*Pimpt*quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:36 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag Fire Emblem (samen met Donkey Kong en een nieuwe GBA SP)...ik ben benieuwd.
www.gcshop.nlquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:13 schreef philipnorth het volgende:
[..]
free-id.... 10% eraf, dan klopt het redelijk
Maar idd ik zie ze ook overal voor 21,99.
Iemand Golden Sun ergens goedkoop gespot btw?
D'oh !!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:18 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
![]()
ik kom niet verder met The Lost Age![]()
ik kom niet voorbij de gondowan passage...![]()
volgens mij moet je frost hebben en die heb ik niet![]()
heb ik die al ergens moeten krijgen?![]()
en waar dient die grot voor
![]()
Ja, helaasquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:43 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n boeiende RPG als Golden Sun gehad (heb er ook niet erg veel gespeeld)
deel 1 heb ik achter elkaar uitgespeeld en ik kon dat ding niet laten liggen...
ben nu met deel 2 bezig en ik vind 'm echt geweldig !
ben bang dat ik de komende tijd niet zo'n goede RPG meer zal kunnen vinden
is het GS verhaal nou afgelopen na the lost age?
hmmm... ik dacht dat ze bij de reclame van deel 1 iets zeiden van het begin van de serie...quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ja, helaas
hmmm... houdt niet zo van die games die van een andere console komen...quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
2 delen is meeeeer dan genoegEr zijn niet meer elementen om aan vuurtorens te koppelen
Heb je Final Fantasy Tactics Advance al eens gespeeld? Tis niet echt een RPG, maar wel erg tof70 uur ingestopt
ik heb er al bijna 20 uur opzitten en volgens mij ben ik nu ongeveer op de helft ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:58 schreef HomerJ het volgende:
Op hoeveel Uur zit je Wacko? Ik heb net Briggs gevangen
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:03 schreef Strolie75 het volgende:Fire Emblem
Geweldig! Fuck de PSP met korrelige 3D PSX games. Doe mij meer van zulke 2D juweeltjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |