Nee het is geen Anita!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:21 schreef BVO het volgende:
Had hem al geëdit.
Ik blijf d'r gewoon Tania noemen.
Of is het Anita?. Vanwege de uitleg waar die naam vandaan kwam
.
Nou.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:40 schreef niksan het volgende:
wat heb jij dan te melden??
daar kan ik toch niets aan doen?? ben ik de topicstarter dan??quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, en Almost Married is vast een kutfilm. Almost Famous daarentegen is helemaal tof.
Ik had het niet tegen jou hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:48 schreef niksan het volgende:
daar kan ik toch niets aan doen?? ben ik de topicstarter dan??
quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou hoor..
Ik had het tegen BVO..
* niksan luistert nu: Muse - Citizen Erased (Glastonbury 2004)..
Heb die film ook nog nooit gezien hoor, hij past alleen goed bij de plannen van Dizer en niksanquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou.
Ik moet zo naar school.. Mappencontrole voor Nederlands.
.
Oh, en Almost Married is vast een kutfilm. Almost Famous daarentegen is helemaal tof.
Helemaal geen slap gelulquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tjezus, wat een slap gelul hier zeg.
Maar goed, vanaf nu is voetbal een verboden woord in Showchat.
Dat ene nummer van Muse (die net uit is, met die clip in de ruimte).. Ik heb het al vaak geprobeerd om te luisteren, maar na een minuut zap ik wegquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou hoor..
Ik had het tegen BVO..
* BVO luistert nu: Muse - Citizen Erased (Glastonbury 2004)..
Gaat deze week niet lukken geloof ik.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:59 schreef niksan het volgende:
ik wil nog steeds ZON![]()
Sing for Absolution...het is idd een beetje eentonig maar als je goed luistert is het best de moeite waard..quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ene nummer van Muse (die net uit is, met die clip in de ruimte).. Ik heb het al vaak geprobeerd om te luisteren, maar na een minuut zap ik weg. Het kan me niet echt boeien denk ik
.
* niksan luistert nu Michael Jackson..
Hee, hou nou eens op metAjax af te krakenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]Je lijkt m'n zus wel
.
Ik vind hem voor een ajakkes-speler ook. Ik denk dat hij meer hersenen heeft dan de rest van die ajax-spelers bij elkaar
.
Het was geen afkraken, het is gewoon de waarheidquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, hou nou eens op metAjax af te krakenZe worden wel kampioen hoor
![]()
Dat introtje kan ik ongeveer op gitaar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:04 schreef niksan het volgende:
Plug in Baby
je mag toch wel kritiek hebben op een band....een band is nooit perfectquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Svensational het volgende:
Wat een stelletje asocialen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |