Die zit al jaren dichtgekitquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:23 schreef Adelante het volgende:
of myrna eens lekker dichtgekit
Die hoeft ook echt niet openquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dit zit al jaren dichtgekit.
Had ik wel willen doenquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:23 schreef Adelante het volgende:
of myrna eens lekker dichtgekit
quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:49 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
quote:SBS6 cancelt nieuwe show Rob & Nico.
SBS6 ziet plotseling af van een nieuw programma rond het klusduo Rob en Nico, bekend van Eigen Huis & Tuin.Volgens SBS zijn berichten over ongewenste intimiteiten van Nico de reden van het besluit. Tuinman Verlinden en klusjesman Zwinkels stapten dit seizoen over van RTL4 naar SBS6 om daar vanaf september op zaterdag een wekelijks lifestyle-programma, met de titel Huis, Tuin & Keuken, te presenteren. Dat gaat nu dus niet door.
Er moet dan wel erg veel aan de hand zijn als je een toekomstig kijkcijferkanon annuleertquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:57 schreef static het volgende:
[..]
http://www.imageshack.usquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het zit me niet mee he
Eerst je geboorte, en nu dit weer...quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:11 schreef SunChaser het volgende:
Het zit me niet mee he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |