OP-ZOU-TENquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:32 schreef bugeye het volgende:
[afbeelding]
zucht vakantiehep alleen geen geld
Naar Center Parcs las ik?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:34 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb een lang weekend.
Jaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Naar Center Parcs las ik?
Klinkt als een EO-vakantie.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:37 schreef Magneet het volgende:
ik ga een weekendje naar Ieperen
Neuh niet echt of je moet oorlogstoerisme over de eerste wereldoorlog onder die categorie vinden vallenquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Klinkt als een EO-vakantie.
Ik leef nogquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:44 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
En hoe was het gisteren ?
hou je bek, kuthondquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OP-ZOU-TEN
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik leef nog![]()
Wil je een paar echte dikke ogen ofzo ??quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:45 schreef bugeye het volgende:
[..]
hou je bek, kuthond![]()
Hoiquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:45 schreef bugeye het volgende:
[..]
hou je bek, kuthond![]()
Ik gok dat zijn Internet is afgeslotenquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:46 schreef Tigress74 het volgende:
[..]blijkbaar .....viel het mee...mag Giebel nog steeds op Fok! komen of na gisteravond niet meer ?
en daar hebben we choas weerquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hoi
alhoewel ik het met je eens ben dat die opmerking van Strolie ongepast was, en ik ook een hekel heb aan honden wil ik toch even vermelden dat de opmerking "hou je bek, kuthond" niet echt tactisch geplaatst is wanneer je net komt binnenvallen bij een groep mensen die elkaar al een beetje kennnen...
Desalniettemin: Welkom in dit topic
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:48 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn Internet is afgesloten
Z'n ma heeft er een kinderfilter op gezet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:48 schreef ChOas het volgende:
Ik gok dat zijn Internet is afgesloten
blablabla altijd dat gezeik om aardig te doenquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hoi
alhoewel ik het met je eens ben dat die opmerking van Strolie ongepast was, en ik ook een hekel heb aan honden wil ik toch even vermelden dat de opmerking "hou je bek, kuthond" niet echt tactisch geplaatst is wanneer je net komt binnenvallen bij een groep mensen die elkaar al een beetje kennnen...
Desalniettemin: Welkom in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |