Drank... leuk...
Ik lul dan echt altijd superveel en superslap, ben supervrolijk en druk. En ik doe echt bijna alles wat vrienden van me vragen... stomme grapjes like ren es tegen die paal aan
Ben es in slaap vallen tijdens het beklimmen van het trappenhuis in m'n appartement... halvewege een trap knockie gegaan en achterovergevallen... het zijn gelukkig geen hoge trappen woon alleen wel 3 hoog.
Was ook een keer aan het huppelen op straat, advies van vrienden om bij hun achterop de fiets te springen zat ik te negeren, vervolgens ben ik gruwelijk hard op m'n muil gegaan midden op de straat waar heel wat mensen bij waren. heel veel blauwe plekken, paar open plekken.
Was ook een keer met 2 vriendinnen naar huis aan het fietsen... op een gegeven trok ik het niet meer, viel waarschijnlijk half in slaap op de fiets en toen ben ik dus echt keihard op een van die meisjes ingereden... allebei dus echt snoeihard op onze bek gegaan, echt SNOEIHARD, zij mij helemaal uitschelden. Andere vriendin kwam haar na een minuut checken (die had het niet door) zij stond al klaar om weg te fietsen, ik lag nog steeds uit te hijgen op het asfalt, zijn ze zonder mij weggefietst terwijl ik daar dus nog stilletjes lag, voor hetzelfde geld had ik wat gebroken of lag ik knock out midden op straat
![]()
Afijn, boeide me op dat moment echt geen flikker, was voor haar nog maar 1 minuutje fietsen, en voor mij 2. Dus na 5 minuten liggen sta ik op en kom erachter dat m'n voorwiel is geblokkeerd... en ik was er heilig van overtuigd dat het door m'n remmen kwam... alles geprobeerd los en aan te draaien, aan de remkabels getrokken... niets hielp. Toen ben ik dus echt superlam, wankelend en mank, naar huis gelopen met die fiets optillend, op m'n rug echt de domste en zwaarste manieren. Weet nog heel goed dat ik er echt supermoe en uitgeput van werd... deed er ook een half uur over, was normaal dus echt alleen maar 5 minuten lopen... Kwam dus niet in me op om m'n fiets gwn ergens tegen een lantarenpaal vast te zetten. Volgende ochtend sms'te ik die vriendin dus zo van sorry sorry spijt me echt, bedankt dat jullie me nog hebben laten liggen enzo (sarcastisch/met een knipoog)
![]()
... was ze het voorval TOTAAL vergeten... ze wist dus niet meer hoe ze aan die blauwe plekken en schaafwonden kwam... naja ze moest er erg om lachen en bood nog dr excuses aan van dat ze me had laten liggen enzo... oja en die fiets... dat kwam doordat 7 spaken waren gebroken en alles blokkeerden...
alles was achteraf wel grappig opzich, nooit iets ernstigs meegemaakt