Hoeveel kost ie?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:18 schreef Adelante het volgende:
ik heb de oranje "spice" controller besteld bij dvdsoon.com
alleen is er wel een levertijd van 3 tot 5 weken
Volgens mij werkt die E-reader alleen als je dat ding op je Gameboy Advance aansluit & Animal Crossing + hebt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:23 schreef Fliepke het volgende:
Een gadget die we hier niet kennen, de nintendo E-reader:
http://www.nintendo-e-reader.com/
Deze sluit je aan op je GBA en dan kun je bepaalde kaartjes lezen als een soort van streepjescode, en dan kun je in sommige spellen zoals Animal Crossing bepaalde dingen unlocken, die je anders nooit zou kunnen krijgen.
Nu vroeg ik mij af in het kader van de release van Animal Crossing hier in Europa, als men die extra's wel gewoon beschikbaar maakt voor ons, zonder die e-reader? (ik heb trouwens sowieso een hekel aan die halve koppelverkoop van Nintendo, maar dat terzijde).
Roy wist het niet, en lexie ook niet. Wie wel?
Ja dat snap ik.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij werkt die E-reader alleen als je dat ding op je Gameboy Advance aansluit & Animal Crossing + hebt.
Mail ze ff zou ik zeggenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Maar ik vroeg me dus af als die content voor ons gewoon beschikbaar is, aangezien je hier geen e-reader hebt.
Is nintendo zo'n bedrijf dat reageert op zn mail dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Mail ze ff zou ik zeggen![]()
Nou, ik ga even een mailtje opstellen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Nintendo reageert zelfs binnen een paar dagen, soms zelfs dzelfde dag nog![]()
Kun je ze dan gelijk even vragen of ze Baten Kaitos willen uitbrengen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou, ik ga even een mailtje opstellen.
Oh en dan wel vanuit het perspectief van een 6 jarige, gewoon om te dollen.
Ze zijn inderdaad vrij snel met reageren, maar heb ze ook nog maar 1x nodig gehad via mail en dat was dezelfde dag nog opgelostquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Nintendo reageert zelfs binnen een paar dagen, soms zelfs dzelfde dag nog![]()
Metroid Prime 2: Echoes zal de zelfde controls hebben als deel 1. Ik vind het eigenlijk best vervrissend. Een first person game met maar 1 stick om te lopen & te mikken. Tis vooral handig als je van de N64 overschakelt op de Cube.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mijn GC ervaring..
*knip*
0909-Nintendoquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:32 schreef Fliepke het volgende:
och weet je wat, ik bel ze gewoon.
*inlijst*quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
. De GameCube is okay
.
waarom zou je een 0900 nummer bellen als ze ook gewoon een lokaal tarief nummer op hun site hebben staan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
0909-Nintendo
Staat cool op je telefoonrekening?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
waarom zou je een 0900 nummer bellen als ze ook gewoon een lokaal tarief nummer op hun site hebben staan?
dat nintendo wordt dan vast gewoon vertaald naar de cijfertjes, denk je niet?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Staat cool op je telefoonrekening?
Even een serieuze vraag, waar staan diequote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
waarom zou je een 0900 nummer bellen als ze ook gewoon een lokaal tarief nummer op hun site hebben staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |