Heeft interesse in iedereen die een beetje kan voetballen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:50 schreef jimjim1983 het volgende:
Espanyol
Ik heb ook niks gehoord, maar ik ben er niet gerust opquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Espanyol had interesse in Galasek maar ze zeiden ook dat ze hem waarschijnlijk niet konden krijgen.
Voor Zlatan hadden eerst iets van 22 clubs interesse maar het is de laatste dagen (gelukkig) wat stil. of ik heb wat gemist
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:54 schreef Eightball het volgende:
[..]
Heeft interesse in iedereen die een beetje kan voetballen.
Ik werd vorige week door mijn zaakwaarnemer gebeld of ik zin had in een spitspositie bij Espanyol.
En ik ben geeneens een voetballer! Kan je nagaan.
Waarom niet als Porto het kan kan AJAX het helemaalquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:40 schreef RuudGullit het volgende:
[..]. Ome Ronald heeft wel humor.
Wie is dat? Jeugdspeler?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:47 schreef Billy_daKid het volgende:
Nieuwtje: Ajax krijgt klop van Feyenoord!![]()
Ken je Klop niet?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:00 schreef keeper het volgende:
Wie is dat? Jeugdspeler?
Die lopen anders continu hand in hand, dat zijn vastquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:03 schreef Eightball het volgende:
Laten ze Fier en Coen eens opstellen, dat zijn volgens mij geweldige spelers!
Ze zingen er steeds over...
Ja, en PSV ook.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waarom niet als Porto het kan kan AJAX het helemaal
A'dam is toch echt de homo-stad van Nederland.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:08 schreef Eightball het volgende:
[..]
Yuk!
Rotterdammers zeker?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:47 schreef Billy_daKid het volgende:
Nieuwtje: Ajax krijgt klop van Feyenoord!![]()
Neehee!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:17 schreef RuudGullit het volgende:
Ja, en PSV ook..
Met jullie 'verbeteringen' tot nu toe, no wayquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:18 schreef RuudGullit het volgende:
[..].
Dat zal wel, maar dit soort voetballers moeten toch echt naar Rotterdam.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:17 schreef RuudGullit het volgende:
A'dam is toch echt de homo-stad van Nederland.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:20 schreef Eightball het volgende:
[..]
Neehee!
Je snapt er werkelijk geen reet van Loek.
Wij worden kampioen, PSV tweede, en jullie nemen (as usual) genoegen met een plaats in de marge.
Is dat jullie nieuwe spits?quote:Capiche?
Welcome to hell zou ik zeggen!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:24 schreef RuudGullit het volgende:
. Wij nemen alleen genoegen met de schaal.
Het verschil is alleen dat wij 'm niet eens per decennium ook winnen, maar om het jaar.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:24 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
. Wij nemen alleen genoegen met de schaal. Net als jullie.
[..]
Is dat jullie nieuwe spits?.
Denk je dat wij dat Jorien niet kwalijk nemen? Maar om dat feit lopen wij niet weg bij onze club, zoals vele supporters van andere clubs dat wel zouden doen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:27 schreef twi het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat wij 'm niet eens per decennium ook winnen, maar om het jaar.
Ho ho, die smerige PSV'ers zitten er af en toe tussen..quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:27 schreef twi het volgende:
Het verschil is alleen dat wij 'm niet eens per decennium ook winnen, maar om het jaar.
Ja, dast doen wij aan het eind van het seizoen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:28 schreef RuudGullit het volgende:.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |