"You scraped 'Hotgirly' from the floor. To bad she is worthless."quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:57 schreef Gabez het volgende:
lol
"You Bought GHanser's mother, she will now make you $100 every day."
Hehe, true, isn't worth shit...quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:03 schreef GHans7 het volgende:
[..]
"You scraped 'Hotgirly' from the floor. To bad she is worthless."
Daarom vind je in de OP nu een goede vervanger.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:17 schreef AntiHero het volgende:
Een maand voorbereiding extra en na twee dagen alweer serverporblemen![]()
En.... *tromroffel*quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:17 schreef AntiHero het volgende:
Een maand voorbereiding extra en na twee dagen alweer serverporblemen![]()
Och 3 weken spelen is zowieso leukquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:13 schreef Fuxl het volgende:
[..]
En.... *tromroffel*
Zondag willen ze een nieuwe tijdelijke server hebben..![]()
Dat worden over 3 weken weer serverproblemen dus..
Ja maar das natuurlijk weer een heel langzame server enzo en dan vergeten ze te backuppen voor de serverwissel enzoquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:15 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Och 3 weken spelen is zowieso leuk
Ik zie het GTAVC beeld zo voor me, die vetzak in zijn hawaii broekquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:09 schreef DJKoster het volgende:
Je ziet een dikke amerikaan langskomen met een Landrover, GTA-stijl ruk je hem met z'n dikke reet uit de auto en terwijl je wegraced schreeuw je dat hij moet gaan joggen...
Whehehehe![]()
Ik merkte opzich ook nog niet echt dat ze met 4 servers bezig waren in het vorige spelquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:36 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ja maar das natuurlijk weer een heel langzame server enzo en dan vergeten ze te backuppen voor de serverwissel enzo
Als bara het goed deed ging het best snel. Alleen die errors steedsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:19 schreef Gabez het volgende:
[..]
Ik merkte opzich ook nog niet echt dat ze met 4 servers bezig waren in het vorige spel![]()
En laat het nou net zo zijn dat ik zondag voor 3 weken op vakantie gaquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:13 schreef Fuxl het volgende:
[..]
En.... *tromroffel*
Zondag willen ze een nieuwe tijdelijke server hebben..![]()
Dat worden over 3 weken weer serverproblemen dus..
aangepast :pquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:54 schreef Alcatraz het volgende:
TVP
Oh, btw. In het verhaaltje. Het was niet Ilcapitano maar Lavariodiaz die DarkmanX killde.
Ze plannen dus voor zondag 23:59 maarjaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:29 schreef _GdR_ het volgende:
hej wanneer kunne we nou is gaan klikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |