quote:Via deze weg willen wij proberen samen met alle supporters een waardig afscheidskado voor Jari te maken. De bedoeling is om een boek te maken waarin iedereen die dit wil zijn bedankje aan Jari kan doen. Wellicht worden de bedank woorden afgewisseld met mooie foto's en gedichten. Het uiteindelijke resultaat zal in een boek gebundeld worden en zo aan Jari aangeboden worden wat wellicht tijdens Nederland - Finland in oktober kan gebeuren. Met het boek nemen we dan geen afscheid maar kunnen we Jari wel bedanken voor alles wat hij voor Ajax als speler betekend heeft.
Zat je er toch dicht bij MM, met je 5-0.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Nou nou, wellicht wordt het nog wat.
Dat was ik;quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:36 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Zat je er toch dicht bij MM, met je 5-0.
Als ik wist dat Petra speelde had ik er wel een tegendoelpunt bijgerekend.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:47 schreef gras het volgende:
15.00 begint het seizoen ook voor Ajax; FC Omniworld heet het eerste slachtoffer.
Een nulletje of vijf, verwacht ik.
Mijn excuses grasquote:Op zondag 11 juli 2004 10:10 schreef gras het volgende:
[..]
Dat was ik;
[..]
Als ik wist dat Petra speelde had ik er wel een tegendoelpunt bijgerekend.
ik heb toch liever wat ik al eerder in dit topic vermeldde.... maxwell die doorschuift, lijkt mij een stuk beter.. hij speelt regelmatig al op het middenveld en tjah... escude is op dit moment nogal kwetsbaarquote:Op zondag 11 juli 2004 13:30 schreef methodmich het volgende:
Escudé moet dus meer risico gaan nemen. Zou Koeman dat nu wel doen?
omdat hij een jaar lang uitgeschakeld was door een zware blessure en nu pas op de weg terug is? of omdat hij gewoon niet zo goed isquote:Op zondag 11 juli 2004 15:14 schreef Sloggi het volgende:
Waarom loopt Knol nog bij Vitesse rond (of waar hij ook speelt), als hij zo goed is?
ja ik wist niet precies hoe lang die geblesseerd is geweest e.d. dus had er maar een jaar neer gezet... voor zijn blessure was het idd een talentvolle verdediger alleen daarna heb ik eigenlijk niet meer op heb gelet (hij heeft ook weinig gespeelt), maar we zullen komend seizoen zien of het iets isquote:Op zondag 11 juli 2004 15:20 schreef methodmich het volgende:
Dat eerste, S-Two. En maak van een jaar maar meer, die jongen heeft wat getobt.
Bel hem eens.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Toch is het een aardige jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |