ja gaat ie daar in een hoekje zitten met al zn problemen, hebben wij er geen last meer vanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:47 schreef Alcatraz het volgende:
Roeland, je moet zo'n problemenhoekje starten. Vind ik echt wat voor jou.![]()
2 weken?quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:52 schreef Goldboy het volgende:
Stel dat 't maandag uitkomt.. das nog 2 weken te laat :S
Misschien proberen ze de servers te laten vliegen?
Kom op Roel, wees eerlijk en geef toe dat de times gewoon zuigt, ook al zit ik er zelf bijquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:43 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ja!
Afkickverschijnselen?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:15 schreef _GdR_ het volgende:
ach en wee...
...begin al een beetje te trillen..
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen?
* BMH zoekt een button mash spelletje voor _GdR_.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:15 schreef Z het volgende:
We kunnen natuurlijk ook net doen of we een OC gaan doen! Dan schiet ik wel, regel jij de rest _Gdr_?
Hm nog 34 replies. Neem de tijd zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:52 schreef DaFan het volgende:
Haha
Ik weet nog wat _Gdr_. Maak je even een mooie OP voorDeel 24
?
Wel ons verhaal er nog in maar je bent natuurlijk helemaal vrij om er je eigen draai aan te gevene
Ja gewoon ff het verhaal van deze kopiëren, erbij zetten waar je het vandaan hebt...toe maar ! Je kan het best!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:55 schreef _GdR_ het volgende:
een OP maken?![]()
Pak dan gewoon het verhaal van Post 1, zet dat in een quote. Of kopieer gewoon de hele OP van dit deelquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:10 schreef _GdR_ het volgende:
ik zit te verzinnen.
maar er komt maar nix...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |