abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21819706
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 21:56 schreef Aeroxie het volgende:
Heel leuk en aardig die demo, maar hoe uninstal je hem? Ik krijg dezelfde fout als met het instaleren op de normale manier. Ik krijg hem nu dus niet geuninstald.
pi_21821369
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:07 schreef Aeroxie het volgende:
Wat kost het spel bij de intertoys?
pi_21822327
quote:
Op woensdag 8 september 2004 11:44 schreef Aeroxie het volgende:

[..]
Ik gok op dezelfde prijs als bij de Dixons/E-plaza, 45 euro.

En je andere probleem, een systeemherstel? Is meer iets voor DIG, denk ik.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_21823514
quote:
Op woensdag 8 september 2004 09:58 schreef Aeroxie het volgende:

[Uninstall]
Volgens mij had ik dat ook en moest je het zinnetje of stukje tekst wat je bij het installeren moest gebruiken ook gebruiken bij het deinstalleren.
pi_21847134
Ik hou wel van manager spellen, ik heb championship manager 2 en 4 best vaak gespeeld. Cycling manager lijkt me ook wel wat. Is het spel de 45 euro waard?
pi_21858347
Nee het spel is geen 45 euro waard. Als ik jou was zou ik nog even wachten met het aanschaffen totdat het spel wat goedkoper word.
  vrijdag 10 september 2004 @ 13:43:15 #182
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21858767
Ja het spel is zijn geld meer dan waard. Als ik jou was zou ik snel naar de winkel om hem te kopen.

Zo zie je maar wat een domme vraag dat is. Meningen zijn altijd verdeeld. Smaken verschillen en je moet het voor jezelf uitmaken....
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:54:56 #183
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_21950678
Hoe kan ik een andere database gebruiken? Ik heb de boogerd patch gedownload en het cdb (database bestand) in de map van database>original geplaatst zoals vermeld wordt. Als in het spel echter op database klik kan ik alleen de originele database laden.
Net efkes anges
pi_22125689
Ik zit met een probleempje. Ik krijg bij de grafics instellingen mijn eigen videokaart niet te zien. De kwalitijd van het beeld is dus ook niet zo goed. Maar het rare is, bij de demo pakte hij mijn videokaart wel. Hoe kan ik dit oplossen?
pi_22126032
Probleem opgelost, heb hem opnieuw geinstalleerd en toen kreeg ik opeens een hardwaretest die ik bij de 1e keer volgensmij niet heb gehad.
pi_22130078
De Boogerd database is overigens niet heel erg goed.

Ben eigenlijk op zoek naar een werkende PPDB database, maar alle databases die ik daarvan al heb geprobeerd waren óf het verkeerde bestandstype óf konden niet gedownload worden door verschillende redenen, overbelasting van de server. (Ook om 7:00 in de morgen. ) en de ouderwetse 404.
Some say in ice
pi_22245504
Over een paar dagen komt er dus een nieuwe patch (1.3) + een AI patch. Vooral die laatste was erg nodig, als je die lijst zo ziet.
quote:
Patch 1.3 fixes lijst
De lijst met bugfixes in patch 1.3 is bekend:
• (Database) Aanpassingen aan de reiskosten voor 3 wedstrijden (Ronde van de Vrede, Ronde van Romandie, Ronde van Zwitserland)
• (Database) Aanpassingen bij enkele rennerskarakteristieken
• (Individuele Tijdrit) Moeilijker voor een renner om een proloog of korte tijdrit te winnen.
• (Individuele Tijdrit) Makkelijker om een lange tijdrit te winnen.
• (Individuele Tijdrit) Verbeterde gameplay met ook een slider om de omwentelingssnelheid aan te passen. (Race) Mogelijkheid tot afstappen na een valpartij
• (Race) Betere gameplay voor de sprints: 3 km ipv 2 km bij vlakke ritten en 1.5 km ipv 1 km bij tussensprints
• (Management) Renners van 40 of ouder stoppen hun carrière.
• (Management) Mogelijkheid in het verminderen van de “Heuvel” attribuut als de renner ouder word.
• (Management) Renners wk bug is gefixt (dus nu zal je de echte grote kannonen zien)
• (Multiplayer) Rittenmodus, willekeurige teams, voor ritten na een rustdag => er was een bug met lege roosters.

AI tour
• Een renner zal niet meer sprinten als hij zeker is dat hij de punten zal nemen aan de tussensprint
• Betere co-leiderschap management bij AI teams.
• De beste outsiders hebben geen ploegmaat rol meer in de vlakke etappes
• Een ai leider die zich goed voelt (groen licht) zal geen kamikaze aanval meer plegen
• Correctie van de bug waar in sommige gevallen de leider op kop zou komen rijden.
• Als een team een numerieke meerderheid heeft in de ontsnapping dan zullen andere renners niet meer op kop willen komen.
• Het is moeilijker om in een vroege ontsnapping te zitten met een goede renner of leider
• Als een grote leider tijd heeft verloren in een rit en hij kan hierdoor niet meer meestrijden voor algemeen klassement dan zal hij nu een vrije positie krijgen ipv een gewone ploegmaat te zijn
• Het is moeilijker voor vroege ontsnappingen om een vlucht tot een goed einde te brengen.
• In de finale van vlakke etappes zullen de sprintersploegen een trein maken ipv het team van de leider als het pak nog gesloten is.
pi_22262508
(Management) Renners wk bug is gefixt (dus nu zal je de echte grote kannonen zien)

Mooi, ik vond het al raar dat ik Boogerd niet mee kon laten gaan.
Some say in ice
pi_22311230
Op hoeveel procent hebben jullie altijd die balk linksonder staan? Hij staat standaard op 65. Ik zet hem altijd op 67 en als een renner gaat ontsnappen zet ik hem even op 75 en daarna weer terug op 67. In de laatste kilometers zet ik hem vol open als de renner dit nog aan kan.
Net efkes anges
pi_22312384
Hangt er van af.

Als ik voor de sprint ga dan zet ik ze eerst op 51 % voorin de groep, en als ik moet jagen doe ik dat ook behalve met m'n sprinter + sprint aantrekker.

Ontsnapping doe ik meestal iedereen behalve degene met wie ik wil ontsnappen op 55 % ofzo en die ander hoger. Als het moet zet ik het hoger, en in belangrijke ritten laat ik hem standaard op 65 % staan.
Some say in ice
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 13:54:33 #191
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_22489116
Welk bedrag moet ik ongeveer neertellen om bij Rabobank (leipheimer en rasmussen te behouden)? Als ik het salaris een beetje verhoog of net als bij Freire de startgelden zijn ze nog ontevreden. Met hoeveel moet ik verhogen of is dat afhankelijk van hoeveel ze gewonnen hebben in een seizoen?
Net efkes anges
pi_22495032
Ik zou het niet weten, om heel eerlijk te zijn.

Ben nu met Phonak bezig. Goede ploeg. Net met Pereiro de ronde van Romandië gewonnen.

3 van m'n 4 doelstellingen tot nu toe gehaald. Alleen in de GP van de Haut Var niet in de top 3 geëindigd. Voor de rest een rit in Parijs - Nice, top 5 AK Ronde van Romandië en nog een waar ik even niet op kan komen.
Some say in ice
pi_22495225
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 13:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Welk bedrag moet ik ongeveer neertellen om bij Rabobank (leipheimer en rasmussen te behouden)? Als ik het salaris een beetje verhoog of net als bij Freire de startgelden zijn ze nog ontevreden. Met hoeveel moet ik verhogen of is dat afhankelijk van hoeveel ze gewonnen hebben in een seizoen?
Moet je voor de gein eens dit topic lezen: http://www.cyclingmanager.be/forum/viewtopic.php?t=8984.
Maar als ze echt niet willen blijven, dan is zelfs een miljoen euro per maand niet genoeg voor ze. Dat komt het realisme wel ten goede, vind ik. Niet alles is te koop met geld.
pi_22506118
Met die nieuwe patch is het dus totaal onmogelijk geworden om met een vroege kopgroep vooraan te blijven. Of lijkt dat maar?
pi_22506669
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 02:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Met die nieuwe patch is het dus totaal onmogelijk geworden om met een vroege kopgroep vooraan te blijven. Of lijkt dat maar?
Ik hoorde al klachten van een vriend van me over 1.3. Ik zal hem wel even vragen om te typen wat er mis is met die Patch in zijn ogen.
Some say in ice
pi_22540789
Over bugs gesproken:

Some say in ice
pi_22541075
Ach, dat is maar een hele kleine bug in de 4e rit van de Giro.
Een veel grotere bug is dat je grijze, onherkenbare renners ziet met koud weer tijdens het WK, omdat er geen cold shirts zijn voor landenteams.
pi_22541389
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 21:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Over bugs gesproken:

[afbeelding]
\

kleintje
pi_23155023
Heeft iemand enig idee waar ik CYM4 kan kopen en vooral voor hoeveel?
CYM3 speel ik nu 1 dag (ik heb het hele CYM-gebeuren gemist )en sommige dingen beginnen een beetje te irriteren; je kan bijvoorbeeld niet een fatsoenlijk 'treintje' vormen in het peloton om tempo te maken. Ook wordt er nauwelijks gedemarreerd door andere ploegen dan de mijne, en als je dan eens weg bent ben je al heel snel 'op'. Verder kom ik maar moeilijk aan de kop in het peloton, ik pak bijvoorbeeld Boogerd zet hem op 99% en zeg hem voorin het peloton te gaan rijden, en er gebeurd nauwelijks iets
Verder nog een vraag (eigenlijk over CYM3 maar oke): als je op het eind zo een +- 45 km/h rijdt in het peloton kun je dan nog demarreren (met een volle 'witte balk')?
Mij lukt het namelijk niet
BVD

Tong80 en Furby en andere mensen die elk bericht met dezelfde smiley beeindigen zijn irritant
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:54:04 #200
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_25833794
*Schop* Ben ik pas geleden het spel aan het spelen loopt mijn pc vast. Dus ik de computer opnieuw opstarten en daarna cycling manager. Krijg ik een foutmelding. Dan maar het spel opnieuw installeren. Blijkt de computer de cd-rom wel te vinden (wel uiterst traag). Maar als hij in de voorbereiding van de installatie is krijg ik op 99% een foutmelding. Dat er een verkeerde file of een virus op de CD-Rom zit. Ga het spel eens op een andere computer proberen, als het daar niet werkt denk ik dat ik de CD-rom eens terug stuur naar cyanide en het probleem eens omschrijf. Dit is namelijk niet de eerste keer dat er iets mis gaat met de CD-Rom. Bij Cycling manager 1 heb ik zelfs een barst in de CD-Rom schijf!!!, waardoor ik het spel niet meer kan spelen.
Net efkes anges
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')