Dan maar warpenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:58 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nope![]()
Tja ... daar heb ik een abbo op [N]Gamer voor genomen, kreeg ik de collectors edition erbijquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:31 schreef Wunk het volgende:
En de collectors disk is ALMOST MINE !!!, 4.435 staat m'n sterrensaldo nu op, nog maar 13 dagen en dan bestel ik 'em.. (13x5 sterren per dag voor herhaalbezoek als ik 't niet vergeet
)
Ik zat er nog aan te denken. Want ik had 1 krasvelletje te veel. Maar die heb ik ook al ingevoerd.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:55 schreef Wunk het volgende:
[..]
Als je nog van sterren af wilt... *nudge nudge*
nee, je moet ze aan mij geven via mailquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:29 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik zat er nog aan te denken. Want ik had 1 krasvelletje te veel. Maar die heb ik ook al ingevoerd.
Kan ik wel punten aan jou geven via de site?![]()
is dat ding fel genoeg?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Worm Light. Of iets wat erop lijktDie heb ik ook 2 jaar gebruikt voor mijn GBA. Heeft wel een beetje weerspiegeling, maar tis beter dan geen licht.
Ik snap wat je voelt, ik heb hem gister gezien toen ik Super Mario bros ging halen, wat is dat ding goddelijk mooi héquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag de NES GBA gezien, en hij is nog mooier dan ik had gedachtIk wil hem nu dus echt hebben
![]()
30 is ook wel genoeg ook.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:23 schreef Roi het volgende:
Het einde van de Famicom mini series?
Besluit Nintendo dan na 30 Famicom mini games, verspreid over 3 series, te kappen met het uitbrengen van haar klassieke games?
Een paar dagen terug kon je hier lezen dat Nintendo daadwerkelijk met een derde Famicom mini serie op de proppen komt. Famitsu beweert nu dat deze derde serie ook de laatste zal zijn. Ondanks het feit dat de Famicom mini games buitengewoon goed verkochten in zowel de VS, Europa en Japan, heeft Nintendo volgens het Japanse blad besloten er een eind aan te breien.
Bron: gba.n64europe.com/mgaming
De leukste spellen hebben ze er dan idd al op gegooid.., 't moet wel een hot item blijven vind ikquote:Op zondag 11 juli 2004 02:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
30 is ook wel genoeg ook.
19.95 is echt niet duur hoor vergeleken met andere spellenquote:Op zondag 11 juli 2004 11:20 schreef Djaser het volgende:
Super Marios Bros lijkt me wel leuk ook al vind 19,95 wat duur. Die twee nieuwe SP editions zien er iig cool uit.
Voor 20 euro kun je een NES met Mario Bros 1 kopenquote:Op zondag 11 juli 2004 11:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
19.95 is echt niet duur hoor vergeleken met andere spellen
ik download geen games...quote:Op zondag 11 juli 2004 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Downloaden![]()
quote:We can reveal today that the E-Reader will never be released into Europe, following well over a year of 'maybes' from Nintendo regarding the future of the Game Boy Advance peripheral.
Hot on the heels of one NOE insider doubting the possibility of the unit shipping, we have received absolute clarification on the issue. "We won't launch E-Reader in Europe,” confirmed head of PR Shelly Pearce. “We don't think the market potential is great enough to launch the product in Europe - however we will make the downloadable elements that cards provided available via different routes,” ending the debate at last.
As to exactly how any additional content will manage to transcend its cardboard origins remains to be seen. With the launch of the E-Reader heavy Animal Crossing for PAL Game Cube due this fall, this question will soon be answered.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |