Je bent ook niet slim.. figures..quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:26 schreef mr_Brown het volgende:ksnap de TT niet
Nou iddquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:27 schreef mr_Brown het volgende:
kut TT
Uw is helemaal correct !! In april kan je via je aanslagbiljet die betaalde maanden terugkrijgen. Als je in November je VT 2005 invult krijg je elke 15e van de maand vanaf 2005 je geld. Dit moet elke novemberquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan je bericht niet meer quoten, maar dank je voor de uitleg Cho!![]()
Ik ga de hypotheekrente maandelijks terugvragen vanaf 1 Januari 2005.
Het teveel betaalde in de maanden augustus t/m december vraag ik dan volgend jaar wel via mijn aangifte terug.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
Best een Joden topic trouwens
Klopt Gijs ! Verschrikkelijk zelfs,... ik HAAT de tour !quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:26 schreef silver-surfer het volgende:
Wat een kut titel man
crechekostenquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uw is helemaal correct !! In april kan je via je aanslagbiljet die betaalde maanden terugkrijgen. Als je in November je VT 2005 invult krijg je elke 15e van de maand vanaf 2005 je geld. Dit moet elke november![]()
Ik betaal nu momenteel de crechekosten van mijn belastinggeld
Als er tijdens een massasprint een aantal gruwelijk hard op hun bek gaan is het wel grappig. Voor de rest snap ik er ook de lol niet van.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Klopt Gijs ! Verschrikkelijk zelfs,... ik HAAT de tour !
Yep !!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
crechekostengaat zeker een maandsalaris aan op of niet?
Ik kijk nog liever Corky Korfbal !quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor de rest snap ik er ook de lol niet van.
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS sorry gijsquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
Brown
Anders beantwoordt je mijn sms-je niet.
en over een paar jaar word het nog meerquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Yep !!
Hoe gaat het eigenlijk met jullie zoektocht naar een nieuw huis Gijs? Nog iets leuks tegengekomen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:34 schreef Chocobo het volgende:
Yep !!
Whehehhe... daarom heb ik hem ook gemaakt.... volgens mij ken ik geen 1 gijs die de tour volgt..quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis wel lachen als ze op hun bek gaan en dan tot op de bone open liggenquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:34 schreef mr_Brown het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS sorry gijsik had visite gisteren en ik was vergeten erop te reageren
exscuso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |