nee hoor, er zijn echt tweebaansrotondesquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:34 schreef Kralingen het volgende:
Jezus.. ik hoop jou nooit op Hofplein tegen te komen..die blauwe staat fout voor gesorteerd... die rode heeft voorrang.. ,de blauwe moet gas terug nemen en naar de rechterbaan *buitenkant van de rotonde*
je haalt hier even 2 dingen door elkaar.. rechtdoor op dezelfde weg heeft voorrang en de regel korte bocht voor lange bocht. . Maar dat geldt in dit geval duidelijk niét !quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:41 schreef calvobbes het volgende:
Ook al slaat de rode niet gelijk af, dan heeft die nog voorrang, verkeer dat op dezelfde weg rechtdoor gaat heeft voorrang boven verkeer dat afslaat. En de rotonde word gezien als weg, weliswaar een ronde weg
Dat is tenminste wat ik er van denk te weten
Maar die peilen kunnen toch nooit zo staan ? Dat staat dan in de rotonde aangegeven, nooit op die manier ervoor.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:40 schreef bugeye het volgende:
ik zal ff duidelijker tekenen zo
volgens mij heb ik iets niet goed gedaan
rood gaat rechtdoor op dezelfde weg en blauw niet. calvobbes heeft gelijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:43 schreef Kralingen het volgende:
[..]
je haalt hier even 2 dingen door elkaar.. rechtdoor op dezelfde weg heeft voorrang en de regel korte bocht voor lange bocht. . Maar dat geldt in dit geval duidelijk niét !
De rotonde is toch een apart weg? En als je van de rotonde af gaat, dan sla je toch af?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:43 schreef Kralingen het volgende:
je haalt hier even 2 dingen door elkaar.. rechtdoor op dezelfde weg heeft voorrang
Dat is alleen bij kruispunten toch zo?quote:de regel korte bocht voor lange bocht. . Maar dat geldt in dit geval duidelijk niét !
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:44 schreef Kralingen het volgende:
[..]
Maar die peilen kunnen toch nooit zo staan ? Dat staat dan in de rotonde aangegeven, nooit op die manier ervoor.
Juist, zo is dat.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:37 schreef duvelBE het volgende:
ja, die rode houdt zich niet aan de verkeersregels. Let op die pijltjes op het wegdek. Daardoor zou deze situatie NOOIT kunnen voorkomen. De rode zit verkeerd, dus de blauwe zal wel voorrang hebben.........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |