Mag ik ook vragen stellen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:22 schreef FlowDesign het volgende:
Gecentraliseerde helpdesk, met een man of 5 lekker niks doen![]()
Helpdesk, met Floris. Zegt u het maar....quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:23 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Mag ik ook vragen stellen?
Hallo. Met Frans. Wat is de zin van het leven?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Helpdesk, met Floris. Zegt u het maar....![]()
Uhm... ik pas?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:30 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hallo. Met Frans. Wat is de zin van het leven?
Argh, stomme kuthelpdesk!quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Uhm... ik pas?
Andere vraag?
Joker?![]()
't Was mijn fout, ik vroeg naar de bekende weg. Waarom belde ik dan oo kde helpdesk!'quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:34 schreef FlowDesign het volgende:
kut
het was een gok
Was dat een kewl topic or what!quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:36 schreef FlowDesign het volgende:
Misschien weet Janine van personeelszaken van de Efteling het juiste antwoord![]()
whehehehequote:Op donderdag 8 juli 2004 09:56 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Was dat een kewl topic or what!![]()
![]()
!
linkquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:56 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Was dat een kewl topic or what!![]()
![]()
!
Eigenlijk wel ja, ik ben de schoonmaakster niet!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:58 schreef amaranta het volgende:
of moet het zijn
het toilet is verstopt?
Alstu: Leuke (matige) grap voor in de efteling.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
link
hey daar heb ik net cisco zitten maken.....quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:20 schreef FlowDesign het volgende:
En niet ff zelf een nieuwe maken hè hè hè?!
Vorig deeltje
En ook een goedemorgen, vanaf ROC E'hoven - Sterrenlaan 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |