Verhaal kan hetzelfde zijnquote:Op maandag 13 september 2004 17:41 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Hmm... GTA lijkt me nou niet echt iets om op de GBA te gaan spelen...
gaan ze het wel gewoon GTA 3 noemen...?
beetje maf als het dan veel verschilt met de pc versie...
[afbeelding]
Ja, dat merk ik jaquote:Op maandag 13 september 2004 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, in Europa is overigens alles duurder op gaming gebeid![]()
ik lees regelmatig berichten over een slechte backlight die er daarna mee terug zijn gegaan...quote:Op maandag 13 september 2004 17:55 schreef keeper het volgende:
Zijn er veel GBA's met een slechte backlight dan?
En anders verkoop ik hem hier wel in V&A.
Ja, de afzetmarkt is kleiner, en tevens moeten games hier gelokaliseerd worden, Frans, Duits, Spaans, etcquote:Op maandag 13 september 2004 17:52 schreef keeper het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik ja.
Maar heeft dat ook een reden? Ik bedoel, die zooi wordt allemaal in Azië gemaakt, daar heeft het niks mee te maken. Is de afzetmarkt hier kleiner ofzo?
Als ze dat nou eens NIET doen ! dan leren ze maar engels !quote:Op maandag 13 september 2004 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, de afzetmarkt is kleiner, en tevens moeten games hier gelokaliseerd worden, Frans, Duits, Spaans, etc
ik las wel eens berichten over dat de backlight te flets was of er een vervelende streep zat op het displayquote:Op maandag 13 september 2004 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder heb ik nog NOOIT gehoord over slechte GBA (SP)'s,
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 13 september 2004 18:09 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ik las wel eens berichten over dat de backlight te flets was of er een vervelende streep zat op het display
of dat het ding gewoon niet fel genoeg was om in het donker te gamen...
Nee hoor, je kan toch altijd de taal kiezen? En lees je handleiding eens, ook 30 talenquote:Op maandag 13 september 2004 18:05 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Als ze dat nou eens NIET doen ! dan leren ze maar engels !![]()
dat scheelt ons weer geld...
maar dat zou voor ons toch niks moeten uitmaken...? wij krijgen hier de engelse versies toch gewoon...
ik heb wel een flink aantal van dat soort dingen gehoord...quote:Op maandag 13 september 2004 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordEcht niet...
[..]
Nee hoor, je kan toch altijd de taal kiezen? En lees je handleiding eens, ook 30 talen![]()
heb je het al eens gespeeld of gezien dan?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stelt niet veel voor hoor, kleine speelvelden waar niet veel gebeurd.
hmmm... das duidelijk danquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:00 schreef BMH het volgende:
Ik heb Mario ball gespeeld (japanse versie). Feit: BUTT SPEL
Maar laat je ook niet teveel leiden door onze meningen, zo lang heb ik het bijvoorbeeld niet gespeeld, misschien dat het verderop wel heel spannend wordt... Anders moet je maar een paar reviews lezen om een afgewogen keuze te kunnen makenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:01 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
hmmm... das duidelijk dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |