Hoelang duurde het ongeveer bij jou van versturen tot aankomst? Ik heb hem ook bij play besteld.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:32 schreef Brainstorm4ever het volgende:
[..]
Welke ploeg ben je?
Ik hoop dat ik hem morgen heb van play.com hij is dinsdag verstuurd:)

Ahhh, ok, kan ik mee leven, maarre, kan je dan ook zo'n hele wedstrijd compleet over slaan? Ik zit er niet op te wachten een hele etappekoers te simuleren als ik er zelf verder niet aan mee doe, ik wil verder!quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:07 schreef Oldbie het volgende:
Je doet in carriere mode niet mee aan alle wedstrijden. Je kunt bij kalender bekijken aan welke wedstrijden je deelneemt. Als je een wedstrijd ziet waar je geen inschrijving voor hebt, kun je een inschrijving aanvragen. Dit kan ongeveer vanaf 4 weken voor start van de wedstrijd.
Als je niet meedoet aan een wedstrijd kun je inderdaad alleen maar simuleren.

Voor zover ik weet kan het niet. Je kunt wel zeggen "Simuleer een week" maar pas wel op dat je zelf geen wedstrijden hoeft te rijden in die week, want die worden dan ook gesimuleerd.quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:36 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ahhh, ok, kan ik mee leven, maarre, kan je dan ook zo'n hele wedstrijd compleet over slaan? Ik zit er niet op te wachten een hele etappekoers te simuleren als ik er zelf verder niet aan mee doe, ik wil verder!

Yup, mag echter wel wat sneller...Kan soms zelf een Tour etappe gaan rijden tussen de simuleertijden doorquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan het niet. Je kunt wel zeggen "Simuleer een week" maar pas wel op dat je zelf geen wedstrijden hoeft te rijden in die week, want die worden dan ook gesimuleerd.
Ergens wel logisch dat alles gesimuleerd moet worden. Dit ivm de rankings van de renners enzo.

Ik w8 nu al 8 dagen ik heb play gemailed morgen sturen ze wel een mail die post ik hier welquote:Op donderdag 29 juli 2004 11:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hoelang duurde het ongeveer bij jou van versturen tot aankomst? Ik heb hem ook bij play besteld.

Waarom niet gewoon in de winkel gekocht? Betaal je misschien wel de hoofdprijs, maar heb je het spel meteen in handenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:09 schreef Brainstorm4ever het volgende:
[..]
Ik w8 nu al 8 dagen ik heb play gemailed morgen sturen ze wel een mail die post ik hier wel
Ik had gehoopt vandaag maarja weer niet :s
Elke dag baal ik er meer van

Lijkt me simpel, vlak voor vlak, klim voor klim en een kader die op beide even sterk is voor de vlakke ritten met kleine bergjes (Wel bekend van de Tour)quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:55 schreef P4nic het volgende:
Je kan de wedstrijd sneller laten verlopen door linksonder naar x8 te zetten.
Ik heb hem besteld op het cycling manager.be, rechtstreeks bij cyanide: werd de donderdag gepost maandag zat hij al in mijn cd-rom drive :-)
Vraagje ivm met het materiaal
Je hebt een kader voor het vlakke, een kader voor de bergen en een kader die op alletwee de gebieden goed scoort,welk gebruiken jullie dan voor respectievelijk een vlakke,klimrit ?
vlak rit: kader voor de vlakke ritten
klimrit: kader voor de klimritten
of gewoon het kader dat alletwee aan kan en blijven gebruiken voor alles
zelf is van toepassing voor de wielen en helmen.

Allemaal tegen een truck geknalt tijdens een ploegentijdrit training?quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Hmm
Zit ik te spelen zijn er opeens 6 tegelijk geblesseerd! Dezelfde dag...
En allemaal een botbreuk

jaja weet ik ook wel, dit bedoelde ik niet, maar laat maar, teveel typwerk om alles uit te leggen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:58 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Lijkt me simpel, vlak voor vlak, klim voor klim en een kader die op beide even sterk is voor de vlakke ritten met kleine bergjes (Wel bekend van de Tour)

Mjah idd was gewoon ff een krent:)quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:56 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in de winkel gekocht? Betaal je misschien wel de hoofdprijs, maar heb je het spel meteen in handen
Ik bestel van alles, maar games haal ik in de winkel, daar kan ik gewoon niet op wachten!

Mja, op hun site geven ze nu zelfs aan dat ie uitverkocht is...Lekkere tent daar...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:25 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Verdomme vandaag weer niks dit is de laatste keer dat ik iets daar weg koop.![]()
![]()
![]()
We aim to have all orders dispatched within 24 hours, most items then take 3-5 working days to arrive. Unfortunately we are not able to guarantee this as postal services do vary in each area.
It is our policy to allow 14 days from the postage date before we can declare an item lost in the post. If this occurs please contact us again (info@play.com) and we will investigate the matter further for you.
We hope that this information answers your query, please do not hesitate to contact us again if you have any further queries.
Kind regards,
Email Support Team
Play

Thomas Dekker lijkt wel de adu van Cym.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ben in mijn 2de seizoen van mijn carriere mat Rabo
Aankopen : Rogers,Pecharroman,Knaven,Azevedo,Pagliariani,Renshaw
En wat gassies uit mijn scouting
Veld vulling dus

Had het niet over leeftijden, gewoon in CM4 is adu hét talent, en Cym lijkt dit Dekker te zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:14 schreef BGN het volgende:
Ze zijn ook allebei 20 jaar, alleen wordt van Adu gezegd dattie 14 is...

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |