abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21399805
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 09:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En toen bleken ze hem niet te hebben.

Dan maar even de demo downen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_21405981
Net tweede geworden in Tour de France met Beloki(Lotto-Domo), heb gestreden tot de laatste dag,zelfs gewonnen op de Champs-elysee, heb in totaal al 44 overwinningen dit seizoen. Renners zijn wel bergaf aant gaan en langzaamaan ga ik ook failliet.
Pain is weakness leaving the brain !
pi_21406200
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 19:27 schreef P4nic het volgende:
en langzaamaan ga ik ook failliet.
Jij ook al. Is dat echt niet op de 1 of andere manier tegen te houden? Ik heb zelfs 3 co-sponsoren (met een groot tot zeer groot budget), en nog lijd ik zo'n 150.000 euro per maand verlies.
pi_21411129
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 19:36 schreef Butra het volgende:

[..]

Jij ook al. Is dat echt niet op de 1 of andere manier tegen te houden? Ik heb zelfs 3 co-sponsoren (met een groot tot zeer groot budget), en nog lijd ik zo'n 150.000 euro per maand verlies.
Doelstellingen halen, maar dat is ook geen vetpot. Veel winnen ivm de premies. (ook geen vetpot. )

Ik heb het bij m'n vriend waarschijnlijk ook krap aan met budget.
Some say in ice
pi_21420749
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nemen jullie met jullie ploeg (in mijn geval Rabobank) aan alle drie de grote rondes (Giro, Tour, Vuelta) of aan slechts 2 rondes?
1 of 2 rondes, afhankelijk van het team dat ik ga nemen de Vuelta of de Giro. Tour is een must have. (Giro is meer bergen, Vuelta heeft 4 tijdritten, meestal dus Giro, denk ik. )

Even gaan proberen om m'n prestatie van gisteren met Lotto te verbeteren. (13e met Mercado.)
Some say in ice
pi_21420755
Bij Lotto iedere maand -400 à -500.000, en ik win dikwijls(tot. overwinning: 47).

tip: als jullie ook hebben dat plots het spel uitvalt en je daarna je savegame niet meer kunt laden,kun je dit oplossen door naar Cym3-Databases-Solo-(desbestreffende database) en daarin dan de ~ die na een 1 file staat weg te doen en bij de andere file de naam te veranderen. Dan gebruik je de back-up database.
pi_21486006
pffff heb welgeteld 1 seizoen kunnen rijden, failliet verklaard dus "Game Over"
pi_21486896
Er komt vast wel een patch.
pi_21530707
Ik heb het zowaar 1 heel seizoen volgehouden met Saunier Duval, zonder failliet te gaan. En op 1 januari krijg je er weer een aantal miljoen bij, dus ik houd het voorlopig wel uit. Ik heb trouwens wel de Boogerdv2 update, dus misschien ligt het daaraan.
De Tour moet dit jaar voor mij zijn. Ik heb een ongelooflijk sterk blok met Beloki, Millar, Jeker en Chaurreau. En ik hoop eindelijk eens een klassieker te winnen.
pi_21627822
Zo, ook gekocht. Ik gebruik ook de Boogerdv2 database. Tot nu toe heb ik niet al té veel gewonnen, en zelfs al een van mijn doelstellingen laten mislukken. (top 3 in Omloop het Volk/Gent - Lokeren.)

Speel met Fassa Bortolo, aankopen zijn V. Heeswijk en Rasmussen. Ben nu met de Tirreno bezig. Dat gaat goed, tot nu toe alle 4 de etappes gewonnen. Sinds het begin van de Tirreno ook 13 plaatsen gestegen in het klassement. (16 naar 3.) Heb alleen het jongerenklassement nu niet in mijn handen...
Some say in ice
pi_21658337
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:19 schreef Butra het volgende:
De Tour moet dit jaar voor mij zijn.
Het werd 1 groot drama. Beloki en Millar waren niet in super vorm, maar ik dacht toch wel de top 5 te halen. Dat was ook noodzakelijk voor mn doelstellingen. Uiteindelijk werden ze 15e en 17e.
Daarna moest ik Zurich winnen om aan de doelstellingen te voldoen, en ik zat met Extebarria in de kopgroep. Alleen kunnen Bettini en Casagrande een stuk beter sprinten.
Doelstellingen niet gehaald, en dus game over.
pi_21760585
Zo, toch maar gewisseld, ik stink namelijk behoorlijk in eendagswedstrijden en die moest ik een paar keer halen.

Nu dus maar met de Rabobank, en dat is een goede ploeg. Weinig salariskosten, als ik niet al té veel uitgeef aan kuuroorden/trainingskampen/materiaal, haal ik het einde van het jaar wel.

Reiskosten en het salaris van het personeel haal ik er zelfs uit met premies.

Tot nu toe alle 4 m'n doelstellingen gehaald. (Normale doelstellingen, dat wel.)

Zo, en nu kijken of ik iemand de Giro kan laten winnen.
Some say in ice
  dinsdag 7 september 2004 @ 13:27:06 #163
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_21802355
Wat zouden jullie nu graag in Cycling manager 5 zien.

Mij lijkt het wel leuk als er meer motoren en wagens mee rijden. Dat als je bijvoorbeeld lekt rijdt je coureur zich ook echt een stuk moet laten afzakken en niet zoals nu 10 seconden stil staat. Ook kan je dan bijvoorbeeld bidons ophalen bij de ploegleiderswagen. Verder zou het fijn zijn als je net als in CM1 een kopman per etappe kunt aanwijzen. dus een sprinter in de vlakke etappes waar iedereen voor werkt en in de bergen uiteraard een klimmer. Tenslotte lijkt het me ook tof dat er bij een bergetappe in b.v de tour het publiek echt rijen dik op de hellingen staan en niet zoals nu misschien 10 mensen. En wat mag er van jullie nog verbeterd worden?
Net efkes anges
pi_21802620
Meer bidons in kasseienwedstrijden.
Some say in ice
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:37:15 #165
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_21803554
Ik zie liever een betere managementkant van het spel. Betere opties bij contractonderhandelingen en sponsors, en het trainen moet flink anders.

Verder moet men het zo maken dat de cijfertjes van een speler niet alles zeggen. Zoals het nu is is het vrijwel onmogelijk om bijvoorbeeld met Ullrich in een direct duel te winnen van Armstrong. Je moet altijd tactisch winnen. Het gebeurt in het echt weleens dat iemand een slechte dag heeft, maar daar doet CyM4 niet aan zo lijkt het.
pi_21804143
Dat ze wat meer naar Championship manager gaan kijken, dus de managementkant flink uitbreiden. En deze keer een grotendeels bugvrije versie...
pi_21806688
top spel
pi_21807782
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 15:06 schreef Fatality het volgende:
Dat ze wat meer naar Championship manager gaan kijken, dus de managementkant flink uitbreiden. En deze keer een grotendeels bugvrije versie...
Bijvoorbeeld dat in de 1.2 patch de Camera in het midden van het peloton blijft hangen.
Some say in ice
pi_21813221
Heel leuk en aardig die demo, maar hoe uninstal je hem? Ik krijg dezelfde fout als met het instaleren op de normale manier. Ik krijg hem nu dus niet geuninstald.
pi_21813478
Wat kost het spel bij de intertoys?
pi_21814945
Ik wil graag Popovych en Valverde aantrekken, aan wat voor bedragen moet ik dan denken? Ze accepteren een bod van 1,6x de startwaarde iig niet. Dat bieden kan trouwens wel wat handiger zeg
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_21818699
Valverde willen ze niet weg laten gaan voor 4 ton.
Some say in ice
pi_21819458
Net de echte wereld dus waar Rabo het ook te duur vindt
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_21819487
quote:
Op woensdag 8 september 2004 09:36 schreef Lortnoc het volgende:
Net de echte wereld dus waar Rabo het ook te duur vindt
Ik heb het ook al geprobeerd met Fassa en T-mobile.
Some say in ice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')