En dat is dan ook gelijk het enige wat die Xbox-controller kan... hard trillen. Niet subtiel trillen als dat nodig is.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:01 schreef twi het volgende:
De trilfunctie is veruit de beste van alle controllers. Het is niet zo'n mierenneuk vibratie wat zich niet eens trillen kan noemen, hij trilt gewoon echt. Leg dat ding niet op een bureau, want dan boort 'ie er een gat in. Je voelt tenminste wat aan die trilfunctie, en is in tegenstelling tot de PS2 controller niet gewoon erin gezet "omdat dat koel klinkt, vibration".
Hmm... toch wel? Misschien heb ik gewoon het verkeerde spel gespeeld..quote:Op zondag 11 juli 2004 18:09 schreef speknek het volgende:
Ik vind de trilfunctie van de xbox controller ook wel okay, hij heeft althans duidelijk merkbare verschillende sterktes.
De PS2 controller heeft makkelijke toegang tot alle knoppen en de Gamecube (vrijwel hetzelfde design) met een knop minder niet?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:15 schreef Gamedemon het volgende:
daarna de PS2 controller...wegens de makkelijke toegang naar alle knoppen
en daarna de cube...heeft ook wel toegang tot alle knoppen ...behalve de Z knop..
kvind de Z kut te bereikenquote:Op zondag 11 juli 2004 18:24 schreef speknek het volgende:
[..]
De PS2 controller heeft makkelijke toegang tot alle knoppen en de Gamecube (vrijwel hetzelfde design) met een knop minder niet?
ligt eraan waar et voor gebruikt word...quote:Op zondag 11 juli 2004 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
XboxS: Prima controller. Geweldige pookjes qua vorm, alleen dat je ze in kan drukken is niet altijd even handig.
Dat is gelul, en dat weet je zelf ook.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
En dat is dan ook gelijk het enige wat die Xbox-controller kan... hard trillen. Niet subtiel trillen als dat nodig is.
Zelfde met Midtown Madness 3, je mute het andere team met het pookje waar je mee rijdt. Dat is gewoon zwaar kut, maar meer een fout van DICE dan van Microsoft.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ligt eraan waar et voor gebruikt word...
als voor inzoomen is met je sniper rifle bijvoorbeeld...
of voor ander akties waar je stil voor moet staan is het goed...extra knoppen zijn altijd beter...
aleen bij syphon filter op de playstation 2 is het kut...de linker analoge knop activeer je het lullen mee over de mic...das kut als je aan het rondrennen bent en je hebt hulp nodig
liever onder die knop dan onder de A B X of Yquote:Op zondag 11 juli 2004 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfde met Midtown Madness 3, je mute het andere team met het pookje waar je mee rijdt. Dat is gewoon zwaar kut, maar meer een fout van DICE dan van Microsoft.
De N64 was niet helemaal top nee, maar de Cube controller goedkoopquote:Op zondag 11 juli 2004 20:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eigenlijk vind alle controllers redelijk tot goed behalve die van Nintendo. Vanaf de N64 ging het mis. Het voelt bij mij totaal niet goed aan en alles zit gewoon verkeerd. De GC controller voelt ook nog goedkoop aan naast dat het gewoon speelgoed is.
quote:Op zondag 11 juli 2004 20:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
naast dat het gewoon speelgoed is.
Waarom zou je in godsnaam controllers tegen de muur aangooien?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De N64 was niet helemaal top nee, maar de Cube controller goedkoopDat is toch echt niet waar
Mijn controller heeft een paar keer een flinke klap van de muur gehad en doet het nog, de PS2 controller zou dat niet overleven denk ik
Frustratiequote:Op zondag 11 juli 2004 20:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam controllers tegen de muur aangooien?
Speel Viewtiful Joe/Ikagura maar isquote:Op zondag 11 juli 2004 20:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam controllers tegen de muur aangooien?
Rubberjasje voor controller.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Frustratie
Tevens een reden om geen WaveBird te kopen... Die gaat zo, hup, naar buiten als mijn raam open zou staan
Mario Kartquote:Op zondag 11 juli 2004 20:40 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Speel Viewtiful Joe/Ikagura maar is
Als ik dat zelf wist, dan zou ik dat niet zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:39 schreef twi het volgende:
Dat is gelul, en dat weet je zelf ook.
Houd jij hem goed vast ofzo?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:01 schreef P-Style het volgende:
Ik snap niet waarom de Dualshock2 controller door zoveel mensen op de laatste plaats wordt gezet. Houden jullie 'm allemaal verkeerd vast ofzo? Of hebben jullie gigantische handen?
Precies...quote:Op zondag 11 juli 2004 23:19 schreef bugeye het volgende:
Ikzelf kan eigenlijk niet alle gamecontrollers beoordelen en vergelijken met elkaar. Daarvoor zou ik alledrie de consoles moeten kopen en evenveel spelen per console (hmm... goed idee eigenlijk).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |