En ga nu maar op naar je eigen topic. Interessant hoor, wat Jorien heeft gedaan.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:21 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Moet idd lastig zijn voor jou om te weten dat Ajax een kut-club is!
Maak ik zelf wel uit. Maar wel een goed idee trouwens, het stinkt hier.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
En ga nu maar op naar je eigen topic. Interessant hoor, wat Jorien heeft gedaan.
klopt, we hebben last van kakkerlakkenquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:28 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit. Maar wel een goed idee trouwens, het stinkt hier..
Is als financieer begonnen, later een soort werkgroep geleid, toen penningmeester, pas sinds 1992 voorzitter...quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:20 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Toen zat ie er toch ook al?
Anderlecht.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:00 schreef tong80 het volgende:
Waar haal je een goede rechtsbuiten vandaan ?
Dubbele bezetting kan ik alleen maar om lachen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:48 schreef tong80 het volgende:
Hoezo krap. Teveel spelers geeft alleen maar onrust.
hij vergat erbij te zeggen dat het er 1 moet zijn die te betalen is.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Anderlecht.
met het geld dat ze voor trabelsi vangen moeten ze hem wel kunnen kopen lijkt me.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
hij vergat erbij te zeggen dat het er 1 moet zijn die te betalen is.
Ajax had Defendi moeten kopen. Zou de opvolger voor Maxwell moeten worden. Linksback dus maar kan ook prima op links in het centrum.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:26 schreef methodmich het volgende:
Grygera kan wel centraal, maar lijkt me geen echte optie. Er moet gewoon een verdediger bij.
Defenwie?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:56 schreef RednaZ het volgende:
[..]
Ajax had Defendi moeten kopen. Zou de opvolger voor Maxwell moeten worden. Linksback dus maar kan ook prima op links in het centrum.
idd krappe selectie. veel jonkies moeten zich nog bewijzen en van der vaart is hopeloos uit vorm, tijd voor een aankoop van een wat meer ervaren aanvallende speler zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Voorlopig lijkt dit de mogelijkheden lijst van Koeman:
KEEPER: Stekelenburg, Lobont, Vonk
RECHTSBACK: De Jong, Grygera, Obodai, Heitinga, O'Brien
CENTRAAL: Heitinga, Escudé, Maduro, Vermaelen, De Jong
LINKSBACK: Maxwell, O'Brien, Vermaelen
RECHTSHALF: Galásek, Pienaar, Obodai
NUMMER 10: Van der Vaart, Pienaar, de Ridder, Sonck
LINKSHALF: Sneijder, Maxwell, O'Brien, van der Vaart
RECHTSBUITEN: Pienaar, de Ridder, Sonck
SPITS: Ibrahimovic, Sonck, Anastasiou, Babel
LINKSBUITEN: Mitea, Soetaers
Best krap.