Als het nie meer is...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Klopt, minstens drie keer per dag.
Ik boodt mezelf aan als scheldmuur. Gisteren vond ie dat nog bijzonder amusant... en nu ineens blijkbaar niet meer...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf een speeltje?
maar hij kan wel goed dichtenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:46 schreef bigore het volgende:
Net ff dat topic over die politie shit gelezen, OMG wat een trieste kerel is die kasta zeg, oeeeh ik ga die topicstarter wel eens in elkaar schoppen. Kerel heeft waarschijnlijk geen vrienden omdat het een ongelooflijke lul is, vandaar dat ie ze leven wijd aan forums en chatrooms.
Praise the lord.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:47 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
maar hij kan wel goed dichten
Lol, maar dat ken ik ook!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:47 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
maar hij kan wel goed dichten
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:53 schreef bigore het volgende:
[..]
Lol, maar dat ken ik ook!
Kasta is een nul
Een hele grote lul
Hij is onwijs arrogant
Dom gelul is bij hem garant
Hij is zo stoer
z'n moeder is een hoer
Laat die gozer de kanker krijgen
en voor altijd ze gore bek zwijgen
De dag dat kasta niks meer weet te zeggen, is de dag dat ze hem van de beademing afhalen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:46 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik boodt mezelf aan als scheldmuur. Gisteren vond ie dat nog bijzonder amusant... en nu ineens blijkbaar niet meer...Misschien moet iemand anders me even overnemen, ik denk dat hij niks meer weet om tegen mij te schelden.
![]()
Dit kan die niet over z'n kant laten gaan zou ik zo zeggen....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:53 schreef bigore het volgende:
[..]
Lol, maar dat ken ik ook!
Kasta is een nul
Een hele grote lul
Hij is onwijs arrogant
Dom gelul staat bij hem garant
Hij is zo stoer
z'n moeder is een hoer
Laat die gozer de kanker krijgen
en voor altijd z'n gore bek zwijgen/
ik ben psycholoog lieve schatquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:48 schreef Camoth het volgende:
Nu missen we alleen nog de "creatief met scheldwoorden" en de psycholoog.![]()
Dat ben ik met je eens, hij heeft altijd wel een achterlijk tegen woord. En als ie er niet uitkomt, dan gaat ie je afstraffen op je taalfouten, heel zielig.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
De dag dat kasta niks meer weet te zeggen, is de dag dat ze hem van de beademing afhalen.
dat kan ik alleen maar bevestigenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
De dag dat kasta niks meer weet te zeggen, is de dag dat ze hem van de beademing afhalen.
Kijk, die bedoelde ik. Jeej, nu alleen die scheldzieke schijtluis nog en dan is het feestje weer compleet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:08 schreef Xebrozius het volgende:
Je vergeet mij blijkbaar inso.
Deed iedereen dat maar.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:08 schreef Xebrozius het volgende:
Je vergeet mij blijkbaar inso.
Je bedoeld Laffer?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:10 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kijk, die bedoelde ik. Jeej, nu alleen die scheldzieke schijtluis nog en dan is het feestje weer compleet.
Doe niet alsof je dom bent, ik ben hier toevallig degene met het laagste IQ ja?!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je bedoeld Laffer?
Gut, je bent haar vriendje?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:12 schreef bigore het volgende:
Is xebro ook zo'n josti figuur?
chromosoom teveel op het 21e paarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gut, je bent haar vriendje?
<knip>
een chromosoom teveel of zoek je wanhopig contact met Camoth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |