En toen bleken ze hem niet te hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

Jij ook al. Is dat echt niet op de 1 of andere manier tegen te houden? Ik heb zelfs 3 co-sponsoren (met een groot tot zeer groot budget), en nog lijd ik zo'n 150.000 euro per maand verlies.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:27 schreef P4nic het volgende:
en langzaamaan ga ik ook failliet.

Doelstellingen halen, maar dat is ook geen vetpot. Veel winnen ivm de premies. (ook geen vetpot.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:36 schreef Butra het volgende:
[..]
Jij ook al. Is dat echt niet op de 1 of andere manier tegen te houden? Ik heb zelfs 3 co-sponsoren (met een groot tot zeer groot budget), en nog lijd ik zo'n 150.000 euro per maand verlies.

1 of 2 rondes, afhankelijk van het team dat ik ga nemen de Vuelta of de Giro. Tour is een must have.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nemen jullie met jullie ploeg (in mijn geval Rabobank) aan alle drie de grote rondes (Giro, Tour, Vuelta) of aan slechts 2 rondes?

Het werd 1 groot drama. Beloki en Millar waren niet in super vorm, maar ik dacht toch wel de top 5 te halen. Dat was ook noodzakelijk voor mn doelstellingen. Uiteindelijk werden ze 15e en 17e.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:19 schreef Butra het volgende:
De Tour moet dit jaar voor mij zijn.

Bijvoorbeeld dat in de 1.2 patch de Camera in het midden van het peloton blijft hangen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:06 schreef Fatality het volgende:
Dat ze wat meer naar Championship manager gaan kijken, dus de managementkant flink uitbreiden. En deze keer een grotendeels bugvrije versie...

Ik heb het ook al geprobeerd met Fassa en T-mobile.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:36 schreef Lortnoc het volgende:
Net de echte wereld dus waar Rabo het ook te duur vindt
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |