kijk eens in de openingspost van het vorige topic....quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:35 schreef Jerruh het volgende:
zooo, ff geen blokje, hoe mot da?.
en link naar vorig topic: [HOMO] - 969 - Adventure of the past, July 11th, Hofnar
Gewoon mijn foto neerzetten. Dat moet afschrikken.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:35 schreef Jerruh het volgende:
zooo, ff geen blokje, hoe mot da?.
en link naar vorig topic: [HOMO] - 969 - Adventure of the past, July 11th, Hofnar
neuh, dat werkt niet, krijg je zelfs groupies van vrees ikquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:38 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Gewoon mijn foto neerzetten. Dat moet afschrikken.
Ik ben geen 18 meer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, dat werkt niet, krijg je zelfs groupies van vrees ik
life's over when you reach 18?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:42 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik ben geen 18 meer.
trusten Andy!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:58 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga zoetjes aan eens richting mijn bedje.
Truste alvast iedereen!
*dat gemist heb*quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:58 schreef Weemz het volgende:
Zo... tenminste wèl een stukje na/tijdens de aftiteling in Shrek 2... WOEI!
Goed he?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:58 schreef Weemz het volgende:
Zo... tenminste wèl een stukje na/tijdens de aftiteling in Shrek 2... WOEI!
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
*dat gemist heb*
was het leuk stukje?
Hahaaiquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Hohooi
Heej Hoiquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Hohooi
je blijkt indruk gemaakt te hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:07 schreef Waxxer het volgende:
hahahaha jeeeetje, ik heb een nieuw gay.nl profiel waar op de foto's alleen mijn ogen staan, ik maak een opmerking naar mijn ex (die ik wekelijks nog zie) "hapje eten....?" (een jongen in 'onze' tijd vroeg dat vaak als hij weer eens uit eten wilde), krijg ik als antwoord: "ja goed maar wie ben je dan?"
Waxje doe die ogenfoto eens invoeren op http://www.gabitus.com/eng/analogia/2quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:07 schreef Waxxer het volgende:
hahahaha jeeeetje, ik heb een nieuw gay.nl profiel waar op de foto's alleen mijn ogen staan, ik maak een opmerking naar mijn ex (die ik wekelijks nog zie) "hapje eten....?" (een jongen in 'onze' tijd vroeg dat vaak als hij weer eens uit eten wilde), krijg ik als antwoord: "ja goed maar wie ben je dan?"
Ik lijk op:quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxje doe die ogenfoto eens invoeren op http://www.gabitus.com/eng/analogia/2
Ben benieuwd op welke celeb je lijkt![]()
En jij, en jij ???????????quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
naaahhh hij doet het niet, ik zet puntjes en daar bl;ijft het bijquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wel submitten, en je geslacht neerzetten, en de puntjes goed neerzetten. Je moet JOU linkeroog kiezen... niet hoe anderen het zien.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
naaahhh hij doet het niet, ik zet puntjes en daar bl;ijft het bijhoe moet het verder??
quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wel submitten, en je geslacht neerzetten, en de puntjes goed neerzetten. Je moet JOU linkeroog kiezen... niet hoe anderen het zien.
Als je deed wat ik denk dat je deed, dan ben je niet de enige.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:37 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Adam Goldberg
[afbeelding]
Rutger Hauer
[afbeelding]
Dat lijkt erop![]()
* Idril-2 gaat slapen
welterusten allemaal en tot morgen, ofzo
George Clooney
Trustenquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:40 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Komt het dichtst in de beurt ja, behalve de lippen danquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:37 schreef Waxxer het volgende:
George Clooney
Kheb geen scanner, maar hij en zijn sanex gedoe stond in de afgelopen Squeeze.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:42 schreef Weemz het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de foto van de reclame van Sanex met Martin Verkerk?? Ik wil hem verwerken in een achtergrond, maar ik kan hem nergens vinden![]()
Ik lijk op Kevin Costner Rutger Hauer en Sean Conneryquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:33 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
En jij, en jij ???????????
Je HEBT dus een foto voor in je fotoboekje....quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik lijk op Kevin Costner Rutger Hauer en Sean Connery.
Daar gaat mijn Beav-beeldquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik lijk eigenlijk als 2 druppels water op Jude Lawquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:21 schreef Timmah het volgende:
[..]
Daar gaat mijn Beav-beeld
Ja toch?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik lijk eigenlijk ls 2 druppels water op Jude Law
Ouwe sokquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eg wel!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
![]()
Nee Ralph Fiennes en Jim Carrey zijn 18 zullen we zeggen :')quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ouwe sok
Neequote:Op donderdag 8 juli 2004 00:45 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, iemand nog wat heftigs gedaan??
Ik zal Cuba Gooding Jr de groeten doenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:54 schreef Waxxer het volgende:
timpie ook
verdwaalde vuurpijl.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:33 schreef DennisMoore het volgende:
Zon..
grr waarom woon je nou in utrechtquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
verdwaalde vuurpijl.
Wie?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:35 schreef Jerruh het volgende:
grr waarom woon je nou in utrecht.
Niemand?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:42 schreef Weemz het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de foto van de reclame van Sanex met Martin Verkerk?? Ik wil hem verwerken in een achtergrond, maar ik kan hem nergens vinden![]()
Ik weet niet eens over welke foto je het hebtquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:01 schreef Weemz het volgende:
[..]
Niemand?![]()
mits bier?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:42 schreef DennisMoore het volgende:
Squeeze is voor homo's.
quote:De artiesten die komen zijn namelijk:
100% Isis - Adam Beyer - Ben Sims - Benny Rodrigues - Billy Nasty - BK - Carl Cox - Chicks on Speed - Christian Smith - Christian Valera - Danny D - Darren Kay - Dave Clarke - David Caretta - Deep Dish - Dimitri - DJ Armin van Buren - DJ Eric de Man - DJ Erick E - DJ Jean - DJ Johan Gielen - Dj Joost van Bellen - DJ Lisa Lashes - dj Lucien Foort - DJ Marcella - DJ Markus Schultz - DJ Michel de Hey - Dj Per - DJ Remy - DJ Roog - DJ Sander - leinenberg - DJ Steve Hill - Don Diablo - Ed Real - Fausto - Flutlicht vs S.H.O.K.K - Guy Ornadel - Harry Lemon - Hybrid - Jack de Marseille - Jeff Mills - John Digweed - JP - Katana - Les Hemstock - M.I.K.E. - Marco V. - Markus Schulz - Matthew Dekay - Misja Helsloot - Miss Monica - Monika Kruse - Montana - Nobody Beats the Drum (NBTD) - Oxia - Pako & Frederik - Paul Glazby - Paul Oakenfold - PAV - Perry O'Neil - Phuture 303 - Plump DJ's - Proteus - Rank 1 - Rossi - Sasha - Scot Project - Secret Cinema - Spider - Technasia - Tom de Neef - Tom Harding - Umek - Yoji Biomehanika
Yaerrúúúúúhhh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:53 schreef Jerruh het volgende:
ja.
en hoi.
dus.
HEy jerruhquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:53 schreef Jerruh het volgende:
ja.
en hoi.
dus.
Alles goed mên!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:02 schreef Jerruh het volgende:
gerdooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
wazup!?!?!??!?!?
oeh ga je trouwens nog op vakantie!?
gaat zn gangetje he. dat is het zo'n beetje wel...quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:34 schreef Jerruh het volgende:
alles goe bart!?
wanneer gaan we da vieren?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaat zn gangetje he. dat is het zo'n beetje wel...
heb vandaag trouwens de officiele brief gehad dat ik aangenomen ben
(en gisteren dat ik geslaagd was)
Hoest met u?
(ff koffie drinken ben en cd fikken)
jearuuh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:45 schreef Jerruh het volgende:
blubbeeb!.,
ik heb nu onofficieel vakantie!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:49 schreef blublub het volgende:
[..]
jearuuh!
blubbeeb wil vakantie en óp vakantie
Ik wil ook!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb nu onofficieel vakantie!!!!!!!!!
week je of 2 denk ik....quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wanneer gaan we da vieren?.
das ook goedquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
week je of 2 denk ik....
of een keer overdag
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb nu onofficieel vakantie!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:20 schreef Jerruh het volgende:
het onweert hier.!!!!!
grmbl, ik heb geen zin om straks weeeer doorweekt bij de sushibar aan te komen
ik was gister na 5 minuten lopen al zo nat da ik maar in de plassen was gaan springen enzo!
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:06 schreef Ang3l het volgende:
hey, NU is het droog
alle bazen zijn op vakantie
alle collega's zijn al naar huis
ik heb nog vrij veel overtijd staan
Denk jij wat ik denk?
op de lantaarnpaal, de paraplu en de zwart-witte setting na leek het precies op mijquote:
waarom dacht ik aan abseilen van de kennedytoren met een badmatje van de ikea en dan opgevangen worden door de cortenstalen tegels aan de voet van de toren!?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
Het zou nogal vreemd zijn om jezelf in te smeren met slagroom en copier-toner, en dan te gaan rollebollen door het hoogpolig tapijt, Ang3l..
Nee, dat doe ik niet meer. M'n oog won altijd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:32 schreef Jerruh het volgende:
ow, leek net of je aan het handje drukken was met je oog.
verveel ons daar niet mee.quote:
oog om oog hequote:Op donderdag 8 juli 2004 16:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet meer. M'n oog won altijd.
Or else?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:38 schreef beaverhausen het volgende:
verveel ons daar niet mee..
Oog om hand in dit geval.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oog om oog he.
Was gewoon een verzoek.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Or else?.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:50 schreef Nouk het volgende:
JK flirt met iedereen, niet alleen met Skaai. En tussen Dirkh en stinkie loopt het tegenwoordig ook wel erg goed. Om nog maar niet te spreken over IBG en Wizarddragon dan.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:47 schreef beaverhausen het volgende:
Was gewoon een verzoek..
where to?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:54 schreef Markie-Mark het volgende:
eindelijk vakantie geboekt
100 meter naar rechts, bij het vierde kruispunt linksaf en dan tegenover de bakker.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Request... denied.
(Waar is 't gekkebekkentopic ook weer?)
wiz heeft toch al een ander neukertje?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik dacht al wat ruik ik?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:55 schreef Ang3l het volgende:Ben ik weer
*slagroom en toner afspoel*
Marmarisquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
where to?
sorry...quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik dacht al wat ruik ik?.
Succes alvast! Slechter dan ik kun je het niet doenquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:58 schreef Weemz het volgende:
Jeej! 30 augustus rij-examen
liefde zeg je?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wiz heeft toch al een ander neukertje?!
althans, liefde heet dat!
Webcam webcam webcam!quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:55 schreef Ang3l het volgende:Ben ik weer
*slagroom en toner afspoel*
You ain't seen nothing yetquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:57 schreef Jerruh het volgende:
en beaver op dreef!!!!!
OMG!
mijn woordenboek zegt ook niksquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
liefde zeg je?
*woordenboek pak*
*blader*
*lees*
Nee...zegt me niks.
Je moet ook je gewone woordenboek pakken, niet dat gay-dictionary geval!quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
liefde zeg je?
*woordenboek pak*
*blader*
*lees*
Nee...zegt me niks.
Thnx!quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:59 schreef Andyvie het volgende:
Succes alvast! Slechter dan ik kun je het niet doen
ja, ik ben zo'n gevaar op de weg die 5 keer heeft moeten afrijden
Oeh! Is dat net zoiets als Bubbles? Of een van die 80 andere namen die dat spelletje heeftquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ff Bustamoven
[afbeelding]
Daar was ik verslaafd aan!quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat is met die draakjes Bubble & BObble
stel je nie zo aan zegquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:03 schreef Markie-Mark het volgende:
wat een niveau weer hier zeg
en dat gezeik over wizard begint ook een beetje vervelend te worden
Ik quote alleen maar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:03 schreef Markie-Mark het volgende:
wat een niveau weer hier zeg
en dat gezeik over wizard begint ook een beetje vervelend te worden
weet ik, komt door de verhuizing van maandagquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:19 schreef Weemz het volgende:
He Beav, er klopt iets niet met je onderschrift...
niet proesten boven de frietjesquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:37 schreef Idril-2 het volgende:
*proest*
*frietjes ga bakken*
ajuu?quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:07 schreef Waxxer het volgende:
oh hello....
om in aapjestaal te praten
Dat zijn een hoop filmsquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:48 schreef Ang3l het volgende:
*knip*
GDVRRRR... niet allemaal binnen
Ik kan er ook niet wakker van liggen...quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:20 schreef Waxxer het volgende:
Hahahaha VLARP onderwerp van roddels?? Dan vervelen ze zich wel heeelll erg.... kweetniet hoor, maar jij doet geen vlieg kwaad, bent helemaal niet wild (op zich dacht ik) en dan zou jij opeens zomaar vreemd gaan enz enz enz.Puh, laat ze erin stikken en wees jij maar lekker gelukkig met je man
--->
jasper
Wat een ontzettend stomme actie![]()
Altijd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:22 schreef Markie-Mark het volgende:
valt er hier nog wat te nuecken
Je mag m'n collega wel hebben die continu probeert te doen alsof ie homo is en mij dan zogenaamd gaat versieren en sex met me wil...quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:22 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja ik, maar je hebt een man waar je nog eeeeeeen weekje op moet wachten en dan mag je weer!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:22 schreef Markie-Mark het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je mag m'n collega wel hebben die continu probeert te doen alsof ie homo is en mij dan zogenaamd gaat versieren en sex met me wil...
Gewoon stevig op z'n bek pakken.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je mag m'n collega wel hebben die continu probeert te doen alsof ie homo is en mij dan zogenaamd gaat versieren en sex met me wil...
Zo is Vlarpje nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:29 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Gewoon stevig op z'n bek pakken.
Wat een hetero is het toch.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo is Vlarpje niet
Het zou het wel oplossen inderdaad.. m'n collega's gaven me die tip ook alquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:29 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Gewoon stevig op z'n bek pakken.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik, maar je hebt een man waar je nog eeeeeeen weekje op moet wachten en dan mag je weer!
bel me
Da's gewoon een rechttoerechtaan verzoek om sexquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
Bel meWat zijn dit voor oneerbare voorstellen Waxxer, zo ken ik je helemaal niet
Hmmm, die kans is groot idd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het zou het wel oplossen inderdaad.. m'n collega's gaven me die tip ook al
Maar wellicht vind het allemaal wel gewoon echt heel interressant en is dit zijn manier om sex te krijgen met een jongen
Heeya Marcquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:36 schreef Marc_mga het volgende:
HAAAJ!! *binnenwapper*![]()
Jesus...een wappernicht.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:36 schreef Marc_mga het volgende:
HAAAJ!! *binnenwapper*![]()
Niet alles, heb nog steeds keelpijn (al een dikke week nu) maar ik heb wel mn diploma officieel nu enzoquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:37 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Heeya Marc
Alles goed????
Ah gefeliciteerd!! Misschien een beetje laat maar tochquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:38 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Niet alles, heb nog steeds keelpijn (al een dikke week nu) maar ik heb wel mn diploma officieel nu enzovanavond opgehaald op school
Beter dan een wap(pende)nichtquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:38 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Jesus...een wappernicht.
Jawel.. ziet er best leuk uit.. komt wel in aanmerking om een keer mee te doen met mij en m'n vriendquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:36 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hmmm, die kans is groot idd.
Ziet het er nog een beetje uit?
Ja idd, met zo iemand in mijn blikveld hou ik m'n lunch niet binnen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:40 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Beter dan een wap(pende)nicht![]()
Dat ik jou gezeldschap ga houden is nieuw voor me maar inderdaad, ik ga helaas het mooie maastricht tijdelijk verlatenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ah gefeliciteerd!! Misschien een beetje laat maar tochEn volgend jaar kom je mij gezelschap houden in Utrecht had ik begrepen
Hehehe. Dan moet je het wam houden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel.. ziet er best leuk uit.. komt wel in aanmerking om een keer mee te doen met mij en m'n vriend![]()
Hebbie al een kamer gevonden in Utrecht dan??quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:41 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Dat ik jou gezeldschap ga houden is nieuw voor me maar inderdaad, ik ga helaas het mooie maastricht tijdelijk verlaten(in het weekend ga ik steeds terug)
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:42 schreef Jerruh het volgende:
goedenavond!uitbulkt van sushi!
.
*vandaag gezien heb*quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:41 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ja idd, met zo iemand in mijn blikveld hou ik m'n lunch niet binnen.
Hey Jerruhquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:42 schreef Jerruh het volgende:
goedenavond!uitbulkt van sushi!
.
Nog niet, ga je me helpen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hebbie al een kamer gevonden in Utrecht dan??
Oh nee, weer één.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:43 schreef wizarddragon het volgende:
Owja..Utrecht gaat niet door. Tis a'dam geworden
Bijna weekend, dus met mij gaat het goed. Met jou ook inmiddels alweer een beetje?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:45 schreef Jerruh het volgende:
ysklontje!!!!!alles goe?
Jerruhquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:45 schreef Jerruh het volgende:
ysklontje!!!!!alles goe?
vanaf vandaga lekker vakantie vieren!!! dus da zit goed!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:46 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Bijna weekend, dus met mij gaat het goed. Met jou ook inmiddels alweer een beetje?
gelukkig!!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jerruh
Ik ben weer terug in t topic....eindelijk
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en de rest ook! een goeie maat van me heeft me vandaag weer goed emoed gegeven (lees je mee?)
Mooi zoquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gelukkig!!!!!.
ik mis je wel een beetje haha.
dus woensdag is rpefectemento!
als ie dan nog in de bios isquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:51 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Mooi zo
gaan we dan EINDELIJK genieten van Brad Pitt's sixpack op bioscoopformaat
Dat doe ik ook zekerquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:42 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hehehe. Dan moet je het wam houden.
Ja idd in de grote steden zal ie nog wel een tijdje draaienquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:57 schreef Weemz het volgende:
Troy is bij ons nog gewoon in de bios
Hmm het 6pack van BP is helaas al lang niet boeiend meer.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:51 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Mooi zo
gaan we dan EINDELIJK genieten van Brad Pitt's sixpack op bioscoopformaat
Watquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja idd in de grote steden zal ie nog wel een tijdje draaien
Dus dat gaat goedkomen Jerre
Ik heb anders gehoordquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:59 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hmm het 6pack van BP is helaas al lang niet boeiend meer.
als jij er es eentje kweekte, dan praten we verderquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:59 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hmm het 6pack van BP is helaas al lang niet boeiend meer.
niema dreageert op mijn binnenkomst, dus?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:02 schreef Marc_mga het volgende:
Niemand zegt wat over mijn foto![]()
![]()
Ow euh markie, ik vroeg je nog of je me ging helpen met kamer zoeken?
Smaken verschillen niet waar?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik heb anders gehoord
Zelfs mij heterovrienden raakten er niet over uitgepraat, maar dat was meer uit jaloezie
Hoe lang is het geleden dat je mij gezien hebt?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als jij er es eentje kweekte, dan praten we verder.
Ow sorry overheen gelezenquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:02 schreef Marc_mga het volgende:
Niemand zegt wat over mijn foto![]()
![]()
Ow euh markie, ik vroeg je nog of je me ging helpen met kamer zoeken?
wa vind jij dan een mooi buikje?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:05 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Smaken verschillen niet waar?
Oeh, even zoeken.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wa vind jij dan een mooi buikje?.
Ik mauw nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:12 schreef Jerruh het volgende:
mark, mauw nie!.
tja ik akn je ook nie altijd trainen en je van het bier af houdenquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:14 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik mauw niet
Ik constateer alleen dat het project "help markie aan een wasbordje" enige vertraging heeft opgelopen
Mja dat verdomde bierquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja ik akn je ook nie altijd trainen en je van het bier af houden.
Hoe is 't??quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:19 schreef Jerruh het volgende:
ik denk het ook nie mark.
vlarpie
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wa vind jij dan een mooi buikje?.
goed goed haha, ik ga over tien minuten uitquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe is 't??
kijk zo mag ik het zienquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:21 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kom op, schiet me maar af.
*tegen handdoek por*quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:21 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
beter! Ik ga morgen maar weer denk ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
goed goed haha, ik ga over tien minuten uit.
Ik ook, maar ik acht de kans klein dat ik je tegenkom.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
beter! Ik ga morgen maar weer denk ik
Grrr door mensen als jij zit ik nu in kamernoodquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:06 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ow sorry overheen gelezen![]()
Ik woon zelf niet in Utrecht, ben nu eigenlijk ook soort van op zoek. Ik woon op zich vrij dicht bij Utrecht maar wil nu toch echt iets voor mezelf
Vraag of NathaN een kamertje voor je hebt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:28 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Grrr door mensen als jij zit ik nu in kamernoodIk heb erger een kamer nodig !
En @ Jerruh; HAAAAAJ!!
Ik heb ook niet gesuggereerd dat die kans aanwerzig wasquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:27 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik acht de kans klein dat ik je tegenkom.
Nee maar wie eil mij nou niet tegenkomen tijdens het uitgaan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gesuggereerd dat die kans aanwerzig was
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:29 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Vraag of NathaN een kamertje voor je hebt.
Zat je weer op Chatboy Andy?!quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:39 schreef Andyvie het volgende:
*netwerk schop*
Heb ik een leuke chat, vliegt heel internet eruit en nou is ie er natuurlijk niet meer
Uhm.. not me?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:31 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Nee maar wie eil mij nou niet tegenkomen tijdens het uitgaan?
Nee, op gay.nl en op MSNquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zat je weer op Chatboy Andy?!
Hoe groot schat je die kans in?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. not me?
Mocht ik je ooit tegenkomen, dan ga ik toch hoi zeggen...
Uhm...quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:47 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hoe groot schat je die kans in?
Geen idee. Wat is er dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm...
nou, wat doe jij 7 augustus?
Dan komt 80% van de homo's naar Amsterdam?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:53 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Geen idee. Wat is er dan?
Oh god.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan komt 80% van de homo's naar Amsterdam?
Dat is 2 keer.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:59 schreef wizarddragon het volgende:![]()
Dance Valley toch?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm...
nou, wat doe jij 7 augustus?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:29 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Vraag of NathaN een kamertje voor je hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]!!! een hele kelder misschien
.
@marc: tja, klinkt hard, maar iedereen zoekt kamers, ver reizen of niet, je wordt toch op een bepaalde manier van het leven daar gesneden door OV. sommigen hoeven maar een half uur te reizen maar kunnen ook maar tot half toien in utrecht blijven in verband met OV. da is eigenlijk zon beetje het hele eiereten
Oh, jij betaalt liever gewoon huur?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:06 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat gaypride gedoe...quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dance Valley toch?
Wat hoe wie waar hoeveel?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:14 schreef Jerruh het volgende:
oeh en ik kan een scooter van iemand overkopen!!!!
guido (nee nie nathan) heeft een puch zip en hij heeft een auto, dus hij wilde m wegdoen, voor 300 euroquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:16 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Wat hoe wie waar hoeveel?
Inderdaad *brrr*quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:08 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Oh, jij betaalt liever gewoon huur?
Nee een alleenstaande man die een 19 jarige student in huis wil nemen, geeft te denken.
Ow okay... nou ik zit dan in Dance Valley..quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat gaypride gedoe...
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:21 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hihi, en die had je zeker ook verdiend, of niet?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Kom je uit de bios van The Day After Tomorrow..... pleurt er een waterval vanaf het dak van de bioscoop. Ik dacht ik zit IN de film"Where's my close-up?!"
Marc, leuke foto! je staat er superbraaf en leergierig opquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:48 schreef Marc_mga het volgende:
Marcjuh op diploma uitreiking terwijl hij naar een verhaaltje van zijn mentor luistert over zichzelf, foto gemaakt door een vriendin en ex-klasgenote.
de rest op de foto zijn leraren en andere ex-klasgenoten
Schat...ik zag dat wel hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:15 schreef Waxxer het volgende:
hallo?? Kroegtijd is nog niet voorbij
iemand iemand iemand IEMAND hier??
Heyquote:Op vrijdag 9 juli 2004 07:32 schreef Idril-2 het volgende:
Goeiemorgen, Vlarp
de ochtendploeg is weer present![]()
wat een liev schattig kusje!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:39 schreef xman het volgende:
Môge![]()
Ja lief hè?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:40 schreef blublub het volgende:
[..]
wat een liev schattig kusje!
jah keilief!quote:
Queer As Folkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:48 schreef blublub het volgende:
[..]
jah keilief!
ohw hallo, maar wie is dat dan?
de wattes?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Queer As Folk
Das een amerikaanse tv-serie. Gebaseerd op de Engelse tv-seriequote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:54 schreef blublub het volgende:
[..]
de wattes?
http://www.showcase.ca/queerasfolk/quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:54 schreef blublub het volgende:
[..]
de wattes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |