abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2004 @ 18:31:12 #1
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_20494612
Krijg je gisteren te horen dat je collega voor 60% is verbrand op zijn lichaam...

Even weet je niet goed wat je moet denken... het kan jou immers ook overkomen gezien het tijdstip waarop het is gebeurd.... 8 uur 's morgens en dat dan ook nog in de slaapkamer....
Roken op bed met een sigaret misschien de oorzaak? vast niet om 8 uur 's morgens...

Op internet eens opgezocht wat ze nou vermelden.....

Man gewond tijdens woningbrand

Nijmegen 05-07-2004 - (05)

Op maandagochtend 5 juli brak rond 08.00 uur brand uit op de bovenverdieping van een woning aan de Drieskensacker. De 31-jarige bewoner, die op dat moment op de bovenverdieping was, raakte hierbij ernstig gewond. Hij is met brandwonden overgebracht naar het Radboud ziekenhuis. De brand was snel onder controle. De politie stelt een onderzoek in naar de oorzaak van de brand.

(bron: http://www.politie.nl/gel(...)dens_woningbrand.asp )

Wat zou er bij jullie door je hoofd gaan als je zo'n bericht zou krijgen en het je collega is die je toch behoorlijk vaak spreekt?

Godzijdank is zijn vrouw en kinderen niks overkomen. Die hebben de woning op tijd kunnen verlaten
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  † In Memoriam † donderdag 8 juli 2004 @ 18:35:41 #2
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_20494700
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 18:31 schreef Mickeys het volgende:

Wat zou er bij jullie door je hoofd gaan als je zo'n bericht zou krijgen en het je collega is die je toch behoorlijk vaak spreekt?
Topics over persoonlijke ervaringen en dergelijke passen beter in GC, of bijvoorbeeld R&P als het over iets ingrijpends gaat.

schopje >> GC
  donderdag 8 juli 2004 @ 18:38:13 #3
42555 Tomek
Take on the world!
pi_20494743
tsja, hoe krijg je anders brand in een slaapkamer?
Kortsluiting in de tv misschien?
Blikseminslag?
pi_20494871
Heel raar, maar het eerste wat ik dacht was: "Slik, ik ben ook 31..."

Net alsof dat er iets mee te maken had
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_20495201
ik heb het meegemaakt met de vader van mijn beste vriend, die vloog in brand door een steekvlam die uit een of apparaat kwam(bleek later iets mis te zijn met dat ding),. toen ik dat hoorde liepen de rillingen over me'n rug, en heb echt weken een soort van verschrikkelijk beeld voor me'n ogen gehad,. meer omdat die man fikkend en wel naar binnen is gerend, en dat ze hem naar buiten hebben moeten loodsen en in de vijver hebben geduwd(wat achteraf niet handig was,. maar goed..),. heb echt lang met een "raar niet te omschrijven gevoel" rondgelopen,. ook toen die man weer thuis was na dat ongeluk.
maar goed: ik weet niet wat de voor graads brandwonden die heefd opgelopen,. het vervelende is natuurlijk dat het vaak niet fraai meer komt uit te zien,.. maar block dat maar ff weg,. ze kunnen aardig "repareren" tegenwoordig, en 60% hoeft niet allemaal 3de graads te zijn natuurlijk.....
sterkte,. ook voor je collega!
  donderdag 8 juli 2004 @ 19:50:39 #6
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_20495766
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 19:01 schreef nightfall het volgende:
ik heb het meegemaakt met de vader van mijn beste vriend, die vloog in brand door een steekvlam die uit een of apparaat kwam(bleek later iets mis te zijn met dat ding),. toen ik dat hoorde liepen de rillingen over me'n rug, en heb echt weken een soort van verschrikkelijk beeld voor me'n ogen gehad,. meer omdat die man fikkend en wel naar binnen is gerend, en dat ze hem naar buiten hebben moeten loodsen en in de vijver hebben geduwd(wat achteraf niet handig was,. maar goed..),. heb echt lang met een "raar niet te omschrijven gevoel" rondgelopen,. ook toen die man weer thuis was na dat ongeluk.
maar goed: ik weet niet wat de voor graads brandwonden die heefd opgelopen,. het vervelende is natuurlijk dat het vaak niet fraai meer komt uit te zien,.. maar block dat maar ff weg,. ze kunnen aardig "repareren" tegenwoordig, en 60% hoeft niet allemaal 3de graads te zijn natuurlijk.....
sterkte,. ook voor je collega!
Hoeveel was die vader verbrand?

Ik weet dat m'n collega momenteel onder narcose/kunstmatige coma wordt gehouden... lijkt me heftig genoeg maar ik weet wel dat we elkaar vaak spraken... vandaag nog had ik m nodig... belde automatisch zijn nummer en was verbaasd iemand anders aan de telefoon te krijgen... Ineens dringt het dan weer tot je door...

P.s. sorry voor de late reactie... pc was heftig aan een reboot toe en voor alles weer draait zoals het moet
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_20499428
Vrouw en kinderen ontkomen..

Sliep die vrouw niet naast haar man zodat ze hem op tijd had kunnen waarschuwen dan?
Lijkt me toch een beetje vreemd als de vrouw ongedeerd wegkomt en de mand (die er waarschijnlijk nog geen meter naast ligt) 3e graads brandwonden heeft...
pi_20500596
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:49 schreef Smoved het volgende:
Vrouw en kinderen ontkomen..

Sliep die vrouw niet naast haar man zodat ze hem op tijd had kunnen waarschuwen dan?
Lijkt me toch een beetje vreemd als de vrouw ongedeerd wegkomt en de mand (die er waarschijnlijk nog geen meter naast ligt) 3e graads brandwonden heeft...
- Om 8 uur vrouwlief al wel uit bed, hij nog niet (voor ontbijt op bed, of om te zorgen voor het kind)?
- Wie zegt dat hij nog in bed lag, misschien was het juist anders, hij beneden, kind en vrouw boven (aankleden of weet ik wat). Kijk eens hoeveel mensen dan hun dierbaren proberen te redden, en de vuurzee weer ingaan?
  maandag 12 juli 2004 @ 18:39:01 #9
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_20578977
Mailtje wat ik zojuist heb ontvangen:

> Gelukkig is er goed nieuws te melden over het herstel van E. Inmiddels
> is hij weer bij bewustzijn.
> Het grootste gedeelte van zijn brandwonden zal spontaan genezen. Het
> resterende deel wordt met huidtransplantaties behandeld. De prognose is
> dat E. over ca. 6 weken het ziekenhuis lopend zal verlaten.

maandag 12 juli 2004 @ 18:44:49 #10
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_20579098
quote:
Op maandag 12 juli 2004 18:39 schreef Mickeys het volgende:
Mailtje wat ik zojuist heb ontvangen:

> Gelukkig is er goed nieuws te melden over het herstel van E. Inmiddels
> is hij weer bij bewustzijn.
> Het grootste gedeelte van zijn brandwonden zal spontaan genezen. Het
> resterende deel wordt met huidtransplantaties behandeld. De prognose is
> dat E. over ca. 6 weken het ziekenhuis lopend zal verlaten.

gelukkig
pi_20579247
Had je collega rookmelders in huis?.......
  maandag 12 juli 2004 @ 19:37:13 #12
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_20580376
quote:
Op maandag 12 juli 2004 18:52 schreef Brandmeester het volgende:
Had je collega rookmelders in huis?.......
Is dat na dit gebeuren nog belangrijk ?
pi_20580682
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:37 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Is dat na dit gebeuren nog belangrijk ?
In het kader van brandpreventie....
  maandag 12 juli 2004 @ 20:18:32 #14
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_20581526
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:49 schreef Brandmeester het volgende:

[..]

In het kader van brandpreventie....
Dat snap ik ook wel, maar het is nog niet eens duidelijk hoe het is ontstaan als we dat zo wie zo al te horen gaan krijgen... Wat op dit moment belangrijker is is hij zelf.. denk dat die brandmelders er al wel zijn of anders misschien wel komen afhankelijk wat er is gebeurd vorige week maandag
  donderdag 22 juli 2004 @ 22:39:09 #15
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_20797503
Laatste nieuws/roddel is dat zijn vrouw er meer van zou weten....

*slik*

Ik mag hopen dat het een roddel is... zoiets doe je toch niet? Hoe erg moet het dan zijn met je?
  woensdag 18 augustus 2004 @ 23:57:44 #16
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_21387075
Helaas.. gisteren was een rare dag... naar aanleiding van de melding dat die jongen zijn vriendin 2 keer in de brand had gestoken kwam het 'verlossende' woord.

Zijn vrouw heeft hem inderdaad in brand gestoken op bed... ik begreep dat ze eerst de lakens besprenkeld zou hebben met terpetine ofzo en daarna de lakens met een aansteker aangestoken...

Ik kan er niet bij en hoop dan ook dat m'n collega dit ooit nog te boven zal komen....
pi_21387198
Daarom doe ik alles (TV enz.) altijd op totaal uit.
Zelfs geen lichtje enz.
Kusje
pi_21387878
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 00:02 schreef Manweth het volgende:
Daarom doe ik alles (TV enz.) altijd op totaal uit.
Zelfs geen lichtje enz.
ik laat mn PC altijd aanstaan
pi_21394233
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 23:57 schreef Mickeys het volgende:
Helaas.. gisteren was een rare dag... naar aanleiding van de melding dat die jongen zijn vriendin 2 keer in de brand had gestoken kwam het 'verlossende' woord.

Zijn vrouw heeft hem inderdaad in brand gestoken op bed... ik begreep dat ze eerst de lakens besprenkeld zou hebben met terpetine ofzo en daarna de lakens met een aansteker aangestoken...

Ik kan er niet bij en hoop dan ook dat m'n collega dit ooit nog te boven zal komen....
Wat een vreselijk nieuws! Hoe voel jij je eronder? En al wat gehoord van je collega?

Ook al ken ik de situatie natuurlijk helemaal niet.. vind het erg egoistisch van die vrouw, ten opzichte van hun kinderen, om zoiets te doen.. kan met niet voorstellen dat je zo ver komt.. om zo'n daad te verrichten
No I would not sleep in this bed of lies
So toss me out and turn in
And there’ll be no rest for these tired eyes
I’m marking it down to learning
pi_21394305
Die vrouw mag ritueel worden gestenigd.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 18:30:59 #21
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_21404610
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 11:39 schreef frouk het volgende:

[..]

Wat een vreselijk nieuws! Hoe voel jij je eronder? En al wat gehoord van je collega?

Ook al ken ik de situatie natuurlijk helemaal niet.. vind het erg egoistisch van die vrouw, ten opzichte van hun kinderen, om zoiets te doen.. kan met niet voorstellen dat je zo ver komt.. om zo'n daad te verrichten
Het gaat niet om mij in deze.... Mijn collega zit in een andere vestiging maar had hem wel regelmatig aan de telefoon.... en natuurlijk heb je telefonisch best leuk contact...

Wat ik gehoord heb is dat hij grotendeel weer zal genezen maar dat 20 % via huidtransplantaties gedaan zal moeten worden. Maar als je het hele weekend door bent gekomen en je vrouw steekt je om 8 uur smorgens in brand.. dan ga je sterk afvragen wat er dat weekend is gebeurd of die nacht... Misschien is ze wel tot het uiterste gedreven en zag dit als uitweg..... let wel... ik praat het absoluut NIET goed wat ze gedaan heeft.

Ik denk wel dat er psychische hulp voor haar is en ook voor hem. Ik hoop uiteindelijk wel meer te horen maar ik durf er niet om te vragen omdat ik niet als aagje over wil komen... daar pas ik absoluut voor
pi_21407919
toch erg heftig!

natuurljk is het ook erg voorbarig van mij om geljik over deze vrouw te oordelen.. ken haar verhaal niet maar het is alsnog erg moeilijk voor te stellen en zoals je al zegt.. niet goed te praten!

en het lijkt me voor het gezin ook erg vervelend als iedereen (niet direct betrokken en vooral totaal onbekenden) zich ermee gaan bemoeien.. maakt de situatie alleen maar moeilijker!
pi_21408133
Mijn god, na een ruzie dus maar met 1 oog open slapen.

Hoe gaan ze dit aan dat kind uitleggen
pi_21408316
ja.. idd!

Hoe oud is het kind/ zijn de kinderen eigenlijk?
  donderdag 19 augustus 2004 @ 21:47:22 #25
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_21408845
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:27 schreef frouk het volgende:
ja.. idd!

Hoe oud is het kind/ zijn de kinderen eigenlijk?
Nog niet oud genoeg om dit echt te kunnen bevatten.... exacte leeftijd weet ik niet meer maar ik meende rond de 4 en/of 5 jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')