Misschien kun je quote-functie gebruikenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:04 schreef Dizer het volgende:
Das jou mening
Geilquote:
Niet goedkoop, des te mooierquote:
Nee dat is de make-up van Hind, die is goedkoopquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:10 schreef BVO het volgende:
[..]
[/i]Geilmaar goedkoop
.
Ja, nu is ie goedquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:08 schreef Dada het volgende:
Dank voor het veranderen van mijn plaatje Dizer. Hij is nu mooier. En hopelijk minder irritant voor Svensational en Dunn0w.
Oooh Band Of Brothers heb ik ook al!! heb een beetje belachelijk veel dvd'squote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:05 schreef Dada het volgende:
[..]
In de 4de klas? Effe kijken jij bent nu 22 in de 4de was jij 16, nee dan is het voor jou 6 jaar geleden. Misschien de herhaling? Toen ik het keek zat ik of in de 2de klas of de 3de, en dat was in 1994/1995. Ach ja wat maakt het uit. Het is en blijft een topserie. Misschien moet ik ook maar eens kijken of ik die box ga kopen, nee dan heb ik liever eerst de Band Of Brothers boxset. Vond dat toch een mooiere serie. En zoals ik al zei in mijn X Files tijd was ik nogal bezig met buitenaards leven enzo nu totaal niet meer dus vraag me af of de serie dan nog wel zo leuk is. Ach ja jeugdsentiment zal zijn werk wel doen, die box staat straks wel in mijn kast.
Nog iets waaraan je ziet dat Hind "goedkoop" is: ze hamstert eten in haar wangen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:11 schreef Tania18 het volgende:
Nee dat is de make-up van Hind, die is goedkoop
Kuch Kuch..... 90% van je posts hebben iets te maken met Hind...vind je het logisch dat het zo over komtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Het lijkt nu echt alsof ik zo ben he. Terwijl ik alleen maar reageer op jullie onzin
.
Ik luister af en toe naar haar cd, kijk af en toe op haar site, maar dat was het dan ook wel hoor..
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:08 schreef Dada het volgende:
Dank voor het veranderen van mijn plaatje Dizer. Hij is nu mooier. En hopelijk minder irritant voor Svensational en Dunn0w.
Origineel..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Nog iets waaraan je ziet dat Hind "goedkoop" is: ze hamstert eten in haar wangen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Nog iets waaraan je ziet dat Hind "goedkoop" is: ze hamstert eten in haar wangen.
Niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kuch Kuch..... 90% van je posts hebben iets te maken met Hind...vind je het logisch dat het zo over komt
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]Nu komt Tania weer met dat plaatje van die hamster
Ze heet geen Taniaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]Nu komt Tania weer met dat plaatje van die hamster
Als Hind gaat trouwens, gaat ze dan zo het podium op:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Origineel...
Ik heb die "hamsterwangen" van enkele centimeters gezien, dus ik weet het het beste![]()
.
Misschien, maar mooi is ze wel (vind ik tenminste). Zij is iemand waar je qua uiterlijk jaloers op kan zijn als meisje, maar Hindquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Arrogante k*t H*er!!
Nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als Hind gaat trouwens, gaat ze dan zo het podium op:
[afbeelding]
Mooie collectie maar ik denk (ik denk he, weet niet zeker) dat mijn DVD collectie groter is. Mijn favoriete films uit jouw collectie: "Fight Club" en "25th Hour". Dat zijn echt geniale films. Nou vooral Fight Club is geniaal. Maar 25th Hour vond ik zooooo mooi he. Heb die 2 zelf dus ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:11 schreef Dizer het volgende:
Oooh Band Of Brothers heb ik ook al!! heb een beetje belachelijk veel dvd's
Kijk maar: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Dizer
NB: ALLES IS ORIGINEEL!!
Origineel als in origineel uit de winkel gekocht. Toevallig dat je FightClub en 25th Hour beide goed vindtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Mooie collectie maar ik denk (ik denk he, weet niet zeker) dat mijn DVD collectie groter is. Mijn favoriete films uit jouw collectie: "Fight Club" en "25th Hour". Dat zijn echt geniale films. Nou vooral Fight Club is geniaal. Maar 25th Hour vond ik zooooo mooi he. Heb die 2 zelf dus ook.
Denk trouwens dat BVO Rosario Dawson ook wel leuk vindt.
En met "origineel", bedoel jij dat je ze in de winkel hebt gekocht, ipv branden? Toch? Of bedoel je wat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |