quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:56 schreef Aeroxie het volgende:
Heel leuk en aardig die demo, maar hoe uninstal je hem? Ik krijg dezelfde fout als met het instaleren op de normale manier. Ik krijg hem nu dus niet geuninstald.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:07 schreef Aeroxie het volgende:
Wat kost het spel bij de intertoys?
Ik gok op dezelfde prijs als bij de Dixons/E-plaza, 45 euro.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:44 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat ook en moest je het zinnetje of stukje tekst wat je bij het installeren moest gebruiken ook gebruiken bij het deinstalleren.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:58 schreef Aeroxie het volgende:
[Uninstall]
quote:Patch 1.3 fixes lijst
De lijst met bugfixes in patch 1.3 is bekend:
• (Database) Aanpassingen aan de reiskosten voor 3 wedstrijden (Ronde van de Vrede, Ronde van Romandie, Ronde van Zwitserland)
• (Database) Aanpassingen bij enkele rennerskarakteristieken
• (Individuele Tijdrit) Moeilijker voor een renner om een proloog of korte tijdrit te winnen.
• (Individuele Tijdrit) Makkelijker om een lange tijdrit te winnen.
• (Individuele Tijdrit) Verbeterde gameplay met ook een slider om de omwentelingssnelheid aan te passen. (Race) Mogelijkheid tot afstappen na een valpartij
• (Race) Betere gameplay voor de sprints: 3 km ipv 2 km bij vlakke ritten en 1.5 km ipv 1 km bij tussensprints
• (Management) Renners van 40 of ouder stoppen hun carrière.
• (Management) Mogelijkheid in het verminderen van de “Heuvel” attribuut als de renner ouder word.
• (Management) Renners wk bug is gefixt (dus nu zal je de echte grote kannonen zien)
• (Multiplayer) Rittenmodus, willekeurige teams, voor ritten na een rustdag => er was een bug met lege roosters.
AI tour
• Een renner zal niet meer sprinten als hij zeker is dat hij de punten zal nemen aan de tussensprint
• Betere co-leiderschap management bij AI teams.
• De beste outsiders hebben geen ploegmaat rol meer in de vlakke etappes
• Een ai leider die zich goed voelt (groen licht) zal geen kamikaze aanval meer plegen
• Correctie van de bug waar in sommige gevallen de leider op kop zou komen rijden.
• Als een team een numerieke meerderheid heeft in de ontsnapping dan zullen andere renners niet meer op kop willen komen.
• Het is moeilijker om in een vroege ontsnapping te zitten met een goede renner of leider
• Als een grote leider tijd heeft verloren in een rit en hij kan hierdoor niet meer meestrijden voor algemeen klassement dan zal hij nu een vrije positie krijgen ipv een gewone ploegmaat te zijn
• Het is moeilijker voor vroege ontsnappingen om een vlucht tot een goed einde te brengen.
• In de finale van vlakke etappes zullen de sprintersploegen een trein maken ipv het team van de leider als het pak nog gesloten is.
Moet je voor de gein eens dit topic lezen: http://www.cyclingmanager.be/forum/viewtopic.php?t=8984.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Welk bedrag moet ik ongeveer neertellen om bij Rabobank (leipheimer en rasmussen te behouden)? Als ik het salaris een beetje verhoog of net als bij Freire de startgelden zijn ze nog ontevreden. Met hoeveel moet ik verhogen of is dat afhankelijk van hoeveel ze gewonnen hebben in een seizoen?
Ik hoorde al klachten van een vriend van me over 1.3. Ik zal hem wel even vragen om te typen wat er mis is met die Patch in zijn ogen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Met die nieuwe patch is het dus totaal onmogelijk geworden om met een vroege kopgroep vooraan te blijven. Of lijkt dat maar?
\quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Over bugs gesproken:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |