mooie screens!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:34 schreef Kiff het volgende:
Nog wat screens van Prince Of Persia 2 :
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem boxed compleet staan!
Tis niet dat ik een gba heb, maar ik vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:19 schreef koei het volgende:
[..]
Is dat die gameshop onderin bij de V&D? Daar moet ik ook altijd even naar binnen als ik in het centrum van Rotterdam loop. Fliepke, in deze winkel hebben ze e-readers en animal crossing kaarten (alleen zijn die AC kaarten best flink prijzig).
En dan kom ik eraan, leg ik Zelda op de tafel en dan wordt ik zeker het huis uit gezetquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:37 schreef Oksel het volgende:
Gamecubemaster: Heb je 4Swords al? Zin om die binnenkort met Roy, Lexie en mij te spelen?
Ja precies dat is de future zone. Ik was er anderhalve week geleden nog geweest maar ik vind die winkel wel duur (ik kwam er voor een freeloader die ik nu 10 euro goedkoper heb) Maar ze hebben er zeker mooie spullen staanquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:19 schreef koei het volgende:
[..]
Is dat die gameshop onderin bij de V&D? Daar moet ik ook altijd even naar binnen als ik in het centrum van Rotterdam loop. Fliepke, in deze winkel hebben ze e-readers en animal crossing kaarten (alleen zijn die AC kaarten best flink prijzig).
Ik heb daar ook een tijdje geleden een hori controller zien liggen voor 35 euro ofzo, maar dat vond ik toch nog best prijzig in vergelijking met de lik-sang prijs. Ik ben nogsteeds aan het twijfelen of ik 'm nu zal gaan halen of niet. Mn college's zijn toch afgelopen dus de komende maand ben ik toch niet in Rotterdam. Begin augustus pas weer dus voorlopig hoef ik er niet over na te denken...)
Nee, nee.. ff serieus.. waar ligt ijsselmuiden? En hoe oud ben je?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
En dan kom ik eraan, leg ik Zelda op de tafel en dan wordt ik zeker het huis uit gezet![]()
IJsselmuiden ligt ong bij Zwollequote:Op donderdag 8 juli 2004 14:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, nee.. ff serieus.. waar ligt ijsselmuiden? En hoe oud ben je?
Btw: Roy kan niet zuipen.![]()
Maak me niet zo jaloers zegquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn God wat is Viewtiful Joe cool zegIk heb net Hulk Davidson (eindbaas lvl 2) in één keer verslagen
Maar het was close. Slow, Mach en Zoom zijn zulke toffe opties, dat moet je zelf gezien hebben.
quote:Konami heeft vandaag bevestigd dat Pro Evolution 4 op zowel de PlayStation 2, Xbox en GameCube uit zal gaan komen. Voorheen was de serie exclusief voor de PlayStation 2, maar met deel vier komt daar een einde aan.
Eerder melde Konami ons al dat er 'een' Pro Evolution spel op de Xbox zou verschijnen. Dit wordt dus Pro Evolution 4.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
PES4 definitief OOOOOOK naar de Cube.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Mario Controller in meerdere aanzichten:
[afbeelding] [afbeelding]
Doosje:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
PES4 definitief OOOOOOK naar de Cube.
[..]
Speel jij toevallig op Kidsniveauquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn God wat is Viewtiful Joe cool zegIk heb net Hulk Davidson (eindbaas lvl 2) in één keer verslagen
Maar het was close. Slow, Mach en Zoom zijn zulke toffe opties, dat moet je zelf gezien hebben.
heb ik ook gedaan en nog waren sommige levels te moeilijkquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:39 schreef Lexie het volgende:
[..]
Speel jij toevallig op Kidsniveau
die is echt lastig ja!quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:31 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben mario sunshine is weer een keer aan het spelen
maar ik kan die ene shine niet halen dat je een vrucht uit een machine moet halen, die aan yoshi moet voeren en dan vissen onder moet spuiten zodat je er op kan staan![]()
Die controller is zo coolquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Mario Controller in meerdere aanzichten:
[afbeelding] [afbeelding]
Doosje:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |