Ben benieuwd hoe het er mee staatquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:55 schreef Vision het volgende:
ik heb nu iedereen alles verstuurd wat ik binnen heb gekregen.
Ik zal nog wel posten wat er niet klopte en wat dus nog over is. Als niemand dat wil hebben stuur ik het terug.
Er zijn iig 2 polo's over, welk type weet ik uit mijn hoofd even niet. Een large
groene polo en een large navy polo.
Dit weekend loop ik ook langs wie wat betaald heeft en dat wordt dit weekend dan ook terug geboekt.
Ik krijg ook een refund. Ik heb 1 polo niet gehad. Ik zal Vision even mailen hierover.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:27 schreef Mighty het volgende:
Welke mensen hebben een item verkeerd gekregen of helemaal niet? Ik ben zo langzamerhand wel benieuwd naar wie er verder nog op een refund wacht (ondergetekende wel) en hoe het met de afronding staat.....
Het irritante is dat abercrombie alleen via fedex wil verzenden. fedex= altijd douane kosten ben ik nu achterquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:46 schreef Steijn het volgende:
Ik heb net even gekeken en ik heb ook nog geen refund ontvangen. Ik had een polo bestelt maar die is nooit verzonden door Abercrombie. Ik moet dus nog wel iets terugkrijgen.
Ik zal ook even vragen hoe het zit met de douanekosten. Zijn deze wel geheven?
Maar dat heeft iedereen al. Daarom is dit veel leuker.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:10 schreef Avani het volgende:
Op de site hebben ze wel leuke dingetjes eigenlijkMaar Hilfiger en Ralph Lauren vind ik ook leuk, en daar is wel makkelijker aan te komen
Jawel. Maar die blauwe polo die ik vanmiddag heb gezien was toch leukquote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar dat heeft iedereen al. Daarom is dit veel leuker.![]()
Welke dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:24 schreef Avani het volgende:
Jawel. Maar die blauwe polo die ik vanmiddag heb gezien was toch leuk![]()
Dan moet ik ff gaan zoekenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Welke dan?
Erg hip zo'n 404'tje.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:50 schreef Avani het volgende:
[[url=http://lp.imageg.net/prod?set=key[ponyimage],value[7985]&set=key[displaysize],value[500]&load=url]afbeelding[/url]]
Niet kunnen vinden. Maar deze is ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |