abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2004 @ 15:45:34 #1
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_20491311
Hier verder dan maar.
Samenvatting....alle spullen zijn besteld door Vision, helaas niet alles correct
geleverd door A&F. Vision was aan het kijken of er spullen teruggestuurd
moest worden of dat er mensen iets over wilden nemen. Verder ging
hij kijken naar de refunds.
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:55 schreef Vision het volgende:
ik heb nu iedereen alles verstuurd wat ik binnen heb gekregen.

Ik zal nog wel posten wat er niet klopte en wat dus nog over is. Als niemand dat wil hebben stuur ik het terug.

Er zijn iig 2 polo's over, welk type weet ik uit mijn hoofd even niet. Een large
groene polo en een large navy polo.

Dit weekend loop ik ook langs wie wat betaald heeft en dat wordt dit weekend dan ook terug geboekt.
Ben benieuwd hoe het er mee staat

edit: O ja, foto's zijn natuurlijk altijd leuk. Ook als de kledingstukken niet goed passen

[ Bericht 9% gewijzigd door Mighty op 08-07-2004 17:07:28 ]
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_20497910
Ah het 'aftermath' topic
Nu ook in vanillesmaak
pi_20504108
Goed topic. Laten we even vaart zetten met de algehele afhandeling dan zijn we er vanaf.
pi_20504112
Vision, hoe zit dat met terugsturen? Is dat een soort ruilen? Misschien dat je mijn overhemd dat te klein is ook mee kunt sturen. Ik heb tijd zat en mijn OV is nog geldig dus dan kom ik wel even naar Weert, anders is het de moeite haast niet. Ik kan het toch niet voor de volle pond verkopen.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:20:07 #5
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_20533383
Ik heb zo'n A&F spijkerbroek gekocht van iemand waarvoor die te groot was...heb ik ¤40 euro voor betaald..dus je moet maar even kijken welk bedrag je kan vangen.....iets is beter dan niets...anders heb je een duur cadeautje.
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:15:21 #6
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_20638900
Schopje...ik ben wel benieuwd hoe het er mee staat. Ik moet nog een polo krijgen of anders geld terug. Maakt mij niet zoveel uit wanneer dat gebeurd als het maar gebeurd.
[Fotoboek!]
pi_20731036
Is er nog iets te melden?
Nu ook in vanillesmaak
pi_20931025
Geen nieuws over refunds ofzo?
Nu ook in vanillesmaak
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:34:05 #9
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_20932727
't zal wel komkommertijd zijn...
[Fotoboek!]
  maandag 9 augustus 2004 @ 17:27:46 #10
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_21158450
Welke mensen hebben een item verkeerd gekregen of helemaal niet? Ik ben zo langzamerhand wel benieuwd naar wie er verder nog op een refund wacht (ondergetekende wel) en hoe het met de afronding staat.....
[Fotoboek!]
pi_21160270
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:27 schreef Mighty het volgende:
Welke mensen hebben een item verkeerd gekregen of helemaal niet? Ik ben zo langzamerhand wel benieuwd naar wie er verder nog op een refund wacht (ondergetekende wel) en hoe het met de afronding staat.....
Ik krijg ook een refund. Ik heb 1 polo niet gehad. Ik zal Vision even mailen hierover.

Sorry dat ik een tijd niet gereageerd hebt maar ik ben onder andere op vakantie geweest, nu al een paar dagen thuis maar ik had niet meer aan de actie gedacht.
pi_21160401
Ik heb net even gekeken en ik heb ook nog geen refund ontvangen. Ik had een polo bestelt maar die is nooit verzonden door Abercrombie. Ik moet dus nog wel iets terugkrijgen.

Ik zal ook even vragen hoe het zit met de douanekosten. Zijn deze wel geheven?
pi_21167864
Ik heb 1 item niet gekregen..
Nu ook in vanillesmaak
pi_21188059
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:46 schreef Steijn het volgende:
Ik heb net even gekeken en ik heb ook nog geen refund ontvangen. Ik had een polo bestelt maar die is nooit verzonden door Abercrombie. Ik moet dus nog wel iets terugkrijgen.

Ik zal ook even vragen hoe het zit met de douanekosten. Zijn deze wel geheven?
Het irritante is dat abercrombie alleen via fedex wil verzenden. fedex= altijd douane kosten ben ik nu achter
pi_21371914
stil hier...
Nu ook in vanillesmaak
pi_21388818
Die mail die ik beloofd had te sturen was er even bij ingeschoten , maar ik heb hem nu verzonden. Ik heb Vision gevraag hoe het er voor staat (refunds, belastingaanslag en retour van verkeerde leveringen) dus ik neem aan we hem binnenkort wel weer in dit topic zien verschijnen. Het lijkt mij het handigst om zaken zsm. af te handelen, dan kunnen we de actie afsluiten.
pi_21389022
mijn tip: kijk eens op ebay voor abercrombie. Wel even opletten of ze naar nederland versturen. Maar ik heb er toch leuke dingen vandaan. 2 broeken, 1 overhemd voor 60 dollar+15 dollar verzenden. + waarschijnlijk geen btw+invoer Wel zorgen dat je veel bij dezelfde verkoper vandaan haalt (combine shipping)

http://search.ebay.com/Ab(...)29QQsocolumnlayoutZ4
pi_21389562
Op de site hebben ze wel leuke dingetjes eigenlijk Maar Hilfiger en Ralph Lauren vind ik ook leuk, en daar is wel makkelijker aan te komen
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_21389677
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 02:10 schreef Avani het volgende:
Op de site hebben ze wel leuke dingetjes eigenlijk Maar Hilfiger en Ralph Lauren vind ik ook leuk, en daar is wel makkelijker aan te komen
Maar dat heeft iedereen al. Daarom is dit veel leuker.
pi_21389730
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 02:19 schreef Steijn het volgende:

[..]

Maar dat heeft iedereen al. Daarom is dit veel leuker.
Jawel. Maar die blauwe polo die ik vanmiddag heb gezien was toch leuk
Maar oke, als er nog een nieuwe inkoopactie komt, wil ik eigenlijk wel mee doen. Ben ik nu zeker te laat mee
pi_21389830
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 02:24 schreef Avani het volgende:
Jawel. Maar die blauwe polo die ik vanmiddag heb gezien was toch leuk
Welke dan?
pi_21389837
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 02:33 schreef Steijn het volgende:

[..]

Welke dan?
Dan moet ik ff gaan zoeken Einen Moment
pi_21390025

Niet kunnen vinden. Maar deze is ook leuk
pi_21390038
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 02:50 schreef Avani het volgende:
[[url=http://lp.imageg.net/prod?set=key[ponyimage],value[7985]&set=key[displaysize],value[500]&load=url]afbeelding[/url]]

Niet kunnen vinden. Maar deze is ook leuk
Erg hip zo'n 404'tje.
pi_21390052
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 02:51 schreef Steijn het volgende:

[..]

Erg hip zo'n 404'tje.
Ja sorry hoor Nu is ie wel goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')