Ik zeg Petri behouden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:26 schreef methodmich het volgende:
Grygera kan wel centraal, maar lijkt me geen echte optie. Er moet gewoon een verdediger bij.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie overigens liever een stofzuiger op het middenveld komen in plaats van een aanvaller.
had een mailtje gestuurd naar info@ajax.nl en ze zeiden dat half juli de seizoenskaarten verstuurd gingen worden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:27 schreef devv05 het volgende:AJAX
Dit seizoen maar met een nieuw icoon op naar de CL winst!
Iemand al bericht gehad over seizoenskaarten voor komend seizoen? Ik sta op de wachtlijst voor 410 en ben wel benieuwd wanneer ik iets ga horen.. Ik dacht dat ze het over Juli hadden toen...
't is al weer 10 jaar geleden, dus ik vind het ook wel weer eens tijd worden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik las in de krant dat Koeman samen met de directie stiekem hoopt op CL-winst
quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:07 schreef twi het volgende:
De PSV'ers zijn nog steeds in de waan dat elke nieuwe aankoop een wereldtalent is van het kaliber Ronaldo. Nog even en ze d enken dat Gomes er 34 in legt...
Ik stond ook op de wachtlijst, maar heb afgelopen week bericht gekregen. Op de site stond dat er geen seizoenskaarten meer beschikbaar waren, dus ik vrees het ergste voor je.........quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:27 schreef devv05 het volgende:
Iemand al bericht gehad over seizoenskaarten voor komend seizoen? Ik sta op de wachtlijst voor 410 en ben wel benieuwd wanneer ik iets ga horen.. Ik dacht dat ze het over Juli hadden toen...
zijn er nu 42.000 verkocht, en dat is maximaal. Volgens mij kan je alleen nog een kaart als mensen opzeggen of niet betalen. Voor 410 komt er geen uitbreiding, dus die wachtrij (van + 300) blijft nog wel een tijdje.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:27 schreef devv05 het volgende:
Koeman heeft gezegd dat als Porto de CL kan winnen, en Griekenland met een minder team het EK kan winnen, waarom Ajax dan niet de CL zou kunnen winnen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik las in de krant dat Koeman samen met de directie stiekem hoopt op CL-winst
Maduro speelt bij de A1 op de Danny Blind positie "4". Dus bij Ajax 1 is dat de positie van Galasek volgens mij. Ik ben het wel met je eens dat Galasek belangrijk is (geworden) maar we hebben al zoveel goede middenvelders. Een rechtsbuiten is wel belangrijk. De Ridder gaat er wel komen, maar kan volgens mij nog niet een heel jaar goed spelen in Ajax 1.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie overigens liever een stofzuiger op het middenveld komen in plaats van een aanvaller. Ik hou namelijk m'n hart vast als Galasek uitvalt. Of is Maduro ook goed inzetbaar als verdedigende middenvelder?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:05 schreef Omega het volgende:
[..]
Maduro speelt bij de A1 op de Danny Blind positie "4". Dus bij Ajax 1 is dat de positie van Galasek volgens mij.
Ik schreef al bij de A1, in de tijd van Danny Blind speelde Ajax eerder een 3-4-3. Want de 4 schoof altijd door. Ajax 1 speelt niet meer met doorschuivende verdedigers (dus altijd doorschuiven) maar met 4 verdedigers ook bij de opbouw.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is de positie van Heitinga of Escude. Mits ze dan inschuiven.
Maar dan nog speelt Galasek niet daar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:45 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik schreef al bij de A1, in de tijd van Danny Blind speelde Ajax eerder een 3-4-3. Want de 4 schoof altijd door. Ajax 1 speelt niet meer met doorschuivende verdedigers (dus altijd doorschuiven) maar met 4 verdedigers ook bij de opbouw.
Maduro scoorde heel vaak afgelopen jaar vooral met opkomen vanuit de verdediging, en Heijtinga en Escudé komen lang niet zo vaak in scoring positie.
Dus je kan wel gelijkneerzetten maar het is
Maar als ik het goed begrepen heb, wil Koeman dit seizoen dat 1 van zijn centrale verdedigers meer moet gaan doorschuiven. Hiermee bedoelde hij Escude.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:50 schreef Omega het volgende:
Nee klopt, maar ik denk dat Maduro heel goed kan spelen op die plek, omdat hij een sortgelijke (niet helemaal want 3 ipv 4 middenvelders) had bij Ajax A1.
Ik hoop het in ieder geval want Galasek wordt al wat ouder, dus een opvolger hebben "we" wel nodig.
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:53 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom niet Heitinga? die was een tijdje topscoorder bij het tweede als ik me niet vergis.
zal wel met hun snelheid te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |