Heb 'm hier liggen. Heb je iets te ruil?quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:37 schreef kenny89 het volgende:
over pokemon gesproke ,
weet iemand waar ik pokemon silver/gold/crystal voor een goed prijsje kan halen?
kwil namelijk 2 versies voor op vakantie en aangezien dit voor mij de beste pokemon spellen zijn. kheb ze voorheen altijd van iemand geleent en gespeelt
Free Record Shop of all placesquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:54 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Morgen komt hij officieel uit. In welke winkel heb je hem gezien?
En bug in een game boy spel?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:14 schreef HomerJ het volgende:
Fuck hé mijn Mario & Luigi heeft een enorme bug zodat ik weer opnieuw moet beginnen
Goede zo, ooh wijze heer. Koop nu maar snel een paar toppertjes erbijquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:04 schreef philipnorth het volgende:
* BMH meldt zich in dit topic
Heb van de week een GBA SP NES gekregen met zelda erbij
Woei
Ben erg benieuwd of die 2e en 3e reeks classics hierheen gaat komen, die castlevania wil ik zeker wel hebben dan!
Ze zijn niet duurder als andere console spellen. Alleen omdat de graphics & geluid minder zijn zijn ze natuurlijk niet minderwaardig. Maar dat wist je natuurlijk al.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:10 schreef philipnorth het volgende:
jaja, ben op zoek naar leuke deals
Wil golden sun sowieso wel gaan hebben, en Zelda: LttP/4 swords ook
Dus aan t kijken om die 2e hands ofzo te scoren
Want ik vind die spellen wel fokking duur hoor, nieuw.
daar ben ik t mee eensquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ze zijn niet duurder als andere console spellen. Alleen omdat de graphics & geluid minder zijn zijn ze natuurlijk niet minderwaardig. Maar dat wist je natuurlijk al.
Of importeren. De GBA is regiovrijquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:17 schreef philipnorth het volgende:
[..]
daar ben ik t mee eens
Maar andere console spellen vind ik ook duur zat meestal, 50-60¤ is toch echt wel meer dan genoeg
Ik vind t vooral jammer dat (vooral in nl) de prijzen voor de oudere spellen nauwelijks dalen.
En ach, dan maar 2e hands wat kopen af en toe
Of wachten tot ze wel wat goedkoper worden.
Nee, een andere bug.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, je moet ook niet uitzetten tijdens het saven![]()
Ohhwwwwww, dat heb ik ook gehad geloof ikquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, een andere bug.
In Hoohoo village wil die brug maar niet gemaakt worden, ik heb alle FAQS doorgelezen, tegen iedereen 10x gepraat, alles 10x gedaan maar hij word niet gemaakt
Waar dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohhwwwwww, dat heb ik ook gehad geloof ikJe moet eerst nog iets anders doen ergens geloof ik. Andere dungeon, of side quest ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |