Chelsea.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:00 schreef tong80 het volgende:
Waar haal je een goede rechtsbuiten vandaan ?
Wie dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Chelsea.
Gronkjaer, maar dat is ijdele hoop, waarschijnlijk ook te duurquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wie dan?
SQD kan fantastische voorzetten geven. Als 'ie dat nou wat vaker deed...quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
mooie half lange ballen
Gronkjear speelt volgend seizoen bij Bimingham.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gronkjaer, maar dat is ijdele hoop, waarschijnlijk ook te duur![]()
Omdat Ajax niet zo'n goed team als Porto heeft/had en omdat Ajax geen topcoach heeft?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Koeman heeft gezegd dat als Porto de CL kan winnen, en Griekenland met een minder team het EK kan winnen, waarom Ajax dan niet de CL zou kunnen winnen.
Heeft ie al getekend dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gronkjear speelt volgend seizoen bij Bimingham.![]()
Eens. Evenals Gullit trouwens, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, Koeman wordt enorm overschat.
Blind was de nummer 3, check je feiten. Het feit dat een verdediger toen inschoof lag niet aan het systeem, maar aan Blind zelf. Dat was iig de reden waarom Cruyff hem in de jaren '80 bij sparta weg haalde. Je moet een hele goede voetballer zijn om aan te kunnen voelen wanneer je wel en wanneer je niet een linie naar voren kan. Baresi kon dat, Koeman kon dat, Blind kon dat, maar zo gek veel meer ken ik niet die dat perfect beheersten.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:45 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik schreef al bij de A1, in de tijd van Danny Blind speelde Ajax eerder een 3-4-3. Want de 4 schoof altijd door. Ajax 1 speelt niet meer met doorschuivende verdedigers (dus altijd doorschuiven) maar met 4 verdedigers ook bij de opbouw.
Maduro scoorde heel vaak afgelopen jaar vooral met opkomen vanuit de verdediging, en Heijtinga en Escudé komen lang niet zo vaak in scoring positie.
Dus je kan wel gelijkneerzetten maar het is
Wie roept er dan dat Feyenoord met Gullit de CL wint?quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
Eens. Evenals Gullit trouwens, maar dat terzijde.
Blind was inderdaad nummer 3 dus mijn feiten klopte niet. Maar het lag aan het systeem en niet alleen aan Blind. Want ook Seedorf (volgens mij in die wedstrijd bij Real Madrid) en zelfs Litmanen hebben daar gespeeld. En Blind speelde bij Sparta rechtsback en bij Ajax in het begin ook. Pas later werd hij centrum verdediger, dus over feiten checken gesproken.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Blind was de nummer 3, check je feiten. Het feit dat een verdediger toen inschoof lag niet aan het systeem, maar aan Blind zelf. Dat was iig de reden waarom Cruyff hem in de jaren '80 bij sparta weg haalde. Je moet een hele goede voetballer zijn om aan te kunnen voelen wanneer je wel en wanneer je niet een linie naar voren kan. Baresi kon dat, Koeman kon dat, Blind kon dat, maar zo gek veel meer ken ik niet die dat perfect beheersten.
Daarom zie ik Maduro ook niet als opkomende centrumverdediger maar als middenvelder met verdedigende kwaliteiten, een Galasek. Niet nu, maar hopelijk in de toekomst.quote:En als je daar de spelers niet voor hebt dan moet je dat ook niet doen. Een jeugdcompetitie is toch heel wat anders dan de eredivisie, dus ik wil wel eens zien of die maduro dat beheerst. En al helemaal in de CL waar bijna elke fout van een verdediger wordt afgestraft door de topaanvallers die daar rondlopen.
Heel goed twi, heel goed!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:23 schreef twi het volgende:
[mm mode]
Pasanen is te lief
[/mm mode]
Droge humor van VIquote:Ajax en Vitesse akkoord over Yakubu
Vitesse en Ajax hebben een akkoord bereikt over Abubakari Yakubu. De onvindbare Ghanees moet zelf nog tot onderhandelen met Vitesse.
Wat is daar grappig aan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Droge humor van VI
Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:00 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan?
Hij is echt zoek, hoor![]()
Abu die zal wel aan t werken zijn aan de nieuwste Aladin filmquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:49 schreef Praag het volgende:
Waar is Abu voor het laatst gesignaleerd? Ghana?
Dit zag ik eigenlijk al aankomen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Abu die zal wel aan t werken zijn aan de nieuwste Aladin film _O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |