Topics over persoonlijke ervaringen en dergelijke passen beter in GC, of bijvoorbeeld R&P als het over iets ingrijpends gaat.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:31 schreef Mickeys het volgende:
Wat zou er bij jullie door je hoofd gaan als je zo'n bericht zou krijgen en het je collega is die je toch behoorlijk vaak spreekt?
Hoeveel was die vader verbrand?quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:01 schreef nightfall het volgende:
ik heb het meegemaakt met de vader van mijn beste vriend, die vloog in brand door een steekvlam die uit een of apparaat kwam(bleek later iets mis te zijn met dat ding),. toen ik dat hoorde liepen de rillingen over me'n rug, en heb echt weken een soort van verschrikkelijk beeld voor me'n ogen gehad,. meer omdat die man fikkend en wel naar binnen is gerend, en dat ze hem naar buiten hebben moeten loodsen en in de vijver hebben geduwd(wat achteraf niet handig was,. maar goed..),. heb echt lang met een "raar niet te omschrijven gevoel" rondgelopen,. ook toen die man weer thuis was na dat ongeluk.
maar goed: ik weet niet wat de voor graads brandwonden die heefd opgelopen,. het vervelende is natuurlijk dat het vaak niet fraai meer komt uit te zien,.. maar block dat maar ff weg,. ze kunnen aardig "repareren" tegenwoordig, en 60% hoeft niet allemaal 3de graads te zijn natuurlijk.....
sterkte,. ook voor je collega!
- Om 8 uur vrouwlief al wel uit bed, hij nog niet (voor ontbijt op bed, of om te zorgen voor het kind)?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:49 schreef Smoved het volgende:
Vrouw en kinderen ontkomen..
Sliep die vrouw niet naast haar man zodat ze hem op tijd had kunnen waarschuwen dan?
Lijkt me toch een beetje vreemd als de vrouw ongedeerd wegkomt en de mand (die er waarschijnlijk nog geen meter naast ligt) 3e graads brandwonden heeft...
gelukkigquote:Op maandag 12 juli 2004 18:39 schreef Mickeys het volgende:
Mailtje wat ik zojuist heb ontvangen:
> Gelukkig is er goed nieuws te melden over het herstel van E. Inmiddels
> is hij weer bij bewustzijn.
> Het grootste gedeelte van zijn brandwonden zal spontaan genezen. Het
> resterende deel wordt met huidtransplantaties behandeld. De prognose is
> dat E. over ca. 6 weken het ziekenhuis lopend zal verlaten.
![]()
Is dat na dit gebeuren nog belangrijk ?quote:Op maandag 12 juli 2004 18:52 schreef Brandmeester het volgende:
Had je collega rookmelders in huis?.......
In het kader van brandpreventie....quote:Op maandag 12 juli 2004 19:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is dat na dit gebeuren nog belangrijk ?![]()
![]()
Dat snap ik ook wel, maar het is nog niet eens duidelijk hoe het is ontstaan als we dat zo wie zo al te horen gaan krijgen... Wat op dit moment belangrijker is is hij zelf.. denk dat die brandmelders er al wel zijn of anders misschien wel komen afhankelijk wat er is gebeurd vorige week maandagquote:Op maandag 12 juli 2004 19:49 schreef Brandmeester het volgende:
[..]
In het kader van brandpreventie....
ik laat mn PC altijd aanstaanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:02 schreef Manweth het volgende:
Daarom doe ik alles (TV enz.) altijd op totaal uit.
Zelfs geen lichtje enz.
Wat een vreselijk nieuws!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:57 schreef Mickeys het volgende:
Helaas.. gisteren was een rare dag... naar aanleiding van de melding dat die jongen zijn vriendin 2 keer in de brand had gestoken kwam het 'verlossende' woord.
Zijn vrouw heeft hem inderdaad in brand gestoken op bed... ik begreep dat ze eerst de lakens besprenkeld zou hebben met terpetine ofzo en daarna de lakens met een aansteker aangestoken...
Ik kan er niet bij en hoop dan ook dat m'n collega dit ooit nog te boven zal komen....
Het gaat niet om mij in deze.... Mijn collega zit in een andere vestiging maar had hem wel regelmatig aan de telefoon.... en natuurlijk heb je telefonisch best leuk contact...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:39 schreef frouk het volgende:
[..]
Wat een vreselijk nieuws!Hoe voel jij je eronder? En al wat gehoord van je collega?
Ook al ken ik de situatie natuurlijk helemaal niet.. vind het erg egoistisch van die vrouw, ten opzichte van hun kinderen, om zoiets te doen.. kan met niet voorstellen dat je zo ver komt.. om zo'n daad te verrichten
Nog niet oud genoeg om dit echt te kunnen bevatten.... exacte leeftijd weet ik niet meer maar ik meende rond de 4 en/of 5 jaarquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:27 schreef frouk het volgende:
ja.. idd!
Hoe oud is het kind/ zijn de kinderen eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |