Ik ging na een lamme avond naar huis en toen dacht ik dat ik iets kwijt was, want ik laat altijd alles overal liggen. Ik dacht dat ik mijn telefoon kwijt was, dus ik gebruikte mijn telefoon om een vriendinnetje te bellen of zij wist waar ik mijn telefoon had gelaten
En ik moest mijn wekker zetten, maar in plaats van echt mijn wekker te zetten schreef ik op een briefje hoe laat ik op moest staan en versliep me natuurlijk de volgende morgen.
Ook hoor ik soms wel eens voicemails de volgende dag van wat voor lams ik heb ingesproken of lees ik smsjes nog eens na in mijn outbox van mijn telefoon en dan schaam ik me vaak...
En ik ben een keer in slaap gevallen toen ik met een huisgenoot even ging zitten om uit te rusten van het stukje lopen naar huis van 200 meter ofzo, toen vielen we dus in slaap, paar uur later werd ik wakker van iemand die aan mijn arm trok, stonden er mensen om me heen en was huisgenoot weg
![]()
.
En dat van borden bij iemand in de tuin zitten komt me ook erg bekend voor, tegen rare mensen rare verhalen ophangen ook en mensen uitlachen...
Oh ja, ik heb ooit eens een keer zogenaamd heel serieus tegen een taxichauffeur zitten lullen, zo van wat goed dat u dit werk doet en hoe werkt dat gps systeem nou en legt u me dit eens uit dan. geloof niet dat hij het zo leuk vond haha