Ik heb hem gevonden!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:49 schreef Praag het volgende:
Waar is Abu voor het laatst gesignaleerd? Ghana?
stieken?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:36 schreef keeper het volgende:. In de das zelf zit echter wel weer een mooi grapje, namelijk een grote witte 1, die verwijst naar het landskampioenschap van vorig jaar (en stiekem naar het feit dat Ajax gewoon de #1 van Nederland is natuurlijk.).
[afbeelding]
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=35351
Hij bedoeld dat het wel erg opvaltquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:47 schreef keeper het volgende:.
Jij moet zonnodig roepen dat Koeman overschat wordt, lik-op-stuk meneertjequote:Op donderdag 8 juli 2004 14:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wie roept er dan dat Feyenoord met Gullit de CL wint?
Dat is toch ook zoquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij moet zonnodig roepen dat Koeman overschat wordt, lik-op-stuk meneertje
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:49 schreef Praag het volgende:
Waar is Abu voor het laatst gesignaleerd? Ghana?
Daar dusquote:Yakubu ziek in Ghana
Het NOS Sportjournaal meldt dat er inmiddels contact is geweest met Yakubu. De Ghanees kwam niet opdagen op de eerste training en zowel Ajax als zijn zaakwaarnemer wisten niet waar hij uithing. Het blijkt nu dat hij ziek op bed ligt in Ghana waar hij verbleef vanwege interlandverplichtingen. Het is de bedoeling dat hij begin volgende week naar Nederland komt voor onderhandelingen over een overgang op huurbasis naar Vitesse.
Nee hoor, voorlopig heeft ie het heel aardig gedaan...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo
Ach hij heeft een goed team om zich heen. Koeman leert nog erg veel, en daar horen ook fouten bij. Het is nóg geen topcoach. HIj heeft erg veel te danken aan Bruins Slot en Krol.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee hoor, voorlopig heeft ie het heel aardig gedaan...
Als ie dit jaar derde wordt ofzo, krijg je misschien gelijk
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAXquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:38 schreef Chadi het volgende:
AJAAAAAAX
Ik hoop dat ie wat minder beslissende fouten maakt in de CL dit jaar... EN dat zlatan zich nu ns lekker in zijn vel voeltquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ach hij heeft een goed team om zich heen. Koeman leert nog erg veel, en daar horen ook fouten bij. Het is nóg geen topcoach. HIj heeft erg veel te danken aan Bruins Slot en Krol.
Blij dat 'ie terecht is. Ivoorkust is natuurlijk weer een ander land, maar je weet het maar nooit wat die Afrikanen uitvreten met elkaarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daar dus
Nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:56 schreef methodmich het volgende:
Morgen tegen FC Omniworld. Gaat de 10 gehaald worden of niet?
Pas op, als wij zeggen dat Ajax een goede ploeg heeft worden we uitgelachen en arrogant gewaand.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ach hij heeft een goed team om zich heen. Koeman leert nog erg veel, en daar horen ook fouten bij. Het is nóg geen topcoach. HIj heeft erg veel te danken aan Bruins Slot en Krol.
Lekker belangrijk! Zelfs afgelopen seizoen heeft hij volgens mij vaker gescoord dan Soetaers, die meer speelde en wel mag blijven.. Als ik het mis heb, hoor ik het graag..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
O ja, Sikora kan echt NIKS, hij kan nog niet eens touwtje springen
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
hm.. nog slechter gemiddelde ook dus.. zaten voor beiden ook veel invalbeurten bij natuurlijk.. maar goed.. ik zie Victor nog wel op rechtsbuiten komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |