kijk eens in de openingspost van het vorige topic....quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:35 schreef Jerruh het volgende:
zooo, ff geen blokje, hoe mot da?.
en link naar vorig topic: [HOMO] - 969 - Adventure of the past, July 11th, Hofnar
Gewoon mijn foto neerzetten. Dat moet afschrikken.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:35 schreef Jerruh het volgende:
zooo, ff geen blokje, hoe mot da?.
en link naar vorig topic: [HOMO] - 969 - Adventure of the past, July 11th, Hofnar
neuh, dat werkt niet, krijg je zelfs groupies van vrees ikquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:38 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Gewoon mijn foto neerzetten. Dat moet afschrikken.
Ik ben geen 18 meer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, dat werkt niet, krijg je zelfs groupies van vrees ik
life's over when you reach 18?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:42 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik ben geen 18 meer.
trusten Andy!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:58 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga zoetjes aan eens richting mijn bedje.
Truste alvast iedereen!
*dat gemist heb*quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:58 schreef Weemz het volgende:
Zo... tenminste wèl een stukje na/tijdens de aftiteling in Shrek 2... WOEI!
Goed he?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:58 schreef Weemz het volgende:
Zo... tenminste wèl een stukje na/tijdens de aftiteling in Shrek 2... WOEI!
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
*dat gemist heb*
was het leuk stukje?
Hahaaiquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Hohooi
Heej Hoiquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Hohooi
je blijkt indruk gemaakt te hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:07 schreef Waxxer het volgende:
hahahaha jeeeetje, ik heb een nieuw gay.nl profiel waar op de foto's alleen mijn ogen staan, ik maak een opmerking naar mijn ex (die ik wekelijks nog zie) "hapje eten....?" (een jongen in 'onze' tijd vroeg dat vaak als hij weer eens uit eten wilde), krijg ik als antwoord: "ja goed maar wie ben je dan?"
Waxje doe die ogenfoto eens invoeren op http://www.gabitus.com/eng/analogia/2quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:07 schreef Waxxer het volgende:
hahahaha jeeeetje, ik heb een nieuw gay.nl profiel waar op de foto's alleen mijn ogen staan, ik maak een opmerking naar mijn ex (die ik wekelijks nog zie) "hapje eten....?" (een jongen in 'onze' tijd vroeg dat vaak als hij weer eens uit eten wilde), krijg ik als antwoord: "ja goed maar wie ben je dan?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |