abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2004 @ 10:31:48 #1
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_20483583
Van www.geos.tv:
quote:
Four Buffy/Angel TV movies planned?
Tuesday, 6th July 2004

Appearing on the Australian television show Rove Live, Buffy and Angel star James Marsters revealed he had been approached by Joss Whedon to star in at least one of four television movies set in the Buffyverse.

Marsters did not provide any detail on the movies other than that each would focus on one particular character, and that either all four would be made or none at all. As far as Marsters was aware, only he has comitted to the project so far.

We'd speculate that other prime candidates for movies of their own would be Willow and Giles, and perhaps Wesley, and that if all four movies were part of an all-or-nothing deal, perhaps this implies all four would tell smaller parts of a larger, overarching story?

Stay tuned to GEOS for further news on potential Buffy/Angel spin-offs!

Source: Rove Live
Ik moet het nog zien gebeuren, maar wel leuk dat er nog iets gepoogd wordt. Ik hoop dat het doorgaat, maar heb mijn twijfels...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_20483793
Ik hoop dat dat doorgaat !!!
There's no such thing in the world as absolute reality. Most of what they call real is actually fiction. What you think you see is only as real as your brain tells you it is.
pi_20490940
Ik hoop het ook!
pi_20500609
*sluit zich hierbij aan*
  vrijdag 9 juli 2004 @ 11:12:26 #5
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_20506856
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 23:42 schreef Wombcat het volgende:
*sluit zich hierbij aan*
Is daar geen smiley voor? Bijvoorbeeld
pi_20527767
kwenie

Gisteren keek ik overigens de laatste Buffy-aflevering op DVD, en ik vond 'm nu nog slechter dan toen ik 'm voor 't eerst zag.
Het hoogtepunt van Buffy was toch wel seizoen 5 en 6, waar elke aflevering vol verassingen zat.

Die aflevering waar Buffy onzichtbaar werd, die was toch wel uit de kunst.
Grappig hoe ze dan de Magic shop inloopt, waar Xander en Anya het erover hebben wie waar zit en Buffy zegt: "Apparantly I'm out of the picture", en Xander of Anya reageert, met zoiets van "ja inderdaad, waar ben je eigenlijk".
En het trucje met de balletjes dat Buffy dan doet (die ze als oogjes laat bewegen).
  zaterdag 10 juli 2004 @ 12:21:34 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20527811
Ik kijk nu lekker elke nacht Buffy op net 5, die eps had ik nog niet gezien aangezien ik Buffy pas vanaf S6 heb ontdekt
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 16:27:10 #8
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_20532374
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:21 schreef Vivi het volgende:
Ik kijk nu lekker elke nacht Buffy op net 5, die eps had ik nog niet gezien aangezien ik Buffy pas vanaf S6 heb ontdekt
wow, heb jij even geluk, kun je nog een paar seizoenen vooruit. Helaas heb ik elk seizoen nu wel zo'n vier keer gezien. Ik zou graag nog eens voor het eerst bekijken, maar helaas...
Het is nu echt voorbij. Een paar nieuwe films zou wel leuk zijn.
Waarschijnlijk dan zonder Sarah Michelle Gellar?
A spoonful of sugar...
pi_20538587
Ik heb het nooit echt gevolgd ( misschien 3 afleveringen half gezien)
Ben er nu aan verslaafd. ( vriend kocht deel 1...)
Geweldig dat ik nu alle 7 delen kan kopen en op mijn gemak kan bekijken.
Heb inmiddels seizoen 1 en 2 geheel gezien..
Met 3 bezig.
Superserie
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 10:01:49 #10
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21252684
Meer nieuws, dit keer van Dark Horizons:
quote:
Speaking with Sci-Fi Wire, "Buffy" creator Joss Whedon confirmed he's ready to return to the Buffyverse with television films once he receives a green light from The WB, home of Angel, or another network - "We haven't really heard anything. Obviously, there's been a regime change at The WB. The fans are interested. I'm interested. I don't think either [Buffy star] Sarah [Michelle Gellar] or [Angel star] David [Boreanaz] would want to do it. But I think there's about 10 other characters I could name who would be totally worthy of movies. And I'm just waiting for somebody to say yea or nay".
Hm, als Joss Whedon het graag wil doen, zal hij vast wel iemand bereid vinden om mee te werken. Een Ilyria film of een Willow film zou cool zijn. Of een Andrew-komedie!
pi_21260296
oooow illyria!!! daar wil k een film van en van willow ook wel jeeee woei hopelijk gaat dat ooit gebeuren
pi_21278393
Ik heb een gerucht gehoord dat er een serie komt over Giles tijdens zijn "Ripper" tijd.
Lijkt me wel gaaf
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_21392030
quote:
Angel
Vanaf 19 augustus weer, om 20.30 uur!
Spannende & mysterieuze verwikkelingen
Bron: VeronicaTV.nl

pi_21404169
Hmmz een film over Willow lijkt me niet echt spannend, eerder een film over iemand met een verleden zoals Giles ofzo...
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:00:07 #15
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_22384188
Soms leek een aflevering van Buffy te kort, dan werd een verhaal dat goed begon toch een beetje afgeraffeld om het binnen het juiste tijdsbestek te laten eindigen. Dat biedt leuke mogelijkheden voor films, die meestal zo'n anderhalf uur duren. Ik hoop wel dat elke karakter meedoet. In een film over Willow zou ik ook graag SMG willen zien, al is het maar in een bijrol. Eerlijk gezegd wil ik geen Buffy-film zonder Buffy.
A spoonful of sugar...
  maandag 4 oktober 2004 @ 13:35:13 #16
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_22394285
Misschien iets over het Ripper verleden van Giles?

Of Spike's verleden?

Ach boeie maakt mij niet uit welk karakter als ze het maar doen!
pi_22401150
Het verleden van Spike, Angel, Drusilla en Darla was al te zien bij Angel en Buffy.
Ze moeten een verhaal maken van Faith (Eliza Dushku), echt waar.
Zij is een toppertje.
pi_22401579
Vanavond weer een nieuwe Angel! joepie ik heb er zin in!!!!!!1
  woensdag 6 oktober 2004 @ 00:21:59 #19
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_22433539
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:34 schreef SlimShady het volgende:
Het verleden van Spike, Angel, Drusilla en Darla was al te zien bij Angel en Buffy.
Ze moeten een verhaal maken van Faith (Eliza Dushku), echt waar.
Zij is een toppertje.
Lijkt me ook wel interessant. Bijvoorbeeld waar ze was en meemaakte voordat ze naar Sunnydale kwam.
A spoonful of sugar...
pi_22440724
Buffy en Angel zonder Buffy en Angel dus?
De sidekicks zijn best belangrijk maar enkel sidekicks? Ik weet het niet. Het wordt dan totaal anders en dat kon op zich ook leuk worden. Ik kan me wel een paar afleveringen bedenken. Maar het leek soms of SMG op vakantie ging en dat het even zonder al te veel van haar inbreng moest gebeuren. (Dopplegangland, The Zeppo)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 oktober 2004 @ 13:51:06 #21
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_22442111
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 00:21 schreef Sasandra het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel interessant. Bijvoorbeeld waar ze was en meemaakte voordat ze naar Sunnydale kwam.
jij hebt de film zeker niet gezien?

Dat wordt in de serie ook nog aangehaald, hoe ze daar van school afgetrapt werd omdat ze de gymzaal afgebrand had....
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 6 oktober 2004 @ 13:59:14 #22
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_22442247
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 12:36 schreef sampoo het volgende:
[..]
Maar het leek soms of SMG op vakantie ging en dat het even zonder al te veel van haar inbreng moest gebeuren. (Dopplegangland, The Zeppo)
Daar noem je overigens wel twee mega coole afleveringen!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 14:42:24 #23
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_22443161
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 13:59 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Daar noem je overigens wel twee mega coole afleveringen!
In elke aflvering van Buffy hebben Willow en Xander een rol gespeeld, dus ik vind dat ze ook in een film bij elkaar horen. Deze drie moeten er sowieso inzitten.
A spoonful of sugar...
pi_22451701
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 14:42 schreef Sasandra het volgende:

[..]

In elke aflvering van Buffy hebben Willow en Xander een rol gespeeld, dus ik vind dat ze ook in een film bij elkaar horen. Deze drie moeten er sowieso inzitten.
Xander heeft één aflevering niet meegedaan, in seizoen 7: Conversations with Dead People als ik het me goed herinner. Maar goed, in een aflevering van seizoen 5 zat-ie dubbel.
And there was much rejoicing.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 21:50:43 #25
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_22452664
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 21:16 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Xander heeft één aflevering niet meegedaan, in seizoen 7: Conversations with Dead People als ik het me goed herinner. Maar goed, in een aflevering van seizoen 5 zat-ie dubbel.
Oh, ja.
Knox uit Angel zat weer wel in Conversations with Dead People.
A spoonful of sugar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')