quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:54 schreef Dizer het volgende:
Hoi Hoi
Alweer een naamtopic voor mij
Maar dit keer met niksan![]()
Ik bedoelde dat jullie dit topic al voor de helft hebben volgeluldquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:13 schreef niksan het volgende:
[..]
je mag toch wel kritiek hebben op een band....een band is nooit perfect![]()
Klopt en die heet Matchbox Twentyquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:13 schreef niksan het volgende:
[..]
je mag toch wel kritiek hebben op een band....een band is nooit perfect Er is namelijk maar één band dat perfect is op deze wereld....![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt en die heet Matchbox Twenty
Hoi schat
nee! niet slijmen.... ik dacht dat jij ook van de Stereophonicsquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:35 schreef Dizer het volgende:
Tssssk..... PHELHEASE!!!
Stereophonics halen het nooit bij MB20!!
Maar ik respecteer je keuze
Nee hoor schat, stereophonics zijn ook goedquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:24 schreef niksan het volgende:
nee hooralleen een "smaakverschilletje"
] * Dizer moet toegeven dat ze nog maar weinig muziek van MB20 gehoord heeftzal ze binnenkort wat aan doen
ik weet van niets!.....ik wil geen Beckham...btw wij houden ons feestje met z'n tweeen...quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:38 schreef BVO het volgende:
Ik weet niet meer... Zal even teruglezen..
.
Ik heb dunn0w zien zeggen dat ze ze dan alle 3 wilt.. Beckham en de Ridder iig... Ik lees even terug.
6 jaar geleden? Weet je dat zeker? Ik kan me herinneren dat ik het voor het slapen gaan keek. Het zal toen 1994/1995 geweest zijn. Hele leuke serie inderdaad. Later ben ik de serie uit het oog verloren, dacht dat dat was omdat ze zo liepen te kutten met uitzendschema’s enzo. Maar weet dat niet zeker. En toen nooit meer de serie opgepakt, zo heb ik ook geen enkele aflevering gezien waarin Robert Patrick (die speelt nog een heel geinig rolletje in seizoen 2 van The Sopranos) meespeelt. Heb ook niet echt de neiging weer te gaan kijken. Was toen vroeger nog wel erg bezig met buitenaardse wezens enzo. Is gestopt nadat ik Independence Day had gezien. Toen was ik, nu ik er zo over denk, verzadigd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:31 schreef Dizer het volgende:
Trouwens.....heb vandaag het eerste seizoen van X-Files op DVD gekocht. Ben weer helemaal X-Files verslaafd als vroeger!!! Netals 6 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |