Goed en objectiefquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:15 schreef Lexie het volgende:
Roy, mijn opstel.
Mijn gamecubeen ik.
De gamecube. Ik heb hem meteen gekocht toen hij uitkwam. Via een vage site heb ik hem zelfs voor maar 190 euro op de kop weten te tikken. Ze kwamen hem zelfs brengen, ik moest alleen even afspreken op een parkeerplaats...verdacht... Gelukkig bleek de verkoper te vertrouwen, en werd ik niet opgescheept met een doosje bakstenen.
Daarna ben ik meteen naar het centrum geweest en een spelletje gekocht. Het was liefde op het eerste gezicht. Wat een graphics, wat een controls, wat een gameplay! De jaren verstreken, en mijn collectie dijde langzaam uit. Wat extra games, memorycardje, GBplayer, extra controllers.....
En wat vind ik er nu van, na al die jaren? De gamecube is voor mij de enige console, en nee, ik ben geen fanboy. De Xbox heeft zo zijn voordelen, en de ps2 ook vast wel. Maar als het om spellen gaat, kan ik niet zonder de Nintendomagie. Wat moet ik met Halo, als ik Mario, Zelda en Pikmin kan spelen? Wat moet ik met GTA, als ik Viewtiful Joe, Ikaruga, en Metroid Prime heb? Natuurlijk, de gamecube mist een aantal dingen, zoals een goede onlinesupport, en 3rd party ondersteuning. Maar dit zijn nu net de dingen waar ik weinig om geef, dus als echte nadelen beschouw ik het niet (alhoewel ik soms stiekem wel jaloers ben op live)..
Is de gamecube een goede console? Ja
Zitten er nadelen aan? Ja
Is hij voor iedereen geschikt? Nee
Is het de beste console? Nee
Is het de beste console voor mij, zal ik hem nooit verkopen, heb ik er uren geweldige lol mee gehad, is het volgens mij de beste Nintendoconsole aller tijden, geniet ik er nog steeds van om avonden lang te multiplayeren, en verheug ik me op de komende vrachtlading aan topgames?JA!!!!
GET VIEWTIFUL!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:21 schreef Adagio het volgende:
SHINE GET! CUBE ON!
VJ is echt te heftig, deel 2 komt er al aan las ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
GET VIEWTIFUL!!Toch een tof spel voor die 20 pleuro
Na twee weken heb ik pas tweenlevels gehaaldquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:25 schreef Adagio het volgende:
[..]
VJ is echt te heftig, deel 2 komt er al aan las ik
Ik zit je op de hielenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:31 schreef Lexie het volgende:
[..]
Na twee weken heb ik pas tweenlevels gehaald
Maar ik ga door tot het einde.
wij hebben ook zo een geile php dingetjes (zelfs een pricecompare waar de xboxers jaloers op zijn hehehehe)quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens kan ik al wat dingetjes verklappen over onze OP in vergelijking met die van de Xdoos.
We gaan niet smijten met specs, we hebben zelfgeschreven beschrijvingen en helaas niet zulke geile PHP dingetjes.
Prima. Even alles op de schop nemen en kijken of er wat bijkan-wegkan.quote:Maar misschien moeten onze huidige OP eens goed bekijken en wat aanpassingen maken zodat het een wat duidelijker geheel wordt.
quote:July 07, 2004 - Swingin' Ape Studios, of Metal Arms: Glitch in the System fame, has been appointed by Blizzard to henceforth develop StarCraft: Ghost, the oft delayed third-person action / adventure adaptation of Blizzard's acclaimed RTS franchise.
The news came as somewhat of a shock. Just two weeks earlier it was announced that Nihilistic, Ghost's former developer, would no longer be at the helm of the project. Nihilistic's departure was said to be the result of timing issues. Hours later Blizzard officially stated that the company would first "evaluate" potential third-party developers before ultimately deciding whether or not to finish the game in-house. That was one hell of an evaluation.
Not only will Swingin' Ape first finish development on StarCraft: Ghost, the agreement states that Swingin' Ape will in the future collaboratively develop multi-platform titles with Blizzard based off Blizzard licenses. This could mean more Diablo, Warcraft, and StarCraft for all platforms.
Mike Morhaime, Blizzard Entertainment president and co-founder:
"The team at Swingin' Ape Studios is a very talented group of developers with a proven ability to deliver extraordinary games. We're confident that this partnership will result in titles that achieve the level of quality that players have come to expect from Blizzard products."
No other new details regarding StarCraft: Ghost, its release date, or these other proposed products have been announced. As always, stay with us for information as it happens. And, if you're a Ghost fan, feel free to add the title to your watched list so that we might be able to email you the latest updates as they happen.
quote:Like Advance Wars or even Final Fantasy Tactics, each battle in Souen no Kiseki will have a different objective. You'll need to do everything from clearing a map of enemies to securing enemy positions. Like all other installments, each unit in the game is an individual and irreplaceable. Once one of your men falls in battle, he's gone for good, so you'll need to keep close watch on your favorite units. Some of your units will be expert magic users, while others will employ long ranged or close combat weapons. It'll be up to you to decide how to deploy each unit according to his expertise. Also, characters can discover their "hidden purpose," which will affect the way each unit develops new abilities. Whether a character's "hidden purpose" will fundamentally change the way he learns abilities is unknown, but you can bet Souen no Kiseki will dish out plenty of surprises.
How will Fire Emblem: Souen no Kiseki fare against its predecessors? Will it deliver enhanced graphics and equally improved gameplay? Early indications point to a new installment that sticks to what works, albeit with a sparkly new graphics engine and spruced game mechanics. Plus, we can expect the same narrative complexity and strategic depth that made us covet those lucky Japanese gamers more than a decade ago. Hopefully, we'll get a copy of Fire Emblem: Souen no Kiseki in short order. Once we do, you can bet we'll sink countless hours on the title to bring you an in-depth report.
Cube is overal net 2e achter de Xbox, wat niet gek is vanwege de betere hardware in de Xbox. Controllerkeuze is misschien doorslaggevend voor veel mensen.quote:Final Verdict
With great power, comes great responsibility. We're entrusted to deliver you're the superior version, a clear recommendation. This is easy. Easier than protecting a huge metropolitan city while battling your emotions for true love you can't have and other mutated folks with giant arms and super strength.
Xbox. It's the best version for technical merits. The visuals are just better. It's that simple. Behind it, GameCube and PS2 are quite close, but we'd slip GameCube ahead of PS2 by a nose. It has a cleaner look about it.
So, go. Get swinging and saving the city from Doc Ock and all those stupid, purse-snatching thugs. You only have three years to complete all the tasks until Spider-Man 3 hits the silver-screen.
Persoonlijk vind ik dat zulke games beter tot hun recht komen op de GBA.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerst binnenkort de GBA versie spelen, en dan weet ik of deze Cube versie een musthave wordt of niet
Maar wel Final Fantasy Tactics op de PSX willen gamen hequote:Op donderdag 8 juli 2004 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat zulke games beter tot hun recht komen op de GBA.
Final Fantasy Tactica Advance heb ik grijs gespeeld op de GBA. Ik wil meer...meer...MEER!quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar wel Final Fantasy Tactics op de PSX willen gamen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |