Vandaar ook je reputatiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Sterk
Ik laat me verder niet uit over moderators ... dat heb ik al teveel gedaan.
zal er even overgekeken hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:49 schreef Nabarun het volgende:
Ik heb me in het vorige topic aangemeld, maar sta niet in de lijst. Hoe kan dat?
Dankjewel!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:51 schreef Jump het volgende:
[..]
zal er even overgekeken hebben![]()
maar je staat erbij nu
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:44 schreef kibber het volgende:
[..]
Vandaar ook je reputatie![]()
nopes, geen DPC member. post wel eens je mailadres anders kan ik je niet toevoegenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:03 schreef nero355 het volgende:
Hmm... leuk Topic ... mag ik er ook 1 danPlease Please
[offtopic]
Jump == DPC Memeber ??
[/offtopic]
Ow hehe OK : - knipt ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:12 schreef Jump het volgende:
nopes, geen DPC member. post wel eens je mailadres anders kan ik je niet toevoegen
toegevoegd.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:14 schreef nero355 het volgende:
[..]
Ow hehe OK : -knip-
Ik zou dus graag een -knip- ofzo adres willen lekker kort !!!
Ow hehe ook goedquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:16 schreef Jump het volgende:
toegevoegd.
je gmail kan je zelf kiezen, maar moet minstens 6 chacarters lang/kort zijn. en de goeie namen zijn toch al bezte
onder de 10k posts heb je nog een levenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:01 schreef devzero het volgende:
[..]onder de 10K posts ben je zelf ook een newbie
zal erover gekeken hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:42 schreef Cyberdogg het volgende:
Mag ik vragen waarom ik nog niet in de lijst sta?Ik heb me in het vorig deeltje, op pagina 10, aangemeld.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:27 schreef Skv het volgende:
onder de 10k posts heb je nog een leven
Weinig, vorige week ging het ineens weer snel nu is het heel rustig...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:58 schreef Vision het volgende:
hoe veel mensen krijgen (op fok) per dag een gmail account? Of ben ik nu te optimistisch en moet ik per week vragen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:27 schreef Skv het volgende:
[..]
onder de 10k posts heb je nog een leven
Nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:44 schreef Jump het volgende:
[..]
zal erover gekeken hebben.
at hotmail dot com
die remy, moet daar een punt achter of niet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |