Ook salaris kan nogal flink oplopen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:27 schreef StarGazer het volgende:
Belachelijk hoe Ajax altijd maar weer weet te melden dat bepaalde spelers financieel niet haalbaar zijn. Ze proberen het niet eens volgens mij. Wrom kon Ajax 5 jaar geleden wel diep in de buidel tasten voor een Machlas en Laudrup en nu niet meer? Ik zeg niet dat ze zoals PSV moeten gaan kopen kopen kopen, maar een nieuwe rechtsbuiten/linksbuiten a la Gronkjaer zou wel welkom zijn. Kwil in ieder geval GEEN Sikora bij de eerste elf zien.
True. Maar Machlas, Laudrup en nog meer hebben destijds ook een riant salaris gekregen. Ajax wist dat van te voren, en heeft ze toch aangetrokken. Nou was Laudrup geen geldwolf, z'n salaris drukte zwaar op de begroting hoor...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:38 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ook salaris kan nogal flink oplopen.
Misschien kunnen ze hen niet meer betalen omdat Ajax nu niet meer elk jaar een Europese finale speelt? Misschien omdat er véél verandert is qua transfers in vijf jaar?quote:Belachelijk hoe Ajax altijd maar weer weet te melden dat bepaalde spelers financieel niet haalbaar zijn. Ze proberen het niet eens volgens mij. Wrom kon Ajax 5 jaar geleden wel diep in de buidel tasten voor een Machlas en Laudrup en nu niet meer? Ik zeg niet dat ze zoals PSV moeten gaan kopen kopen kopen, maar een nieuwe rechtsbuiten/linksbuiten a la Gronkjaer zou wel welkom zijn. Kwil in ieder geval GEEN Sikora bij de eerste elf zien.
je kan het ook zien als tevredenheid dat er niemand is weggegaanquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:07 schreef Sloggi het volgende:
Eredivisievoetbal.com Poll
Wie is qua transfers het beste uit de zomerstop gekomen?
Ajax (13) 28%
PSV (14) 30%
Feyenoord (10) 22%
Overig (9) 20%
Ajax heeft ook veel spelers gekocht ja
Zoals ik al zei, moet je niet kopen om te kopen. Maar er is gewoon momenteel een gebrek aan een linksbuiten. Je hebt Mitea, en meer niet. (Aangezien ik Sikora en Soetaers heb afgeschreven, evenals de rest hier) Daarom vind ik dat Ajax wel meer z'n best mag doen om daar een goede vervanger voor te vinden. Dat Ajax zich in vergelijking tot de periode '97/'99 meer met de jeugd bezig houdt, ben ik uitermate tevreden mee. Want potten breken met al die aankopen deed Ajax niet, op de gebroeders Laudrup en de meneertjes Gronkjaer en Arveladze na dan. Dát bedoel ik er dus mee. En dat er op het gebied van transfers veel is gebeurd de laatste 5 jaar is misschien wel zo, maar dat neemt niet weg dat Ajax het wel echt moet proberen. Ajax heeft internationaal een naam, en zal buitenlandse spelers sneller aanspreken dan Psv of Feyenoord. Anders was Brian Laudrup destijds wel naar psv gegaan. Maar goed, de zomer is nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:17 schreef keeper het volgende:
Misschien hebben ze geleerd van het verleden? Je kan moeilijk zeggen dat de komst van Machlas een succes is geworden.
Van Laudrup (beide) opzich sportief nog wel, maar financieel niet natuurlijk.
wees toch niet zo onrealistischquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:59 schreef Praag het volgende:
Ik wil dat we de CL weer winnen! Liefst 3 keer op een rij.
laten we eerst dit jaar de treble maar weer eens halenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wees toch niet zo onrealistisch![]()
we winnen 'm hooguit maar 2x op rij![]()
dus alleen mitea op links, en wat hebben we op rechts? de ridder en de mul die er naar mijn mening nog niet helemaal klaar voor zijn en sonck en pienaar die liever en beter tot hun recht komen op een andere positie, dus het wordt dit jaar toch maar 4-4-2 ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, moet je niet kopen om te kopen. Maar er is gewoon momenteel een gebrek aan een linksbuiten. Je hebt Mitea, en meer niet. (Aangezien ik Sikora en Soetaers heb afgeschreven, evenals de rest hier) Daarom vind ik dat Ajax wel meer z'n best mag doen om daar een goede vervanger voor te vinden. Dat Ajax zich in vergelijking tot de periode '97/'99 meer met de jeugd bezig houdt, ben ik uitermate tevreden mee. Want potten breken met al die aankopen deed Ajax niet, op de gebroeders Laudrup en de meneertjes Gronkjaer en Arveladze na dan. Dát bedoel ik er dus mee. En dat er op het gebied van transfers veel is gebeurd de laatste 5 jaar is misschien wel zo, maar dat neemt niet weg dat Ajax het wel echt moet proberen. Ajax heeft internationaal een naam, en zal buitenlandse spelers sneller aanspreken dan Psv of Feyenoord. Anders was Brian Laudrup destijds wel naar psv gegaan. Maar goed, de zomer is nog niet voorbij.
dat kan dus nog wel us een probleem gaan worden (de redenen die ik hierboven heb genoemd)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:13 schreef F1Bas het volgende:
Koeman heeft gezegd in 9 van 10 wedstrijden 4-3-3 te spelen.
was 3 jaar geleden of zoiets wel goed dacht ik, maar daarna weinig van gehoord, was berhuurd aan AIK geloof ik, maar bracht er daar ook weinig van terechtquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:25 schreef gras het volgende:
Kwame Quansah word één jaar verhuurt aan Heracles Almelo, althans dat staat in een lokaal krantje daar.
In de jeugd scoorde hij er goed op los. Is vervolgens verhuurt aan GBA en AIK Solna, maar kon inderdaad niet echt potten breken.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
was 3 jaar geleden of zoiets wel goed dacht ik, maar daarna weinig van gehoord, was berhuurd aan AIK geloof ik, maar bracht er daar ook weinig van terecht
Een consistent elftal.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:26 schreef S-Two het volgende:
mijn opstelling voor komend seizoen:
-----------------------------------lobont/stekelenburg--------------------------------------
----------de jong--------------heitinga-------------escude------------maxwell-----------
---------pienaar---------------galasek-------------sneyder-----------vd vaart-----------
-----------------------------------Zlatan-------------Sonck???------------------------------
of vd vaart voorin en dan obodai of zo er bij in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |