Wil je nu een ballon?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yes, ik ga later naar bed dan BVO.
Die moet ik nog zien. Maar die heb ik wel opgenomen ( Canal+ ), dus die ligt ergens in de kast.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:39 schreef Dizer het volgende:
Ik vond trouwens Edward Norton in Red Dragon ook zo ijzersterk gewoon!!
Ja Phillip Seymour Hoffman (dacht ik) speelt ook mee in een andere favoriete film van me: Scent of a Woman, met Al Pacino. Die film moet jij ook echt eens zien, echt zo goed.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:42 schreef Dizer het volgende:
Zeker het kijken waard! En die gozer die de leraar speelt in 25th Hour (Philip iets Semour of zo iets...) speelt ook in Red Dragon en daar is die gozer ook zooooo goed!!!
Een snoepjequote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je nu een ballon?
Zal ik zeker een keer doen!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja Phillip Seymour Hoffman (dacht ik) speelt ook mee in een andere favoriete film van me: Scent of a Woman, met Al Pacino. Die film moet jij ook echt eens zien, echt zo goed.
vanmorgen 7:30 opgestaan....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:46 schreef Svensational het volgende:
het is al kwart voor twaalf hoor.. Dat noem ik dus wel uitslapen
Wij kunnen wel tien topics aan die vrouwen wijdenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:44 schreef niksan het volgende:goedemorgen op deze late morgen!
wat een weeren weer niet uitslapen
![]()
een slechte morgen dus voor mij
verder allles goed hier??![]()
wat een gelul: twee pagina's over wat mooie vrouwen zijn .....
nou Dunn0w zullen wij weer eens beginnen
Svensational: niet zo zeuren![]()
Ze heeft zeker wel watquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:57 schreef niksan het volgende:
[afbeelding]
dit vind ik als vrouw een mooie vrouw
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:44 schreef niksan het volgende:
Svensational: niet zo zeuren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |