Mijn vrouw :')quote:
Tis gewoon een meeloperquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:11 schreef Chocobo het volgende:
StrolSurfer heeft serieus interesse in een PS2
![]()
Gaat het dan gebeuren ?![]()
:')quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Tis gewoon een meeloper![]()
whehehe
bedoelingquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:19 schreef SwiffMeister het volgende:
sry, mss domme vraag (ben nieuw hier op fok)
Wat is de bedoeling van dit topic?
in ieder geval niet van die maffe afkortingen gebruikenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:19 schreef SwiffMeister het volgende:
sry, mss domme vraag (ben nieuw hier op fok)
Wat is de bedoeling van dit topic?
ja..... die is irritant hè....... die werkt dan weer wel dan weer niet.....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:24 schreef silver-surfer het volgende:
Wat een kut smilie zeg....
Ben je lekker bezig met photoshoppen fatso?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja..... die is irritant hè....... die werkt dan weer wel dan weer niet.....
ach wat..... who kers
[afbeelding]
ben ff inspiratie aan het kweken..... het eerste gedeelte is gedaanquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben je lekker bezig met photoshoppen fatso?
Lukt het?
hso maffe afkortingen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
in ieder geval niet van die maffe afkortingen gebruiken
maar anders snapt Magneet je niet..... dus of je past je aan hierquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:40 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
hso maffe afkortingen?
sry hor mar ist nie heel normaal en veel maklijker en mss sneller om gwoon kort en bondig te zijn?
sorry hoor maar is het niet heel normaal en veel makkelijker en misschien sneller om gewoon kort en bondig te zijn.
kijk eens naart verschil in lttr gebruik
alleen IK heb hier bij de Gijzen het recht om niet te volgen te zijn qua taalgebruik en dat ga je niet van me afpakken oftewel : opzouten!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:40 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
hso maffe afkortingen?
sry hor mar ist nie heel normaal en veel maklijker en mss sneller om gwoon kort en bondig te zijn?
sorry hoor maar is het niet heel normaal en veel makkelijker en misschien sneller om gewoon kort en bondig te zijn.
kijk eens naart verschil in lttr gebruik
Heeeeerlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:38 schreef mr_Brown het volgende:
oh ja poot.... auto is net afgeleverd
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeeeerlijk
Ben benieuwd naar je nieuwe gadgets...
Die moet hij nog stelen uit een full-option uitvoering.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeeeerlijk
Ben benieuwd naar je nieuwe gadgets...
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Die moet hij nog stelen uit een full-option uitvoering.
Nadinequote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:08 schreef Nadientje het volgende:
wat een leuke foto van quinnyhoe oud is die foto?
Hij moet eerst eens RE op de GC gaan gamen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:11 schreef Chocobo het volgende:
StrolSurfer heeft serieus interesse in een PS2
![]()
Gaat het dan gebeuren ?![]()
Daar heb je eigenlijk wel een beetje gelijk in. Er zijn nog zoveel goede games op de XBox en de GC die hij moet gamen. Maar aan de andere kant is Final Fantasy X een ervaring die hij niet mag missen...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan Surfer niet beter eerst een PS2 lenen? Misschien vind ie RPG's wel helemaal niets, en dan zit ie ermee opgescheept
whahahahahahahahahhaahahaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:24 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
"One size fits all" had ook gekundquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahahahahahhaahaha![]()
huh??
de titel van dat plaatje
Sven...weet je al of het mogelijk is onze nicks op XBox Live te veranderen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:42 schreef D-Devil het volgende:
"One size fits all" had ook gekund.
En toen had hij 20 minuten naar Casablanca gebeld.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:43 schreef Nadientje het volgende:
we waren gister gaan tanken en het was helemaal verlaten op tankstation kwam er zon maroc aangelopen die onze mobiele wilde lenen... heeft ie met de mijne gebeld en sven stond al klaar om hem te meppen als ie ermee wegrende![]()
![]()
nee 3 sec, abaragashahwuiwuukaajkshnbs dat zei diequote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En toen had hij 20 minuten naar Casablanca gebeld.
Bemoei jij je er eens even niet mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:46 schreef Nadientje het volgende:
kan niet ,wel in de nieuwe rs3
waar sven is ben ikquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
bemoeijijjeereensevennietmee.
"Ik wilde je iets vertellen, maar door de oogverblindende uitstraling van het meisje waarvan ik de telefoon leen weet ik niet meer wat"quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:46 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee 3 sec, abaragashahwuiwuukaajkshnbs dat zei die
Ik heb het wel gevraagd, maar om eerlijk te zijn nog geen reply gehad, sorry. Maar denk niet dat het doorgaat aangezien het bij mij ook al zo lastig gingquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sven...weet je al of het mogelijk is onze nicks op XBox Live te veranderen?
Brown, Slurfer en ik willen onze ziel aan de duivel verkopen en Nexiums worden.
nee vast nietquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"Ik wilde je iets vertellen, maar door de oogverblindende uitstraling van het meisje waarvan ik de telefoon leen weet ik niet meer wat"
Zo, leef jij ook nogquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:08 schreef Nadientje het volgende:
Dat moet 3 jaar geleden geweest zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:08 schreef Nadientje het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"Ik wilde je iets vertellen, maar door de oogverblindende uitstraling van het meisje waarvan ik de telefoon leen weet ik niet meer wat"
Maakt niet uit Gijs! Dan maar een paar maanden wachten tot mijn abo is afgelopen. In elk geval bedankt voor het vragen!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:48 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb het wel gevraagd, maar om eerlijk te zijn nog geen reply gehad, sorry. Maar denk niet dat het doorgaat aangezien het bij mij ook al zo lastig ging.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:50 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Het was een maroc! Geen blinde maroc, Roy.
Oooooooooooooooooooow...stelletje nerds!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:50 schreef Nadientje het volgende:
ja we zitten nu in center parcs in een internetcafe
Nerdsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:50 schreef Nadientje het volgende:
ja we zitten nu in center parcs in een internetcafe
HAHAHAHHAHAHAH 1-0 tuurlijk niet manquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooow...stelletje nerds!
Ik lette vanmorgen even niet opquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gewoon op vakantie
Pas,...hoe heeft Daisy de nacht doorstaan?
Ik mag eigenlijk niks zeggen. Dit gaat mee op vakantie.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:52 schreef Nadientje het volgende:
HAHAHAHHAHAHAH 1-0 tuurlijk niet man![]()
hahahaahhahahahahaahahahahahha we gaan zo pas
Dat mag...is ie meteen schoonquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik lette vanmorgen even niet opToen klom Daan op jullie PS2's
Schade is beperkt tot kwijl
Belangrijke operatiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:55 schreef Nadientje het volgende:
wat is er toch met die ps2's ??? waarom heb jij die allemaal
Zolang het die zilvere is boeit het niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Ik lette vanmorgen even niet opToen klom Daan op jullie PS2's
Schade is beperkt tot kwijl
Gewoon doen...jij bent de baas.quote:
Die van mij blijft mooierquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zolang het die zilvere is boeit het niet.En Ker, je kunt hem altijd nog aan Brown verkopen, die maakt er wel een mooie ketting van.
ik heb hem al gewist lekkerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gewoon doen...jij bent de baas.
Het gaat om het innerlijke...oppervlakkig figuur dat je bent.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Die van mij blijft mooier
Gijs... ik krijg hem bij een telefoonabonnement van telfort.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan Surfer niet beter eerst een PS2 lenen? Misschien vind ie RPG's wel helemaal niets, en dan zit ie ermee opgescheept
Welke games zijn dat allemaal?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk niks zeggen. Dit gaat mee op vakantie.
[afbeelding]
Let op de fles zonnebrand
Hier staat er ook nog 1quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Belangrijke operatie
Jah,...mijne is dat nog steeds beter en mooier tevens stiller en krachtigerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijke...oppervlakkig figuur dat je bent.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gewoon doen...jij bent de baas.
Surfiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... ik krijg hem bij een telefoonabonnement van telfort.![]()
Dus dan doen ik dat gewoon uiteraard...
Ik wil namelijk heeel graag MGS 3 spelen
Wat betreft de RE serie.. ik wil graag eerst 4 spelen voordat ik aan de remake ga beginnen.
Ik moet namelijk eerst nog Metroid Prime spelen op de cube. Daar ga ik na FSW mee beginnen.
Daarna komt Riddick... dus ja... ik heb echt te weinig tijd.
De PS2 is gewoon moeilijk cool voor erbij... MGS 3 MMMOOOOEEEETTTTT ik hebben
Plus dat ik Final X ook gewoon platinum ga halen.. toch proberen..
Dan zou ik het gewoon doen, als het toch voor niks is.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:58 schreef silver-surfer het volgende:
Met RE4 gaan ze een hele nieuwe richting in. Ander verhaal, andere gameplay. Voor de echte RE ervaring moet je eigenlijk de eerste 2 delen spelen. Maar die mag je ook altijd nog wel een keer van mij lenen hoor.quote:Wat betreft de RE serie.. ik wil graag eerst 4 spelen voordat ik aan de remake ga beginnen.
Ik moet namelijk eerst nog Metroid Prime spelen op de cube. Daar ga ik na FSW mee beginnen.
quote:De PS2 is gewoon moeilijk cool voor erbij... MGS 3 MMMOOOOEEEETTTTT ik hebben
likjequote:
Ja ok, dan kan het wel jaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tijd heb ik ook niet, druk bezig met Viewtiful Joequote:Wat betreft de RE serie.. ik wil graag eerst 4 spelen voordat ik aan de remake ga beginnen.
FF Xquote:De PS2 is gewoon moeilijk cool voor erbij... MGS 3 MMMOOOOEEEETTTTT ik hebben
Voor mij RE, MP en MGS:TS. Voor samen met Chantal Super Monkey Ball en Mario Kart.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke games zijn dat allemaal?
DIIIIEEEEEEENNNNquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:00 schreef Nadientje het volgende:
[..]
tuulijk
Een gestolenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat voor auto heb je brown?
*SO3 Vol.2 aan het downen*quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een gestolen
Ik zie alleen maar mooie Nadinequote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:01 schreef D-Devil het volgende:
De link staat in alle 3 en deze inclusief = 4 reacties die ik heb gepost!
Dat...dat...stukje string...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:07 schreef Chocobo het volgende:
Ik zie alleen maar mooie Nadinemaar ik dacht dat de foto wat spannender zou zijn
Die heeft een Das aangereden tussen meerssen en maastricht, met 100 km/h.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er trouwens met die BMW gebeurt Sven?![]()
![]()
Damn...was zeker niet veel meer van over (van die Das dan).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:12 schreef D-Devil het volgende:
Die heeft een Das aangereden tussen meerssen en maastricht, met 100 km/h.
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Damn...was zeker niet veel meer van over (van die Das dan).
Jaquote:
Ja wat is daarmee dan ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ken je trouwens Overnet Sven?
Ow niks, werkt lekkerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:17 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja wat is daarmee dan ?
Je staat ook gewoon op de bankquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:17 schreef Nadientje het volgende:
hij ligt ook gewoon op de grond![]()
Is dat een zweepje?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:18 schreef D-Devil het volgende:
Je staat ook gewoon op de bank.
[afbeelding]
WTFquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:18 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je staat ook gewoon op de bank.
[afbeelding]
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat een zweepje?
Inderdaad. Ben je drie dagen bezig Dawn of the Dead te downloaden, blijkt het een Hustler movie te zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ow niks, werkt lekker
Dawn of the Deadquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:25 schreef chibibo het volgende:
Inderdaad. Ben je drie dagen bezig Dawn of the Dead te downloaden, blijkt het een Hustler movie te zijn.
Whoehahahahahahahaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben je drie dagen bezig Dawn of the Dead te downloaden, blijkt het een Hustler movie te zijn.
Hoe groot is ie??quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij staat ook op ons netwerk
Zie je nog ietsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
Best wel saai moet ik zeggen.
eeehhhhhh wat??quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:08 schreef Chocobo het volgende:
Gesaved voor Brown![]()
[puber mode]quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een anticlimax trouwensWoohoo, je ziet 2 borsten
Tot nu toe niet...ik kan hem niet naar voren spoelen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:34 schreef silver-surfer het volgende:
Zie je nog iets![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
www.rabo-bank.net/jappo/cameron-large.wmv![]()
msnquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Met jou doe ik ook niet moeilijk hoor Ker.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Jij en je angela schijf !
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met jou doe ik ook niet moeilijk hoor Ker.![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:29 schreef Strolie75 het volgende:
Cameron Diaz
http://www.rabo-bank.net/jappo/cameron.html
MSNquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat leven van mij
This Account Has Been Suspended
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MSN
Morgenavond laptop meenemenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Morgenavond laptop meenemen
Met zijn downloadsnelheid wordt dat pas volgende weekquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Morgenavond laptop meenemen
hé cunt....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:42 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
Bowlen???
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
En shrek 2??
Een foto van D-Devilquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hé cunt....wat had je gesaved voor me??
*nieuwsgierig*
Heeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Een prachtige gay foto van Sven maar die heb ik niet meerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hé cunt....wat had je gesaved voor me??
*nieuwsgierig*
Ik heb hem gesaved.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Een prachtige gay foto van Sven maar die heb ik niet meer
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:56 schreef Chocobo het volgende:
Strol,........ morgen haal ik Disgaea,......Net apart laten leggen
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een prachtige gay foto van Sven maar die heb ik niet meer
Trust me,....... check de videoreview van Gamespot.... gratis streamquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Net gekeken, ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:00 schreef Chocobo het volgende:
Trust me,....... check de videoreview van Gamespot.... gratis stream
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:01 schreef Chocobo het volgende:
Het coole is dat je zelf characters kan maken met het spel met veeeeel vrijheid Strol. Ik ga alle Gijsjes en Nexiums namakenBrown wordt een Thief en Surfer een extreme dikke Monk
Tevens kan je IN je wapens en items springen en daar questen en vechten.... kan je ze upgradenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net gekeken, ziet er leuk uit!
Klopt, had ik ook gelezen. 200 uur gameplay!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:02 schreef Chocobo het volgende:
Tevens kan je IN je wapens en items springen en daar questen en vechten.... kan je ze upgraden![]()
Weet niet hoeveel extreme classes je kan nemen maar je wordt iig iets diks.... een vette summoner ofzoquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat word ik?
Ik weet wel al wie de irritante sidekick met piepstem wordt bij mij.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:03 schreef Chocobo het volgende:
Weet niet hoeveel extreme classes je kan nemen maar je wordt iig iets diks.... een vette summoner ofzoTaodette wordt een boogschutster
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet wel al wie de irritante sidekick met piepstem wordt bij mij.
Dat betekent 21 juli geleverd, plus wat extra dagen, ik ga hem in het weekend van de 23e ophalen in Delftquote:• 1 of: Tales Of Symphonia @ $60.95ea.
Arrival Date: Wednesday, July 14 2004
Gijs,...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
E-En ik ?
Chrono Trigger style.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,...Jij wordt een trouwe Knight
met gruwelijke special moves met o.a. de kikkerslash !
Ik hoopte al dat iemand zou reageren...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Chrono Trigger style.
Serieus,... niemand luistert naar me of checked mijn postsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor spel?Had je het daar gister over gijs?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
Oooohhhhhhh WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
Dimplusquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
Cool Sjoo! Waar heb jij hem gekocht?
200 uur
Ik help je updaten !quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
zoooo... voor kachelpijp.tk
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
Omaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:38 schreef Tigress74 het volgende:
Middag
Wachten bij Villa Voltaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:40 schreef Tigress74 het volgende:
[..]kwam je daar net uit de python ofzo
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oooohhhhhhh WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHA
zoooo... voor kachelpijp.tk
55 euroquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DimplusDownload die trailer met die Rockmuziek !! Doe nou
![]()
Bij dvdsoon is die nog goedkoper maar ik kan niet wachtenen je hebt straks toch een hoolie kikker PS2
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wachten bij Villa Volta
Wil jij me knippen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:43 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Navelstrengetje
Link?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DimplusDownload die trailer met die Rockmuziek !! Doe nou
![]()
*proest* Lekker ding ben je ook hequote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wil jij me knippen?
Jij misschienquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:44 schreef Tigress74 het volgende:
[..]da's ook wel lachen...heb je zee-benen als je naar buiten komt
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
slecht nieuws over onze gamertags
http://www.xblracing.com/(...)de338&threadid=24204
Ja ik heb de tijd tot Star Ocean 3quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
55 euro
Kan hem pas over maaaaaaaaaaanden gamen gijs![]()
Heb jij er tijd voor ?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik heb de tijd tot Star Ocean 3
Alle namen met een spatie moeten wegquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon online die gijs..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:39 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Na mijn vakantie begin ik aan CC en FFTquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
Maandag begin ik aan Chrono Cross guide
FFT nooit gegamed en bij CC ben ik pas op 3 uurquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na mijn vakantie begin ik aan CC en FFT
Als ik vast zit mag ik je wel mailen?
They are giving a free game (PGR2, Links, or Top Spin) and a free year of Live as compensation. Personally, that is not enough for me.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alle namen met een spatie moeten weg
Ga het eerst eens gamenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
Maandag begin ik aan Chrono Cross guide
PGR2 is een ongekend kutspel.... dat is voor simpele gamersquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
They are giving a free game (PGR2, Links, or Top Spin) and a free year of Live as compensation. Personally, that is not enough for me.
Doe mij Top Spin danquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PGR2 is een ongekend kutspel.... dat is voor simpele gamersen de rest boeit me niet
Maar een jaar Live erbij is wel stoer !
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Streepjes
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga het eerst eens gamen
Ja maar als ik geforceerd wordt verzin ik wel weer een nieuwe naamquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Een streepje ertussen mag nog wel? Dus Odin_Nexium bijvoorbeeld?
Gijsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe mij Top Spin danIk zal je ervoor pijpen. Of een dag op Daantje passen. Of 10 euro overmaken. Of een keer een avondje komen trommelen
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
dat kankeren op de nexiums ook!! hahahahahaha
Maar wel allemaal met ons willen gamen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
dat kankeren op de nexiums ook!! hahahahahaha
Ja, ik wil Top Spin erg graag, kan ik tegen Nadine gamen. One on One.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs![]()
Ben jij dit ? Pijpen ?
Nee is prima hoor Gijs... als jij graag Top Spin wilt en ik moet mijn Tag aanpassen vraag ik die wel aan voor je
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
Pas heeft me gisteren warm gemaakt met zijn praat over RS3 en verstoppertje
Deal Gijsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik wil Top Spin erg graag, kan ik tegen Nadine gamen. One on One.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Godver, wat maakt mij het uit, tis toch me creditcard maar...
* Disgaea besteld *
Ja, ik was al om toen ze gingen posten overquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
Pas heeft me gisteren warm gemaakt met zijn praat over RS3 en verstoppertje
Ik wacht nog op je link , net naar de kapper geweeste rotkikkerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
trailer gezien
Is insiderquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik wacht nog op je link , net naar de kapper geweeste rotkikker
We zijn dan klaar met RS3 Gijs.... in Augustus wordt het RS Black Arrow !quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
Als ik wat geld heb koop ik een xbox met RS3
Of jullie moet doneren
Me toy-boy heeft hem al ge-msn-edquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is insidermaar ik MSN hem wel naar je ! Hier wel meer info:
Het grote Playstation 2 topic deel XXX !
Jaaaa !quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
zullen we ons vanavond gaan verstoppen in dat sneeuwveld?
Met 2 zoekers![]()
Owquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We zijn dan klaar met RS3 Gijs.... in Augustus wordt het RS Black Arrow !
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Me toy-boy heeft hem al ge-msn-ed
Heb je hem al besteld?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We zijn dan klaar met RS3 Gijs.... in Augustus wordt het RS Black Arrow !
die karin kan echt goed gamen gijsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:07 schreef silver-surfer het volgende:
Vanavond nog online mensen?
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ow
FF:AC screens nou al gezien?
Ik wacht even op de Gcshop versie !quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je hem al besteld?
Karen is beter dan ik gijsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
die karin kan echt goed gamen gijs![]()
Die hadden hem nog niet, dus heb meteen maar bij Play besteldquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wacht even op de Gcshop versie !
idee!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:08 schreef Tigress74 het volgende:
Verstoppertje spelen...hebben jullie ook tv-tikkertje op die kruisdoos ??
Was Karen gisteravond aan het gamen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:09 schreef silver-surfer het volgende:
Karen is beter dan ik gijs![]()
Beide... Karen heeft toch zeker 10 potjes mee gedaan,... en in ieder geval Odin neergeschotenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was Karen gisteravond aan het gamen?Ik dacht je zwager.
zelfkennisquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Iedereen is beter dan ik gijs![]()
Zeg dat voortaan even..dan doe ik wat minder domme praat.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:12 schreef silver-surfer het volgende:
Beide... Karen heeft toch zeker 10 potjes mee gedaan,... en in ieder geval Odin neergeschoten
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:12 schreef mr_Brown het volgende:
zelfkennis![]()
Nee. Stel hem nog eens.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol, had je mijn vraag over Spirited Away toevallig nog gelezen?
Lost in Translation al gezien?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb hem al 3 weken geleden aan me zus geleend en ze heeft hem nog steeds niet gezien
Helene
Al te huur?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lost in Translation al gezien?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee. Stel hem nog eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of denk ik nu tever door?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ze zijn denk ik hoogstens een jaar weg geweest...huis zal er nog wel staan.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of denk ik nu tever door?
Maar het speelt wel in een andere wereld verder? Want het is wat vaag eigenlijk...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze zijn denk ik hoogstens een jaar weg geweest...huis zal er nog wel staan.
Soort paralele (geest)wereld, alleen loopt de tijd wel gewoon door.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar het speelt wel in een andere wereld verder? Want het is wat vaag eigenlijk...
En ze komen er door die tunnel? Ach ja, dat is het enige wat ik niet echt begrijp, het begin en het einde, de rest is wel extreem cool!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soort paralele (geest)wereld, alleen loopt de tijd wel gewoon door.
Zal ik zeker doenquote:Japanse films zijn vaag.Probeer ook eens Castle in the Sky, Princess Monokee en Kiki's Delivery Service van dezelfde makers.
*bookmarked.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:36 schreef Strolie75 het volgende:
Site met 1300+ game commercials.
http://www.majkel.mds.pl/html/reklama/indexUKG.htm
Veel oude Nintendo filmpjes Roy!
Alphen woonde je tochquote:
Je mag altijd langskomenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Alphen woonde je toch
![]()
Interessant zul je zeggen, maar kijk naar de tracklistquote:Sensation White CD Out Now !
quote:Tracklist :
CD 1
1. Zeus - Ruler Of The Gods
2. Sensation - Sensation 2004
3. Rank 1 - Beats At Rank-1 Dot Com
4. D- Devils - Music Is Life
5. DJ Ton TB - Dream Machine (Marco V Mix)
6. Benjamin Bates - No Angel (Bates 45 Mix)
7. Morillo feat. Audio Bullys - Break Down The Doors (Harrie Romero Vocal Mix)
8. Bat 67 - I Want You To Come
9. Marco V - Automanual
10. Mojado feat. Mr. Sam - El Toro
11. Igor S. - Airforce One (Igor S. Mix)
12. Esmaye - Change Is Coming (Mark Norman Clubmix)
13. Paul van Dyk - Reflections
14. Jaron Inc. - Nothing To Lose
15. Scott Bond vs. Solar Stone - Naked Angel
16. Above & Beyond - No One On Earth
17. Venus - Goddess Of Love
CD 2
1. Eros - God Of Desire And Passion
2. Filterheadz - Yimanya
3. R. Rivera's Grooves - Funk-A-Faction
4. Kai Tracid - Conscious (Ferry Corsten Mix)
5. Mac J - Womanizer
6. Kingsize - Galactic Storm
7. Robert Gitelman - Children Of The Sun
8. DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
9. Human Evolution - Glide Slope
10. Woodshokk - Tulips & Chocolate (G&M Project Remix)
11. Svenson - Inside Outside
12. The Rush - Baby Got To Fly
13. U-Turn - One Way
14. Sa.Vee.Oh - No Hacker.exe (Trance Town Mix)
15. Don Diablo - Fade Away (Round & Round) (U-Turn Mix)
16. DJ Joop - Sonsuz (Mark Norman Remix)
17. Demeter - Creator Of New Life
ik ben op dit moment aan het branden met Neroquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje: Zijn er hier mensen die verstand hebben van Nero? het brandprogramma, niet de Nexium
Ik wil wat mp3's branden maar iedere keer als ik de bestanden sleep verandert hij de naam in hoofdletters.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ben op dit moment aan het branden met Nero![]()
[Magneet-post-alert]quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:16 schreef mr_Brown het volgende:
ik ben op dit moment aan het branden met Nero![]()
-23.5quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:25 schreef Tigress74 het volgende:
Nog 6,5 uur
Ja, bij mijn oude versie deed hij dat niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:24 schreef mr_Brown het volgende:
das raar...... bij mij doet ie dat niet en ik kan niet vinden waar je dat kan instellen.....
Me weekend begon 23.5 uur geleden lekker dingquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:29 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
jij verft zeker je haarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:29 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij verft zeker je haar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Brown....wat heers je toch
JAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neuken![]()
Ker_Plunk heet in real life "Gijs".quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:43 schreef Sosa het volgende:
dan maar hier..
ehh... ik vraag het me al een tijdje af, maar kan iemand mij ff snel tussendoor uitleggen waar "Gijsjes" toch telkens op slaat.Kom het in zoveel topics tegen.. wie zijn dat of hoe??
Kon ik je ook wel vertelllenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:45 schreef Strolie75 het volgende:
Af en toe is Fok toch ERG handig.
Probleem met bestandsnamen in Nero
Stakkerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:48 schreef mr_Brown het volgende:
Kerrrr..... mn msn loopt vast..... ik ga naar huis.....![]()
ik spreek je van het weekend weer..... mag je de rest sturen
Ik had het over mijn werkdag lekker dingquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Me weekend begon 23.5 uur geleden lekker ding![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |