Maar je zit toch met voorgloeien?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
Ja.
Dat is een broodje aap, gewoon starten..quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:32 schreef Kogando het volgende:
[..]
Maar je zit toch met voorgloeien?
Ok, klinkt goed. Toch maar eens proberen dan.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:39 schreef BaraCuda het volgende:
Voorgloeien is voor het starten ja, dus om een explosie te veroorzaken.
Maar diesel explodeert ook doordat hij onder druk komt te staan. Dus als je de auto aansleept ( in 2e versnelling koppeling in en op snelheid koppeling los laten) dan drukken die cilinders de diesel in elkaar en er is een explosie. En gassen maar.
Bepaalde automaten kun je ook aantrekken/slepen,het zijn er maar weinig,maar ze bestaan wel(oa. mercedes)quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:46 schreef chilipenn het volgende:
als het geen automaat is is het geen probleem
Duwen met man of 2 a 3 is trouwens ook al voldoende hoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:44 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ok, klinkt goed. Toch maar eens proberen dan.
3 dingen :quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:03 schreef Kogando het volgende:
Het werkte niet..
Toen maar gelijk doorgesleept naar de kwikfit.
Het zal wel iets met voorgloeien etc te maken hebben want ik heb gewoon een stuk gereden. Toen ze bij de kwikfit stroom op mijn accu zette startte hij in 1x.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:30 schreef Herr.Flick het volgende:
3 dingen :
Of : * je hebt het niet goed gedaan
* er zit een storing/geen compressie/diesel meer
* Distributieriem naar de gvd.
Je hebt toch wel ff goed doorgetrokken he,niet ff vlug 2 seconden trekken,maar met minimaal 30 kmu en dan koppeling los in z'n 2 met het CONTACT AAN.
De volgende keer gewoon wat harder trekken, het is belangrijk dat ie veel toeren maakt,hij zal niet meteen aanspringen,gewoon wat langer aanhouden.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:34 schreef Kogando het volgende:
[..]
Het zal wel iets met voorgloeien etc te maken hebben want ik heb gewoon een stuk gereden. Toen ze bij de kwikfit stroom op mijn accu zette startte hij in 1x.
Idd, en nu kom ik weer met onze L400 2.5TD (accu leeg), maar toen we die wilden aanduwen, lukte het voor geen meter, me oom komt met auto, trekt de wagen naar de 50 km/u, me pa zet de wagen in zijn 2, en koppeling schieten maar. Het ding ronkte gelijk als een vrolijke tractorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:45 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
De volgende keer gewoon wat harder trekken, het is belangrijk dat ie veel toeren maakt,hij zal niet meteen aanspringen,gewoon wat langer aanhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |