dagen terug.

Komt ineens de moeder van een vriend van me naar me toe terwijl ik aan het werk was. En jaa, gaat dat wel lukken vijf weken alleen thuis zijn? Ik: jawel hoor. zij: Ojaah? Aan dat sms-je dat je aan jelle had gestuurd iets met HELP of zo?

Ik maar een beetje mee lullen, maar ik had geen ideee waar ze het over had.

Bier is niet altijd goed.
Kusje
  dinsdag 20 juli 2004 @ 00:07:48 #268
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_20734163
Ik ga altijd heel hard fietsen, en dan opeens op me bek gaan
Of gewoon spontaan in slaap vallen
Hoop mail te sturen
Iets te eten maken , en het vervolgens smorgen weer onaangetast in de keuken te zien staan
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  dinsdag 20 juli 2004 @ 00:19:50 #269
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_20734441
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 00:07 schreef Intergalactrick het volgende:
Iets te eten maken , en het vervolgens smorgen weer onaangetast in de keuken te zien staan
Hotel mama is idd erg handig daarin
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  dinsdag 20 juli 2004 @ 00:29:58 #270
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_20734625
quote:

Noodles!
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_20735123
Drank... leuk...

Ik lul dan echt altijd superveel en superslap, ben supervrolijk en druk. En ik doe echt bijna alles wat vrienden van me vragen... stomme grapjes like ren es tegen die paal aan

Ben es in slaap vallen tijdens het beklimmen van het trappenhuis in m'n appartement... halvewege een trap knockie gegaan en achterovergevallen... het zijn gelukkig geen hoge trappen woon alleen wel 3 hoog.

Was ook een keer aan het huppelen op straat, advies van vrienden om bij hun achterop de fiets te springen zat ik te negeren, vervolgens ben ik gruwelijk hard op m'n muil gegaan midden op de straat waar heel wat mensen bij waren. heel veel blauwe plekken, paar open plekken.

Was ook een keer met 2 vriendinnen naar huis aan het fietsen... op een gegeven trok ik het niet meer, viel waarschijnlijk half in slaap op de fiets en toen ben ik dus echt keihard op een van die meisjes ingereden... allebei dus echt snoeihard op onze bek gegaan, echt SNOEIHARD, zij mij helemaal uitschelden. Andere vriendin kwam haar na een minuut checken (die had het niet door) zij stond al klaar om weg te fietsen, ik lag nog steeds uit te hijgen op het asfalt, zijn ze zonder mij weggefietst terwijl ik daar dus nog stilletjes lag, voor hetzelfde geld had ik wat gebroken of lag ik knock out midden op straat Afijn, boeide me op dat moment echt geen flikker, was voor haar nog maar 1 minuutje fietsen, en voor mij 2. Dus na 5 minuten liggen sta ik op en kom erachter dat m'n voorwiel is geblokkeerd... en ik was er heilig van overtuigd dat het door m'n remmen kwam... alles geprobeerd los en aan te draaien, aan de remkabels getrokken... niets hielp. Toen ben ik dus echt superlam, wankelend en mank, naar huis gelopen met die fiets optillend, op m'n rug echt de domste en zwaarste manieren. Weet nog heel goed dat ik er echt supermoe en uitgeput van werd... deed er ook een half uur over, was normaal dus echt alleen maar 5 minuten lopen... Kwam dus niet in me op om m'n fiets gwn ergens tegen een lantarenpaal vast te zetten. Volgende ochtend sms'te ik die vriendin dus zo van sorry sorry spijt me echt, bedankt dat jullie me nog hebben laten liggen enzo (sarcastisch/met een knipoog) ... was ze het voorval TOTAAL vergeten... ze wist dus niet meer hoe ze aan die blauwe plekken en schaafwonden kwam... naja ze moest er erg om lachen en bood nog dr excuses aan van dat ze me had laten liggen enzo... oja en die fiets... dat kwam doordat 7 spaken waren gebroken en alles blokkeerden...

alles was achteraf wel grappig opzich, nooit iets ernstigs meegemaakt
  dinsdag 20 juli 2004 @ 01:00:27 #272
44620 Praag
pi_20735184
quote:
Wel eens (meerdere keren) gehad dat ik een simpele bruine boterham met kaas klaarmaakte, m'n bed indook met al m'n kleren aan, 1 hap nam van die boterham en de volgende ochtend met diezelfde hap in m'n mond wakker werd. En dat smaakt ONGELOFELIJk GOOOOOORRRRRR!

All good things must come to an end...
  dinsdag 20 juli 2004 @ 03:13:54 #273
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_20736280
M'n broertje ligt al 2 uur dronken in de kamer beneden terwijl ik Snatch aan het kijken was, het is een dikke teringzooi (vetpan ) en ik hang aan mijn toetsenbord....

That's the current statis....
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_20736411
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 03:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
M'n broertje ligt al 2 uur dronken in de kamer beneden terwijl ik Snatch aan het kijken was, het is een dikke teringzooi (vetpan ) en ik hang aan mijn toetsenbord....

That's the current statis....
Zo is de situatie hier ongeveer ook.
There is no other!
  dinsdag 20 juli 2004 @ 04:13:15 #275
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_20736467
quote:
Op zondag 18 juli 2004 17:39 schreef Slaapsmurf het volgende:
Ik word onzettend moe en val vrijwel direct in slaap
Ik ook.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')