Je bent ook niet slim.. figures..quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:26 schreef mr_Brown het volgende:ksnap de TT niet
Nou iddquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:27 schreef mr_Brown het volgende:
kut TT
Uw is helemaal correct !! In april kan je via je aanslagbiljet die betaalde maanden terugkrijgen. Als je in November je VT 2005 invult krijg je elke 15e van de maand vanaf 2005 je geld. Dit moet elke novemberquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan je bericht niet meer quoten, maar dank je voor de uitleg Cho!![]()
Ik ga de hypotheekrente maandelijks terugvragen vanaf 1 Januari 2005.
Het teveel betaalde in de maanden augustus t/m december vraag ik dan volgend jaar wel via mijn aangifte terug.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
Best een Joden topic trouwens
Klopt Gijs ! Verschrikkelijk zelfs,... ik HAAT de tour !quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:26 schreef silver-surfer het volgende:
Wat een kut titel man
crechekostenquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uw is helemaal correct !! In april kan je via je aanslagbiljet die betaalde maanden terugkrijgen. Als je in November je VT 2005 invult krijg je elke 15e van de maand vanaf 2005 je geld. Dit moet elke november![]()
Ik betaal nu momenteel de crechekosten van mijn belastinggeld
Als er tijdens een massasprint een aantal gruwelijk hard op hun bek gaan is het wel grappig. Voor de rest snap ik er ook de lol niet van.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Klopt Gijs ! Verschrikkelijk zelfs,... ik HAAT de tour !
Yep !!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
crechekostengaat zeker een maandsalaris aan op of niet?
Ik kijk nog liever Corky Korfbal !quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor de rest snap ik er ook de lol niet van.
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS sorry gijsquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
Brown
Anders beantwoordt je mijn sms-je niet.
en over een paar jaar word het nog meerquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Yep !!
Hoe gaat het eigenlijk met jullie zoektocht naar een nieuw huis Gijs? Nog iets leuks tegengekomen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:34 schreef Chocobo het volgende:
Yep !!
Whehehhe... daarom heb ik hem ook gemaakt.... volgens mij ken ik geen 1 gijs die de tour volgt..quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis wel lachen als ze op hun bek gaan en dan tot op de bone open liggenquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:34 schreef mr_Brown het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS sorry gijsik had visite gisteren en ik was vergeten erop te reageren
exscuso
Dat kan ik me voorstellen...quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever Corky Korfbal !
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:34 schreef Chocobo het volgende:
Ik kijk nog liever Corky Korfbal !
Ja, als er eentje een ravijn in fietst is ook nog wel grappig.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:35 schreef silver-surfer het volgende:
Vanaf week 2 volg ik hem zeker... bergetappes
Kut smoesquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS sorry gijsik had visite gisteren en ik was vergeten erop te reageren
exscuso
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als er tijdens een massasprint een aantal gruwelijk hard op hun bek gaan is het wel grappig. Voor de rest snap ik er ook de lol niet van.
oeps...... per ongeluk al op invoeren geklikt....quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kut smoes![]()
Hoe was het met die Turk? Is ie dikker geworden?
ik zou gisteren mijn nieuwe auto krijgen, VW Polo, maar die HOEREN van dat TERING TYPHUS bedrijf waar ik voor werk hadden er te weinig staanquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Was maar grapje Gijs.
maar vertel, nieuwe auto gestolen?
Dat is HARD !quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als er tijdens een massasprint een aantal gruwelijk hard op hun bek gaan is het wel grappig. Voor de rest snap ik er ook de lol niet van.
Ook lekker dat ze dan even bellen zeg.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:40 schreef mr_Brown het volgende:
ik zou gisteren mijn nieuwe auto krijgen, VW Polo, maar die HOEREN van dat TERING TYPHUS bedrijf waar ik voor werk hadden er te weinig staanvoor jan lul daar naartoe gereden
1 woord.....gunt!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik zou gisteren mijn nieuwe auto krijgen, VW Polo, maar die HOEREN van dat TERING TYPHUS bedrijf waar ik voor werk hadden er te weinig staanvoor jan lul daar naartoe gereden
Turnenquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
heb ik precies hetzelfde.....
mijn ex geeft turnles..... en ik ging wel eens mee naar wedstrijden enzo...... vond er geen hoer aan, maar ik zat altijd zwaar geïntereseerd naar de brug en de balk te kijken, want daar flikkerde er altijd wel één vanaf....![]()
ik was ook altijd de enige die dan in een deuk lag![]()
gijsssssssssssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeus
Gijijijisss...quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morguh lieve gijsjes........was weer gezellig gister online![]()
Brown zal nu wel boos zijn op me omdat ik hem gekicked heb maar
daar heb ik poep aan![]()
En met mij.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:45 schreef silver-surfer het volgende:
Vanavond weer online... kan ik weer lekker zuigen met met Nero
hij is echt zo slecht.......en ik dacht dat jij slecht wasquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijijisss...
Ik hoorde het verhaal van Cho dat Brown weer heeeeel vervelend was ...
Terecht dat je die bolle gekicked hebt!!![]()
Vanavond weer online... kan ik weer lekker zuigen met met Nero
11 schoten van Nero om je te executeren![]()
Dat filmpjequote:Op donderdag 8 juli 2004 10:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
die foto's van gister zijn trouwens echt cool man!
Ik zag ze ook al op het nexium forum staan![]()
Ik zuig meer gijs...quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En met mij.
waar staat dat filmpje dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat filmpje
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
over 1 maand spelen we gewoon balck arrow![]()
Daar heb ik dan wel weer heeeel erg veel zin in..quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Hier lokaal... net bij Odin bekeken..quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:48 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
waar staat dat filmpje dan?
reserve voor als Daan een keer langskomtquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel weer heeeel erg veel zin in..
Dan heb ik trouwens ook een Nexium account..![]()
Ga dan een nieuw setje kopen... heb ik een headsetje over..
maar je moet echt een naam gaan verzinnen hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel weer heeeel erg veel zin in..
Dan heb ik trouwens ook een Nexium account..![]()
Ga dan een nieuw setje kopen... heb ik een headsetje over..
kan je me het sturen gijs?quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hier lokaal... net bij Odin bekeken..
Ik blijf stabiel maar de rest wordt beter, daarom voelt het alsof ik slechter wordt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:48 schreef silver-surfer het volgende:
Ik zuig meer gijs... :')
Normaal gesproken wordt iemand beter na 30 uur spelen... maar ik wordt alleen maar slechter![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morguh lieve gijsjes........was weer gezellig gister online![]()
Brown zal nu wel boos zijn op me omdat ik hem gekicked heb maar
daar heb ik poep aan![]()
balck arrow ookquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Neuken gijs?quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSkvond het wel humor...... probeerde jullie zo snel mogelijk te killen
![]()
maar bij de laatste wilde ik jullie juist ff jullie ding laten doen, maar Twi niet
![]()
altijd gijs, maar doe je wel voorzichtigquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:55 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Neuken gijs?![]()
zuig of suck inderdaad...... zucht ..... wat is hij slecht zegquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:50 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
maar je moet echt een naam gaan verzinnen hoor.
Doe maar gewoon zuig nexium![]()
hurkquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:05 schreef Zeus-Nexium het volgende:
is HURK NEXIUM geen goeie naam voor rouge?![]()
dat moet hem dan maar worden......zal het met de andere nexiums overleggenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hurk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahahahahhaaha ja
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:05 schreef Zeus-Nexium het volgende:
is HURK NEXIUM geen goeie naam voor rouge?![]()
coole naam hoor gijs.......maar je moet je account wel hebben voordat black arrow uitkomt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:10 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga voor Seth Nexium.
anders mail je niet terugquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:10 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga voor Seth Nexium.
Jij bent toch wel de grootste slijmbal ooit... en Twi nog de schuld geven ookquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSkvond het wel humor...... probeerde jullie zo snel mogelijk te killen
![]()
maar bij de laatste wilde ik jullie juist ff jullie ding laten doen, maar Twi niet
![]()
ga hurken johquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij bent toch wel de grootste slijmbal ooit... en Twi nog de schuld geven ook
Respect
Ik heb je terug gemailed!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
anders mail je niet terug
Ach jongen.. als jij blij bent met je camp ELO-tje...quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zuig of suck inderdaad...... zucht ..... wat is hij slecht zeg![]()
Heeejjj... die had ik al in gedachtenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb je terug gemailed!
Mag ik jou Ares Nexium aanraden?
Ares is the son of Zeus and Hera. He was disliked by both parents. He is the god of war. He is considered murderous and bloodstained but, also a coward. When caught in an act of adultery with Aphrodite her husband Hephaestus is able publically ridicule him. His bird is the vulture. His animal is the dog.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ga hurken joh
Als die voor je staat tijdens de start van het spel is hij de eerste die altijd bukt.... daarom sterft hij trouwens ook zo fucking vaakquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! JAAAA ! Nog voordat de teller op nul staat issie al gebukt inderdaad
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ares is the son of Zeus and Hera. He was disliked by both parents. He is the god of war. He is considered murderous and bloodstained but, also a coward. When caught in an act of adultery with Aphrodite her husband Hephaestus is able publically ridicule him. His bird is the vulture. His animal is the dog.
Ik doe mijn best Gijs.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:11 schreef Zeus-Nexium het volgende:
coole naam hoor gijs.......maar je moet je account wel hebben voordat black arrow uitkomt.
Zal het tegen Odin zeggenquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:51 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
kan je me het sturen gijs?
Nee hoor,.... niet waarquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zei ik een paar weken geleden al tegen Odin
Ik heersquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als die voor je staat tijdens de start van het spel is hij de eerste die altijd bukt.... daarom sterft hij trouwens ook zo fucking vaak![]()
![]()
Hij krijgt vaak kogelregens in zijn gezicht !
Tent Nexium zou beter bij hem passen idd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:15 schreef silver-surfer het volgende:
Ach jongen.. als jij blij bent met je camp ELO-tje...![]()
dus dan is die kachelpijp mijn zoon..........ik denk het niet gijsquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee hoor,.... niet waar![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dus dan is die kachelpijp mijn zoon..........ik denk het niet gijs![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
je haat me gijs..... je haat me.....quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ach jongen.. als jij blij bent met je camp ELO-tje...![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben vast een enorme spuit elf, maar nu pas valt me op dat Nexiums allemaal namen hebben van 4 letters
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]pleeeaaasssseeeeeeee ik denk dat ik minder camp dan jij maar das eigenlijk niet te meten, want jij bent tegelijk al dood in het begin
![]()
*mond open doet*quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:21 schreef Zeus-Nexium het volgende:
nou vooruit dan maar brown......maar dan moet je me wel eerst pijpen![]()
Incestquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:21 schreef Zeus-Nexium het volgende:
nou vooruit dan maar brown......maar dan moet je me wel eerst pijpen![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Incest
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:28 schreef Nadientje het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaai
Gaan jullie naar Center Parcs? Lekker!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:31 schreef Nadientje het volgende:
zo mijn eerste drie diensten erop zittentwas megadruk meteen door nieuwe akties dus best zwaar maar iedereen helpt me mee en mijn baas zei al dat dat een voordeel was en ik er goed mee omging
![]()
nu even lekker weekendje rust naar center parcs
Leuk he, managerquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:31 schreef Nadientje het volgende:
zo mijn eerste drie diensten erop zittentwas megadruk meteen door nieuwe akties dus best zwaar maar iedereen helpt me mee en mijn baas zei al dat dat een voordeel was en ik er goed mee omging
![]()
nu even lekker weekendje rust naar center parcs
dan moet ik werken tot 16 uurquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:33 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ben trouwens aanstaande donderdag ik kerkrade nadine![]()
ja en paar vriendenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leuk he, managerEn Center Parcs
Met wie ga je? Sven?
Kepler, Struisvogel, ik en nog een zooi anderen gaan in Okt weerquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja en paar vrienden![]()
Ja, tof is dat hequote:en ik vind het idd best leuk, had gister al iemand op zijn flikker gegeven die stond te roken in zijn werktijdkwam ie daarna naar me toe... ben je nu boos nadine hahahahaha
zo cool... en een andere kwam naar me toe, pas maar op want kay wil je versieren
![]()
zo lief allemaal
ze zijjn allemaal bezorgd
het is een avondwedstrijd........maar het is echt een hele kleine wedstrijd maar ik zou daarquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:35 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dan moet ik werken tot 16 uurhoelaat moet je
Heb je een foto toevallig? En ophalen in M'tricht he? Das jammer, zal eens kijken of ik het kan gebruiken en of ik het dan ook kan ophalen. Thnx iigquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
Roy of andere studerende Gijsjes.
Ik heb na mijn verhuizing een stoel, bank, TV meubel en salontafel in de aanbieding. Gratis en voor niks, wel zelf komen ophalen.
Je hebt erop gezeten Gijs.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je een foto toevallig? En ophalen in M'tricht he? Das jammer, zal eens kijken of ik het kan gebruiken en of ik het dan ook kan ophalen. Thnx iig
Er zijn mensen die daar nog eens over zouden mailen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:45 schreef Chocobo het volgende:
Er zijn van die mensen die niet weten hoe cool een weekend Center Parks is
Ja, ik heb die foto met Nadine nog welquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt erop gezeten Gijs.Die groene stoel, gele bank, glazen salontafel en Ikea TV-meubel.
Ophalen in Nieuw-Vennep als ik nieuwe meubels heb gekocht.Nieuw TV-meubel heb ik al gekocht, rest moet ik nog voor kijken na mijn verhuizing.
Ik zal je nog wel wat foto's sturen. Of je moet die foto vinden die ik had genomen toen jij en Nadine bij mij zijn komen gamen.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kepler, Struisvogel , ik en nog een zooi anderen gaan in Okt weerHeerlijk
[..]
Heb je al geboekt?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:50 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Aaaahhh.. doe toch niet zo stoer man.. jij campt soms zo lang in 1 kamer dat je met die grote neus de kamer compleet vacuum gezogen hebt..quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]pleeeaaasssseeeeeeee ik denk dat ik minder camp dan jij maar das eigenlijk niet te meten, want jij bent tegelijk al dood in het begin
![]()
Salontafel is behoorlijk stevig hoor. Je moet er niet op gaan dansen maar voor de rest kun je er alles mee doen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik heb die foto met Nadine nog welIk zal er eens over denken Gijs. Die salontafel lijkt me niet verstandig, glas en studenten
Die TV meubel lijkt me overingens het interessantst. Maar daar heb ik geen foto meer van, en heb je afmetingen toevallig?
Eigenlijk wel.quote:Schandalig eigenlijk, krijg je gratis spullen aangeboden en ben je nog kieskeurig
die ruzie ook altijd tussen julliequote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Aaaahhh.. doe toch niet zo stoer man.. jij campt soms zo lang in 1 kamer dat je met die grote neus de kamer compleet vacuum gezogen hebt..
En dan ben ik al dood ja.. van ouderdom...
jullie blijven bezig hequote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Aaaahhh.. doe toch niet zo stoer man.. jij campt soms zo lang in 1 kamer dat je met die grote neus de kamer compleet vacuum gezogen hebt..
De haat is enorm iddquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:52 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
die ruzie ook altijd tussen jullie![]()
heb echt precies dezelfdequote:Op donderdag 8 juli 2004 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Salontafel is behoorlijk stevig hoor. Je moet er niet op gaan dansen maar voor de rest kun je er alles mee doen.TV-meubel staat nog op Ikea.nl
[afbeelding]
Breedte: 117 cm
Diepte: 59 cm
Hoogte: 50 cm
Max. belasting: 100 kg
Stoel is nog in erg goede staat.
Bank is een beetje vunzig maar zit heerlijk. Als je er een doek over legt heb je een goede hoor.
[..]
Eigenlijk wel.
Maar goed, zolang ik er niet zelf mee hoef te slepen.
Wij mogen zeker weer niet komen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je al geboekt?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:53 schreef Nadientje het volgende:
[..]
jullie blijven bezig he![]()
![]()
moet wel zeggen dat brown slecht is maar hij houd wel de kamers lekker warm in het spel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat bepaald Hij nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wij mogen zeker weer niet komen.
niet van ouderdom gijs..... totaal niet van ouderdom, want iemand heeft jou dan uit medelijden allang neergeknald, want dat gehurk van jou is natuurlijk niet om aan te zienquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Een dagje met zijn allen langskomenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:56 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Dat bepaald Hij niet![]()
whehehehe de liefde tussen onsquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:53 schreef Nadientje het volgende:
[..]
![]()
Werk suckt weer al vanouds, heb het alleen nu nog keidruk ook, was er gister om 6 uur en ik reed om 16,30 pas naar huis. Dus kwas van huis af van 5.00 uur tot 18,15quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
Gaaaast
Hoe is het op je werk Gijs? Foto's al binnen?
waar gaat het overquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een dagje met zijn allen langskomen![]()
En jij bent?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wij mogen zeker weer niet komen.
tis een hoer gijsquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:52 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
die ruzie ook altijd tussen jullie![]()
Alleen als je Daantje meeneemtquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*Zelf inkoptquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
niet van ouderdom gijs..... totaal niet van ouderdom, want iemand heeft jou dan uit medelijden allang neergeknald, want dat gehurk van jou is natuurlijk niet om aan te zien
Gijs,........ dat is niet een comeback die ik van je gewend benquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
niet van ouderdom gijs..... totaal niet van ouderdom, want iemand heeft jou dan uit medelijden allang neergeknald, want dat gehurk van jou is natuurlijk niet om aan te zien
Ik hou van hem hoor.... heel veelquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:53 schreef Nadientje het volgende:
[..]
![]()
Dat krijg je als je van de liefde, de lucht en het licht leeft, dan kan je het niet altijd meer volgen. Je moet af en toe ook een lekkere hamburger eten hequote:Op donderdag 8 juli 2004 11:59 schreef Nadientje het volgende:
[..]
waar gaat het over
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,........ dat is niet een comeback die ik van je gewend ben
Daar was laatst een onderzoek naar gedaan. Center Parcs moest alle sauna's prof. laten cleanen aangezien de oppervlakte van het zithout gemiddeld uit 3% hout en 97% sperma bestondquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:05 schreef Nadientje het volgende:
center parcsmaar wij hebben een vip huisje met prive sauna
zo ken ik je weer gijsquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik verslap ..... sorry ..... krijg medelijden met hem...... hij zuigt in RS3, hij is dik, heeft een kop die Corkie niet eens zou willen, stinkt en dan wordt hij ook nog eens continu geneukt door een neger....
zucht.....
soms trek ik het niet meer![]()
JUIIIIST GIJSquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik verslap ..... sorry ..... krijg medelijden met hem...... hij zuigt in RS3, hij is dik, heeft een kop die Corkie niet eens zou willen, stinkt en dan wordt hij ook nog eens continu geneukt door een neger....
zucht.....
ha ha haquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar was laatst een onderzoek naar gedaan. Center Parcs moest alle sauna's prof. laten cleanen aangezien de oppervlakte van het zithout gemiddeld uit 3% hout en 97% sperma bestond![]()
Kijk dat is beter ranzige vetklepquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:08 schreef mr_Brown het volgende:
zucht.....
Foto's!quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:05 schreef Nadientje het volgende:
niet leuk idd maar heel erg waarquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:10 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ha ha haniet leuk
En ik moet met een paar studenten dus dat zal wel een veredeld tuinhuisje wordenquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:05 schreef Nadientje het volgende:
ik heb ook eens zoiets gelezen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:10 schreef Nadientje het volgende:
ha ha haniet leuk
Valt me toch tegen van je... je staat aan de kant van de kachelquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
zo ken ik je weer gijs![]()
![]()
Of als je buik begint op te zettenquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ik heb ook eens zoiets gelezen.
Dus als je billen na het saunaen plakken weet je wat het is.
Een mede-chubby.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
En jij bent?
Niet in de rest? Vraag het ook eens aan kepler. Ik laat je wel weten wanneer ik mijn nieuw meubel binnen hebt en de oude dus wegkan.quote:Ik ben overigens nu ZEER geinteresseerd in die tv meubel.
zeg dat nou niet tegen dat meisje....straks gaat ze niet meer.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ik heb ook eens zoiets gelezen.
Dus als je billen na het saunaen plakken weet je wat het is.
kom je daar nu pas achterquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Valt me toch tegen van je... je staat aan de kant van de kachel![]()
Het was niet grappig bedoeld hoor,...quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:10 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ha ha haniet leuk
En als je onder de bankjes kijkt heb je meteen een druipsteengrot.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
zeg dat nou niet tegen dat meisje....straks gaat ze niet meer.
En wat cho zegt klopt niet hoor....het zal meer 10 %hout zijn en maar
90 % sperma![]()
Tis goed..quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
kom je daar nu pas achter![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
zoonquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
papa
![]()
Heb je katoenplanten in je achtertuin die nodig geplukt moet worden ofzo?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:19 schreef Nadientje het volgende:
jullie zijn echt niet leuk hoormijn weekend een beetje gaan verpesten
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je katoenplanten in je achtertuin die nodig geplukt moet worden ofzo?
Kepler is ws niet geinsteresktfdseert....quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
Niet in de rest? Vraag het ook eens aan kepler. Ik laat je wel weten wanneer ik mijn nieuw meubel binnen hebt en de oude dus wegkan.
luister maar niet naar hun schatquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:19 schreef Nadientje het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zo praat je niet tegen mijn vader
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:21 schreef Gaaaast het volgende:
Kepler is ws niet geinsteresktfdseert....moeilijk schrijven , je kunt op zijn kamer alleen maar rechtopstaan geloof ik, meer plek is er niet
luister maar niet naar hun schatquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:19 schreef Nadientje het volgende:
Deze zing ik voor Daan nu elke dag voor het slapen gaanquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zo praat je niet tegen mijn vader
![]()
[sub]newbie[/b]quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:22 schreef mr_Brown het volgende:
luister maar niet naar hun schat[sub]slijm slijm[/b] ...... het zijn hoeren
[sub]stook stook[/b]
Moeilijkquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
luister maar niet naar hun schat [sub]slijm slijm[/b] ...... het zijn hoeren [sub]stook stook[/b]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:22 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
wat hou ik toch van me zoon.........Neuken?
ga maar lekker nog meer vet eten.......Spek nexiumquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:24 schreef silver-surfer het volgende:
Hongerrrr![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[sub]newbie[/b]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:23 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Moeilijk
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:25 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Spek nexium![]()
ja mooi.... ik ook.....ik ga om half 1quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:24 schreef silver-surfer het volgende:
Hongerrrr![]()
staat kiekeboe er ook op gijs?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:26 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.... hier een site met wat kinderliedjes.... klik op de liedjes voor de tekst![]()
![]()
Sommige zijn naast Nederlands ook nog eens vertaald maar dat ENGELS !!
![]()
![]()
![]()
http://sobac.com/rhymes/index.htm
Voorbeeld:
[i]Klein klein kleutertje Wat doe je in mijn hof Je maakt er al mijn bloemen stuk Is dat niet veel te grof? Klein klein kleutertje Wat doe je in mijn hof?
Little little preschooler What are you doing in my garden? You are breaking all my flowers Is that not much too coarse? Little little preschooler What are you doing in my garden?
![]()
Vroeg eten ookquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja mooi.... ik ook.....ik ga om half 1
Ik ben om 14:00 weg...echt GEEN zin meer.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:28 schreef silver-surfer het volgende:
Vroeg eten ook... lange middag
Neeeee Pfff... en ik moet gewoon tot 17.00quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben om 14:00 weg...echt GEEN zin meer.
Dit vraagt om een middelvingerquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben om 14:00 weg...echt GEEN zin meer.
Hopelijk werkt de NS mee.
Op een klein stationnetje
's Morgens in de vroegte
Stonden zeven wagentjes
Netjes op een rij
En de machinisten
Draaien aan het wieletje
Hakke hakke puf puf
Weg zijn zei
Als de NS meewerkt ben ik om 17:00 thuis.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:30 schreef silver-surfer het volgende:
Neeeee Pfff... en ik moet gewoon tot 17.00
Dan heb je vakantie he gijs
Ik doe vaak niet eens meer de moeitequote:Op donderdag 8 juli 2004 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
Langszame klote-edit ook op dit forum.
Cameron Diaz doe ik zooooooooooo hard.quote:Naaktvideo van Cameron Diaz opgedoken
Een internetbedrijf heeft een video waarin een 19-jarige Cameron Diaz naakt is te zien op zijn site geplaatst. In het filmpje uit 1992 is Cameron te bewonderen in een topless 's.m.-achtige aerobics routine'.
De video is opgenomen voordat Cameron doorbrak als actrice. Een poging om de publicatie ervan te voorkomen is niet gelukt.
Fotograaf John Rutter, de persoon die het filmpje opnam, verkocht de rechten van de video in 2003 aan de internetonderneming Scandal-Inc. Via de website van het bedrijf is het gewraakte filmpje nu te downloaden voor net iets meer dan 30 euro.
"Ik moet zeggen dat mevrouw Diaz er uitermate sexy uitziet in deze opname en het feit dat ze topless is, 19 jaar oud en er dus op haar best uitziet, is een grote plus voor ons", aldus de woordvoerder van het bedrijf. "Het gebeurt niet elke dag dat je één van de grootste vrouwelijke Hollywood-actrices in volle glorie kan bewonderen!"
Hier zit er toevallig eenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:45 schreef Chocobo het volgende:
Er zijn van die mensen die niet weten hoe cool een weekend Center Parks is
Hey giebel! Avondje ChOas overleeft of heb je nu pijn aan je kont?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:50 schreef gieling het volgende:
Hier zit er toevallig een
Nou, beetje wel, coole wagen heeft die gast hoor, maar de vering werkt niet altijd even goedquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hey giebel! Avondje ChOas overleeft of heb je nu pijn aan je kont?
JAAAAA ! Die is echt lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cameron Diaz doe ik zooooooooooo hard.![]()
Dat kontje.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
JAAAAA ! Die is echt lekker
Je hebt mailquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens a.u.b. na vandaag geen rare mailtjes meer sturen naar mijn e-mail adres in Amsterdam. Ik heb iemand gemachtigd om mijn mail in de gaten te houden terwijl ik weg ben.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens a.u.b. na vandaag geen rare mailtjes meer sturen naar mijn e-mail adres in Amsterdam. Ik heb iemand gemachtigd om mijn mail in de gaten te houden terwijl ik weg ben.
Even wat data hoor:quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:31 schreef Gaaaast het volgende:
Whehehehe![]()
wanneer kom je terug van vakantie gijs? en wanneer begint dan je verhuis ?![]()
Ehhh Roy.... .als je dat filmpje kan vinden op dat netwerk van julliequote:Op donderdag 8 juli 2004 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JAAAAA ! Die is echt lekker
idemquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
Ehhh Roy.... .als je dat filmpje kan vinden op dat netwerk van julliedan mag je me gerust aanspreken op msn
![]()
![]()
eehhhhh check je agenda nog eens..... want hier klopt natuurlijk niks van hè.....quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even wat data hoor:
ik vertek 10 juni op vakantie en kom 25 juni terug.
26, 27 en 28 juni werk ik nog in Eindhoven.
29 juni teken ik en krijg ik de sleutel.
30 juni laden de verhuizers de meubels in Maastricht in.
2 augustus leveren ze ze weer af.
Vanaf 3 juni werk ik full-time in Amsterdam.
doe je de groeten aan het strand op St-Maximequote:Op donderdag 8 juli 2004 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
oeps, juni = juli zijn.
Zal ik doen. Appartement is in Ste Maxime zelf, lekker dicht bij het centrum.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:42 schreef mr_Brown het volgende:
doe je de groeten aan het strand op St-Maximewaar hebben jullie ergens dat appartementje?? in St-Maxime zelf??
Pas ik in je kofferquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Appartement is in Ste Maxime zelf, lekker dicht bij het centrum.
Ja.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:46 schreef Gaaaast het volgende:
Pas ik in je koffer
Ik kom eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja.Ik zei laatst nog: ik wil één Gijs meenemen, anders mis ik jullie teveel.
neem je je telefoon mee??quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja.Ik zei laatst nog: ik wil één Gijs meenemen, anders mis ik jullie teveel.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:49 schreef mr_Brown het volgende:
neem je je telefoon mee??
heerlijkquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
Maar Gijsjes, ik ben nog niet weg! Eerst vanavond nog gamen wa?
cheap-ass.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:56 schreef Gaaaast het volgende:
Money you spend on your GF per week: 5.84
Tikkertjequote:Op donderdag 8 juli 2004 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
Maar Gijsjes, ik ben nog niet weg! Eerst vanavond nog gamen wa?
plleeeeeeeeeeaaaaaaaaaasssssssssssssseeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 8 juli 2004 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
cheap-ass.
neee.......quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:06 schreef Chocobo het volgende:
Ben je er nog Strol ?
quote:freeeeeeeeeeddooooooooooommmmmmmmmmmm
Ja... ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neee.......kreeg net een smsje van die hoer...... met
[..]
hahahahahaha !quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[..]
ik moet tot 18.15 man....quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:13 schreef silver-surfer het volgende:
Geen zin meer
Gijs,... dat lichaam is in chronische ruststandquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol heeft wel een vakantie verdiend, dat treinreizenHEL lijkt me dat. En binnenkort verhuizen, dan heeft ie een goed uitgerust lichaam nodig.
Waarom begin je niet eerder ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik moet tot 18.15 man....![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:17 schreef Gaaaast het volgende:
Ik moet nog een jaar voor m`n zomervakantie![]()
Je bent net op fucking huwelijksreis geweest op een fucking mooie plek waar je fucking de hele fucking dag gratis kon eten en drinken en neukenquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:17 schreef Gaaaast het volgende:
Ik moet nog een jaar voor m`n zomervakantie![]()
moest vanmorgen nog wat dingen regelen, dus heb mijn dienst geruild....quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom begin je niet eerder ?
Ooooh 18.15 ... dan ben ik al lang thuis..quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik moet tot 18.15 man....![]()
ze belden net.... komen ze morgen mijn auto hier afgeven
Dingen regelen ookquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
moest vanmorgen nog wat dingen regelen, dus heb mijn dienst geruild....![]()
Gijs jij werkt altijd tot 18:15quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
moest vanmorgen nog wat dingen regelen, dus heb mijn dienst geruild....![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dingen regelen ook.. nee... dit is te makkelijk..
vaak welquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs jij werkt altijd tot 18:15
*Toehapt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:23 schreef Thor-Nexium het volgende:
Die topic ook.Die is lachen.Maar wat ik jullie nu ga vertellen is veel leuker.
NEEEEEEEEEE !quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:24 schreef Thor-Nexium het volgende:
IK was net een klant aan het pijnigen. Toen ging hij out en piste zo zijn broek vol.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 8 juli 2004 14:24 schreef Thor-Nexium het volgende:
IK was net een klant aan het pijnigen. Toen ging hij out en piste zo zijn broek vol.
Mannen...het sterke geslachtquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:24 schreef Thor-Nexium het volgende:
Welkom ooh grote tattoo kennerquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:28 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Mannen...het sterke geslacht
*rrriiiggghhhtttt*
tenzij je ergens op een bot ofzo zat te werken want dat doet inderdaad *AU*
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:24 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ik wilde iets anders posten dus doe maar liefquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Welkom ooh grote tattoo kenner
Hem wakker maken met een natte dweil en zeggen "zelf schoonmaken" denk ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
WHOEEHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
wat was jouw reactie gijs![]()
![]()
![]()
oooohh... gaan we zo doenquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:29 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ik wilde iets anders posten dus doe maar lief
Hi Slurfer
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:28 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Mannen...het sterke geslacht
*rrriiiggghhhtttt*
tenzij je ergens op een bot ofzo zat te werken want dat doet inderdaad *AU*
Nee juist nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
oooohh... gaan we zo doen
Hey Brownquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:30 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh trouwens Tiggy
HEL! ....cijfer?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:31 schreef mr_Brown het volgende:
*zucht*
Ja mooi hij moest zijn moeder bellen voor een schone broek.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE !! WHAHAHA
Geniaaaaal. Die voelde zich goed lullig dan
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:30 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Nee juist niet
Daar ben ik te lief voor...dat weer je toch
Zoooooooooooooooo ooooohhhhquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:33 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ja mooi hij moest zijn moeder bellen voor een schone broek._O-
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:33 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
geen cijfer waardquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
HEL! ....cijfer?
zijn moeder ooooooookkkkkkquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:33 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
of:quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:40 schreef Chocobo het volgende:
Aaah,... die arme jongenWat zei je tegen hem Thor,... maak je niet druk ? Ken gebeuruh ?
Ban !quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
of:
kankuh mongohl wat doe juh met muh tafuhl
Vrij slecht Haags getypt Hahahahahahahaquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
of:
kankuh mongohl wat doe juh met muh tafuhl
waarom nou weerquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ban !![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vrij slecht Haags getypt Hahahahahahaha
Goede fundering tegenwoordig hoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:Zo'n foto's zou ik niet durven nemen
![]()
Whehehehequote:Op donderdag 8 juli 2004 14:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]kut Rotterdammer
![]()
Briljantquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:59 schreef mr_Brown het volgende:
teringg..... hier wordt je duizelig van
[afbeelding]
Gijs, jij durft niet te vliegenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goede fundering tegenwoordig hoor
999 van de 1000 posts zijn onzin van jouquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
waarom nou weer
Nee mooiquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, jij durft niet te vliegen
Whahahahahah ontbrand ookquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
999 van de 1000 posts zijn onzin van jouEn nu doe je ineens serieus
![]()
Ontbrand aub !![]()
gijsssss...... ik ben doodsbenauwd voor een ban nuquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
999 van de 1000 posts zijn onzin van jouEn nu doe je ineens serieus
![]()
Ontbrand aub !![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:50 schreef silver-surfer het volgende:
Topic Kill
En nog 1quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee man.... ik verveel me de typhus.....quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:38 schreef silver-surfer het volgende:
Valt er nog wat te MSNen poot?
oooooooooooooohhhhhhhhhh hoer!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:50 schreef silver-surfer het volgende:
Naar huis![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:12 schreef Tigress74 het volgende:
Is iedereen al naar huis ofzo
Ik wilde hem ook nog naar Cho sturen, maar na slurfer was de batterij van mijn telefoon leeg.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:09 schreef mr_Brown het volgende:
Wahahahahaha...neeeeeeeeeeeeee..wat ergquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:24 schreef Thor-Nexium het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |