verkeerde topicquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:51 schreef Svensational het volgende:
verkeerd?
Een ding is zeker, Utreg wint WEER die beker. En meer zeg ik er niet over, dat verpest de sfeer.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:48 schreef Svensational het volgende:
En de Amstel Cup, de Champions League, Wereldbeker, WK voor Clubteams
Alles is voor Ajax
I.p.v. fajah, doe die twee meisjes van Chipz maar. Die zijn leuk.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:55 schreef niksan het volgende:
wie wil jij dan ipv Fajah....
ik dacht dat zij in het standaard lijstje van een man stond.
Ach ja, wat maakt het uit. Beetje pixelerig maar ach.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:03 schreef Svensational het volgende:
jammer dat je plaatje deze afmetingen heeft. 60*60 was mooier...
Nee, zo heb ik hem uitgeknipt van een ander plaatje. Maar irriteer jij je er dan zo erg aan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:10 schreef Svensational het volgende:
Heb je er niet een grotere versie van?
Gatver, Aukje.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:01 schreef Svensational het volgende:
Aukje van Ginneken, Bridget Maasland, Hanna Verboom (Wie? Die nieuwe van TOTP)
Fajah heeft een ontzettend mooie uitstraling vind ik. Prachtige lachquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:04 schreef Dada het volgende:
[..]
I.p.v. fajah, doe die twee meisjes van Chipz maar. Die zijn leuk.
Ik vind fajah eigenlijk grofweg lelijk. Ze staat niet in mijn lijstje van mooiste vrouwen. Met haar opgezwollen hangtieten komt ze wel weer in het lijstje van lelijkste vrouwelijke bn’ers.
Inderdaad aukje, gatverredamme wat een lelijk mormel. En bridget net zo’n lelijk mormel met haar getekende wenkbrauwen (HAAL ZE DAN OOK NIET WEG bridget). Godskolere zeg, wat een viswijf. Wil eerst mooi zijn dus denkt ze: "Ik haal mijn wenkbrauwen weg." en dan zijn ze weg en dan tekent ze ze er weer op. Wat een gek. Of gewoon weer die onzekerheid van de vrouw?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:18 schreef BVO het volgende:
Gatver, Aukje..
Bridget isen die Hanna ken ik niet.
Hanna Verboomquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Gatver, Aukje..
Bridget isen die Hanna ken ik niet.
Bridget is niet echt heel mooi, maar ze kan er verdomd sexy uitzienquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad aukje, gatverredamme wat een lelijk mormel. En bridget net zo’n lelijk mormel met haar getekende wenkbrauwen (HAAL ZE DAN OOK NIET WEG bridget). Godskolere zeg, wat een viswijf. Wil eerst mooi zijn dus denkt ze: "Ik haal mijn wenkbrauwen weg." en dan zijn ze weg en dan tekent ze ze er weer op. Wat een gek. Of gewoon weer die onzekerheid van de vrouw?
Ik kom niet voorbij die getekende wenkbrauwen. Zou hem niet omhoog krijgen en bridget kennende zal ze ook heel mooi een plukje schaamhaar rond haar vagina hebben getekend.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:26 schreef BVO het volgende:
Bridget is niet echt heel mooi, maar ze kan er verdomd sexy uitzien.
Touriya jaaaa prachtvrouw. Zeer sexy.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:26 schreef BVO het volgende:
Geef mij Touriya Haoud maar.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:27 schreef Svensational het volgende:
* BVO luistert Hind-Heaven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |