abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2004 @ 13:25:52 #126
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_20989239
Weet iemand misschien waar ik een database met legendes kan downloaden? Liefst ingedeeld naar land. Dat je bijvoorbeeld in het Nederlandse team Joop Zoetemelk, Jan Janssen etc. hebt, en bij België Eddy Merckx, Roger de Vlaeminck etc.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  maandag 2 augustus 2004 @ 13:00:56 #127
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_21009138
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 13:06 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Nu kan het niet eerder komen dan 13 dagen vandaag weer niet verdomme.

(of de postbode heeft nu plezier)
Ik heb hem zaterdag binnen gekregen en heb hem dinsdag besteld dus mischien heeft die postbode er nu idd plezier van.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_21037235
yay ik heb em nu:D
pi_21038030
Bij een tijdrit is t toch gewoon dat je je goeie materiaal inzet en dan je beste poppetjes daarvoor inzet en dan het bovenste op Volledig zet en dan zou je misschien moeten kunnen winnen?

En het sprinten lukt me nog niet echt. Ik zit vaak te ver naar achteren om nog te winnen. Ontsnappingen daarentegen zijn wel 'makkelijk' om te winnen. Niet meedraaien en sparen en dan in de laatste 10 km ontsnappen en krachtbalk op 99 zetten.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 19:52:53 #130
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_21038230
Bij een sprint doe ik het zo: 10km voor de streep zet ik de inspanning van mijn sprinter op 99% en ik zeg dat hij voor in het peleton moet blijven. Ongeveer 3km voor de sprint geef ik aan dat hij op kop moet gaan rijden. Hierdoor schuift hij langzaam naar voren langs het treintje wat aan kop rijdt. Als het goed gaat zit je, zodra je kan sprinten, ongeveer rond de 2e/3e postie van het treintje. Dan laat ik hem sprinten.

Ik win er niet altijd mee. Ik rijd met Rabobank, en heb dus alleen Freire als echte sprinter. Freire is goed, maar niet zo goed als Pettachi en McEwen bijvoorbeeld.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 19:55:17 #131
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_21038278
Overigens wel het wel eens lukken om met je sprinter 10km voor de streep uit het peleton weg te springen. (vooral met sprinters als Freire, die ook hard kunnen rijden op het vlakke). Maargoed, dat is niet zoals het 'hoort', dus doe ik dat liever niet.
pi_21218205
Verslavend spel zeg. Mn broertje kwam er vanmiddag mee aanzetten, en ik kan echt niet meer stoppen.
Ik ben met Euskaltel begonnen, en heb meteen Wegmann aangetrokken, met het oog op de grote rondes. Zojuist ook mn eerste doelstelling gehaald; een etappe winnen in de Ronde van de Middellandse Zee. David Extebarria versloeg Bruylandts in de sprint. Geweldig man.

Vraagje nog: Wat houden die balkjes precies in tijdens een etappe bij de coureur? De groene zal ongetwijfeld het voedselpijl zijn. De witte volgens mij de vermoeiheid? En de rode?
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:43:16 #133
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_21219551
De witte is de 'attack-punch' Als de witte balk helemaal weg is kun je niet meer aanvallen.
De rode balk werkt hetzelfde, maar dan voor sprinten. Deze balk is alleen aanzienlijk sneller leeg.
Groen is inderdaad het voedselpijl.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mr_Brownstone op 11-08-2004 22:50:06 ]
pi_21222960
Iemand al een keer een heel seizoen uitgespeeld? Ik heb tot nu toe alle cym versies gekocht, alleen zijn cym2 en 3(vooral 2) grote miskopen geweest. Meestal was er altijd wel weer een bug die het seizoen verpestte, terwijl het daar toch wel om gaat. Cym 2 was ik al blij als 1 wedstrijd normaal verliep
Abra, abracadabra,
I wanna reach out and grab ya!
pi_21226573
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:43 schreef Mr_Brownstone het volgende:
De witte is de 'attack-punch' Als de witte balk helemaal weg is kun je niet meer aanvallen.
De rode balk werkt hetzelfde, maar dan voor sprinten. Deze balk is alleen aanzienlijk sneller leeg.
Groen is inderdaad het voedselpijl.
Heb ook gemerkt dat als die witte balk helemaal leeg is, je behalve niet meer kan aanvallen, je ook het tempo niet zo goed meer kunt volgen (Vooral bergop vlieg je dan gauw uit een groep) dus het is meer dan alleen een balk voor aanvallen. Uiteraard stort je renner helemaal in als z'n groene balk helemaal op is
  donderdag 12 augustus 2004 @ 11:38:35 #136
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_21229695
Ja, je hebt gelijk. Misschien is het beter uit te leggen als de balk waarin je reserves opgeslagen liggen.
pi_21270527
De Ronde van het Baskenland is tot nu toe het hoogtepunt. Na 3 etappes heb ik alle klassementen in handen. Moet ook wel natuurlijk als Euskaltel zijnde.
Ik heb trouwens 1 doelstelling niet gehaald; bij de eerste 5 komen bij de GP Navarre. Is dat nog dodelijk ofzo aan het einde van het seizoen?
pi_21279663
Het doet er niet toe als je al je doelstellingen haalt, zolang je maar je totaal nodige punten haalt.
Pain is weakness leaving the brain !
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 11:42:54 #139
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_21279988
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 19:43 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Ze gaan nu een patch maken met de AI dat ze ook om bolletjes en groene trui vechten. En nu kan de gele trui zoweg gaan maar dat gaan ze ook verbeteren dat bv armstrong weg sprint dat mensen als basso mayo etc etc ook meegaan.
Is die patch toevallig al uit en kan ik hem al downloaden?

Ik heb pasgeleden de Pack_cym4_v2 gedownload. Met deze patch heb je de echte namen in het spel dus geen Lance Niilstrung maar gewoon Lance Armstrong en geen US-Pystol maar gewoon US-Postal. Als ik dan alsnog de patch download die Brainstorm4ever beschreef komen er dan geen fouten doordat ik beide patches erop heb staan?
Net efkes anges
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:31:54 #140
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_21346021
Nemen jullie met jullie ploeg (in mijn geval Rabobank) aan alle drie de grote rondes (Giro, Tour, Vuelta) of aan slechts 2 rondes?
Net efkes anges
pi_21347280
Voorlopig aan allemaal, ik wil eens een seizoen uitrijden gewoon om te kijken, alhoewel Vuelta heb ik nog geen uitnodiging gekregen...met Lotto-Domo, zal wel nog komen als je uitgenodigd wordt voor de Tour dan ook voor Vuelta hé
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:13:29 #142
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_21360111
Heb ik verd*mme met Rabobank geen uitnodiging gekregen voor Luik Bastenaken Luik Terwijl ik toch een TT1 (topclub) ben. Ik heb ook geen uitnodiging gezien in mijn mailbox en opgeven gaat ook niet.
Net efkes anges
pi_21367669
Euskaltel is gewoon na 1 seizoen failliet verklaard. Lekker, een heel seizoen voor jan lul gespeeld.
Ben nu met Kelme, maar volgens mij ben ik daar ook zo weer failliet. Er komt weinig binnen (15.000 euro aan sponsorinkomsten en nog wat bonussen), en er gaat zo'n 250.000 euro per maand op aan salarissen. Enig idee hoe ik meer geld kan genereren?
pi_21368274
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:57 am Post subject: Patch 1.2 + list of fixes

--------------------------------------------------------------------------------

the patch 1.2 is available here:

http://www.noos.fr/animat(...)patch12r_install.exe

Mirrors:
Mirror 1 - hosted by CGC (www.c-g-c.dk)

there are mainly bugfixes. improvements of AI and gameplay will be in the next patch!

• (Database) In the race interface the Young Riders rankings were shown, in some races, in place of the sprinters ranking
• (Database) Hed Jet 40 wheels. Correction to texture display
• (Database) In the calendar, for the Tour of Catalonia, the first stage (Team time-trial) was not shown and only 7 stages were displayed, even if the team time-trial is, in fact, in the game when the Tour of Catalonia is ridden.
• (Database) Correction to Meta Volantes sprints on the Tour of Catalonia which gave neither points nor time bonuses.
• (Database) Several modifications to rider attributes
• (Editor) Possibility to change weather preferences, rider potential, initial team budget, ………
• (Team time-trial) Starting order decided by reverse race ranking and not alphabetic order
• (Backup) Backups are themselves backed-up for increased security. The game no longer bombs if a back-up is corrupted.
• (AI tour) The game’s AI now fights to protect the sprinter’s jersey.
• (Management) Rider recovery was not correctly updated when a player simulated the first stage of a tour or a race.
• (Management) Staff contracts finish correctly.
• (Race) Putting the game into the background no longer cause it to stop. The host cheat whereby a player used an Alt-Tab to slow other players no longer works
• (Motor) Correction to slow loading times (several minutes to move between days) with certain low-end video cards.
• (Multi) In the ladder, all current players are now accounted for and those having disconnected are no longer shown.
• (Junior rider rankings) 25 year-old riders are now counted in junior rider rankings. Those who’ll be 26 during the season no longer appear.
• (Race) World Cup podiums no longer bomb
• (Race) The correct jersey is shown in the team rankings
• (Management) It’s no longer possible to have more than 25 riders. The bug that prevented the “dismiss riders” pop-up from appearing has been corrected.

Back to top
pi_21369210
• (Race) World Cup podiums no longer bomb

Gelukkig maar!
  woensdag 18 augustus 2004 @ 12:43:16 #146
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_21369597
Ik heb ook vaker het probleem dat als ik het spel opstart en een wedstrijd wordt geladen. de computer zomaar uitspringt. En na een paar keer doet hij het gewoon weer.
Net efkes anges
pi_21369779
back-ups die niet willen laden, en als ik dan een nieuw wil aanmaken en op volgende druk valt het spel uit.
pi_21369839
Hoe kan ik nou het beste een Tijdrit rijden? ik word altijd ingehaald
pi_21376483
gewoon simuleren doe ik altijd I know it's lame

Bezig met Giro: 3-4de etappe gewonnen met lotto, totaal al 25zeges met mijn ploeg dit seizoen, sta dus ver voor in de stand
pi_21391829
Leuk spel. Ik ga het denk ik binnenkort kopen, voorlopig speel ik het nog bij een vriend. Normaal met CSC, doelstellingen zijn o.a. een rit in de ronde van Zwitserland. Tot nu toe. (Ik heb net Milaan - San Remo gehad.) Zweef ik ergens in de 1e divisie tussen plek 1 en 7, heb ik flut gepresteerd in de ronde van Qatar, en heb ik de Giro Di Lucca gewonnen. (Tevens doelstelling. )

3e met Bartoli in Milaan - San Remo, Boogerd en Rebellin gingen weg op het laatste heuveltje, en Bartoli zat niet helemaal super vooraan. Enfin, 3e is niet al té slecht.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')