Welke metroseksueel?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:07 schreef Tania18 het volgende:
Ik ga zo mijn verslag afmaken![]()
Over de metroseksueel
Nee hoor, over de veranderingen in de samenleving, de emancipatiebeweging en de opkomst van de nieuwe man die daarmee samenhangt. Klinkt interessant hequote:Op donderdag 8 juli 2004 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Welke metroseksueel?David Beckham
?
Reuzequote:Op donderdag 8 juli 2004 00:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee hoor, over de veranderingen in de samenleving, de emancipatiebeweging en de opkomst van de nieuwe man die daarmee samenhangt. Klinkt interessant he
Daar heb ik idd ook wat over geschrevenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:11 schreef dunn0w het volgende:
Jaa.... zeer interessant.
Nivea for men.
DANIEL!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:12 schreef BVO het volgende:
Wie gaat die stripper nou worden dunn0w?
Daniël de Ridder, Egbert Jan Weeber, David Beckham...?
Wij zijn er al uit.
Fajah.
niksan en ik nemen ze allemaal...quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:12 schreef BVO het volgende:
Wie gaat die stripper nou worden dunn0w?
Daniël de Ridder, Egbert Jan Weeber, David Beckham...?
Wij zijn er al uit.
Fajah.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
DANIEL!!!
Vind ik tenminste, ik weet niet echt waar het over gaat, maar wow![]()
Kan ik het misschien lezen.?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar heb ik idd ook wat over geschreven
En 's nachts werken is beter, meer inspiratie
Hij kwam echt intelligent over jaquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]Je lijkt m'n zus wel
.
Ik vind hem voor een ajakkes-speler ook. Ik denk dat hij meer hersenen heeft dan de rest van die ajax-spelers bij elkaar
.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Kan ik het misschien lezen.?
of gedeeltelijk ofzo.?
Jan is ook een hoop wol maar weinig garen. Of hoe dat spreekwoord ook hoort te gaanquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij kwam echt intelligent over ja![]()
Hij durfde zelfs Jan tegen te spreken bij BVD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Jan is ook een hoop wol maar weinig garen. Of hoe dat spreekwoord ook hoort te gaan.
Hij is cum laude voor z'n gymnasium geslaagd las ik... is zelfs mij niet gelukt. Terwijl ik niet bij Ajakkes voetbal
.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:16 schreef dunn0w het volgende:Oke, ik heb hem, ik zal het morgen naar je opsturen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mag je hem hoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn propedeuse cum laude gehaald, mag ik hem nu hebben?
Oh shit ik heb al een vriend![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Van mij mag je hem hoor.
Maar hij heeft het idd goed voor elkaar. Hoge opleiding, kan heel goed voetballen en de vrouwen staan voor hem in de rij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |